Songfestival.nlquote:Generale repetities
Met de 25 finalisten nog over gaat het ESF vandaag de slotfase in met twee generale repetities. Alle kandidaten van de finale komen vandaag nog een keer het podium op. Ook worden dan de verbindingen met personen getest die morgen de punten bekend zullen maken. Voor Nederland is dat Yolanthe Cabau van Kasbergen.
Commentatoren Cornald Maas en Daniël Dekker wonen deze repetities vandaag ook bij en de vakjury's kijken mee om hun stemmen te bepalen.
quote:bbceurovision Spain - first time i've heard in the Arena. Confident, good vocal. But will voters ditch it like Netherlands?
quote:bbceurovision Spain. similar staging 2 Netherlands? http://twitpic.com/1rsz10
quote:bbceurovision Norway now. Elegant and understated production. Vocal good. Might be Oslo 2011?
Ja, erg he? Ik heb ook last van plaatsvervangende schaamte als ik dat lees.quote:Op vrijdag 28 mei 2010 14:52 schreef Loveless85 het volgende:
'Vak'jury met Vinzzent en de manager van Frans Duijts
Maar wel met Petra Berger.quote:Op vrijdag 28 mei 2010 14:52 schreef Loveless85 het volgende:
quote:Op vrijdag 28 mei 2010 14:22 schreef Greys het volgende:
Wie is eigenlijk de Nederlandse vakjury, die samen met de Nederlandse sms-en bepaalt naar wie onze 'douze points' gaan?
De vakjury van Nederland
De vakjury bestaat uit Vinzzent, Petra Berger, Mandy Huydts, Aukelien van Hoytema en Niel van Hoff.
Vinzzent
Bron: songfestival.nl
Neeeeeeeequote:
Thanks! Al vind ik het ook gewoon echt leuk om te doen hoor, hoop juist dat ik jullie het allemaal niet teveel door je strot schuifquote:Op vrijdag 28 mei 2010 15:09 schreef Cat22 het volgende:
Kudo's voor het werk wat je erin steekt Greyssie!
Kant en klaar opgediend is het des te makkelijker je volle bordje opzij te schuiven.quote:Op vrijdag 28 mei 2010 15:11 schreef Greys het volgende:
[..]
Thanks! Al vind ik het ook gewoon echt leuk om te doen hoor, hoop juist dat ik jullie het allemaal niet teveel door je strot schuif
Ik hoor/lees alleen wat vaak de termen 'Spanje' en 'België', ook op Twitter.quote:Op vrijdag 28 mei 2010 15:11 schreef Greys het volgende:
[..]
Thanks! Al vind ik het ook gewoon echt leuk om te doen hoor, hoop juist dat ik jullie het allemaal niet teveel door je strot schuif
Doe niet zo raarquote:Op vrijdag 28 mei 2010 15:11 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh maar dat is omdat ik ook gewoon FOK! user en Songfestivalfan ben, dus hoor je me ook gewoon over mijn favorieten roepenquote:Op vrijdag 28 mei 2010 15:19 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik hoor/lees alleen wat vaak de termen 'Spanje' en 'België', ook op Twitter.
M.b.t. de berichtgeving rondom Sieneke begreep ik de chauvinistische insteek, nu lijkt die insteek me meer een zeer persoonlijke...![]()
Hoezo? ESF_FOK gaat toch over het 'Eurovisie', niet alleen over Sieneke?quote:Op vrijdag 28 mei 2010 15:32 schreef MadMaster het volgende:
Snap ik wel, maar ik zag vanmorgen een tweet met #danmaarvoorbelgië of zoiets.
Van Greys is dat te begrijpen, van ESF_FOK wat minder...
Heb je gisteren al bedankt, maar echt alle [ afbeelding ] voor je vele werk hier...
Dat hadden de mensen die pleitten voor de terugkeer van de vakjuy's er waarschijnlijk niet bij gedachtquote:Op vrijdag 28 mei 2010 14:52 schreef Loveless85 het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |