quote:Op zaterdag 29 mei 2010 20:50 schreef ouderejongere het volgende:
25 liedjes, 3 minuten + 2 tussen de liedjes, dan is het al over elf als ze klaar zijn met zingen, en dan nog die puntentelling. De batterij van mijn laptop gaat het niet zo lang volhouden.
Cheers, chick!quote:Op zaterdag 29 mei 2010 20:47 schreef Cat22 het volgende:
[..]
*proest*
Greeeeys! Ik zit aan oranje alcoholmeuk van de Lidl. Cheers!
En als we een nummer niet tof vinden draaien we er Charlotte of Fly on the Wings doorheen!quote:Op zaterdag 29 mei 2010 20:46 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Dan draaien we gewoon soms de microfoon weg! Dolletjes toch? Wij met z'n tweeën in zo'n pressbox
.
quote:Op zaterdag 29 mei 2010 20:51 schreef amaranta het volgende:
Ik ben er ook![]()
![]()
Maakt u maar klaar voor buikschuddend commentaar.
Iemand?quote:Op zaterdag 29 mei 2010 19:50 schreef Arcee het volgende:
Lena Meyer-Landrut (Hannover, 23 mei 1991)
Is ze al getrouwd?
kloptquote:Op zaterdag 29 mei 2010 20:52 schreef amaranta het volgende:Fly on the wings of love
Beste nummer aller ESFs.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
Mooi nummer idd, maar niet mooier dan:quote:Op zaterdag 29 mei 2010 20:52 schreef amaranta het volgende:Fly on the wings of love
Beste nummer aller ESFs.
Ja!quote:Op zaterdag 29 mei 2010 20:52 schreef amaranta het volgende:
Fly on the wings of love
Beste nummer aller ESFs.
He, die schuddende buik ligt gevoelig hoorquote:Op zaterdag 29 mei 2010 20:51 schreef amaranta het volgende:
Ik ben er ook![]()
![]()
Maakt u maar klaar voor buikschuddend commentaar.
die waren ook engquote:Op zaterdag 29 mei 2010 20:52 schreef Dirkh het volgende:
Die poppen bij het orgel komen je snel de strot uit trouwens.
quote:Op zaterdag 29 mei 2010 20:53 schreef Cat22 het volgende:
NEWSFLASH!
Ik heb zojuist voor de eerste keer Shalalie helemaal gehoord!
Oeh, mag je ik je nu aanraken? Speciaaltje!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 29 mei 2010 20:53 schreef Cat22 het volgende:
NEWSFLASH!
Ik heb zojuist voor de eerste keer Shalalie helemaal gehoord!
Dat komt door je drank, niet door FOK!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
Ja ik ben erquote:
je kiest wel de lelijkste foto uitquote:
Ja ik zag in het [DUI]-topic een filmpje met haar, en daar was ze ook gewoon als persoon wel leukquote:
geen xfa?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |