Haha klinkt bekend, ik had een date kunnen hebben vanavond, maar dat heb ik naar morgen verzetquote:Op zaterdag 29 mei 2010 20:28 schreef miss_dynastie het volgende:
Ik werd uitgenodigd door iemand om bij hen te komen kijken. Je wordt wel raar aangekeken als je zegt dat je liever thuis blijft om met mensen via internet over het ESF te praten![]()
![]()
die wordt laatstequote:Op zaterdag 29 mei 2010 20:33 schreef tochweerhenk het volgende:
verschrikkelijk dat lied van engeland
eensquote:
Helaas ben ik geneigd om dat ook te denken. En tóch vind ik het een leuk nummerquote:
jou meningquote:Op zaterdag 29 mei 2010 20:36 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Helaas ben ik geneigd om dat ook te denken. En tóch vind ik het een leuk nummer.
Dat heeft ze zelf ook bij ieder interview gezegd trouwens. Ze is trots op haarzelfquote:Op zaterdag 29 mei 2010 20:37 schreef Pisces29 het volgende:
SienekeMeiske in tranen, ze mag echt trots zijn
Ja, mijn superieure mening! Anders riskeer je een banquote:
Bedoel je daar iets meequote:Op zaterdag 29 mei 2010 20:39 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Dat heeft ze zelf ook bij ieder interview gezegd trouwens. Ze is trots op haarzelf
En heel België is in de ban van Tom.quote:First act to stage at 21:09 and last one at 22:50 CET
doe rustigquote:Op zaterdag 29 mei 2010 20:39 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ja, mijn superieure mening! Anders riskeer je een ban!
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |