Ik woonde net een weekje op mezelf en mijn moeder kwam langs toen ik de handdoeken aan 't opvouwen was, gigantische bonje gehad omdat ik het volgens haar verkeerd deedquote:Op vrijdag 28 mei 2010 08:32 schreef Vanyel het volgende:
Flauw van de dateblunder.
Helpt het niet als ie je docent uitlegt dat je lesbisch bent en dus geen echte vrouw? :p
Een fokmattie van mij vond dat ik nu een ticker in mijn sig moet en moet gaan posten in OUD. Gehoorzaam als ik ben, wierp ik van de week een blik in t zwangerschapstopic... allemaal mensen die het erover eens zijn dat hun man/vriend niet de handdoeken mag vouwen, 'want dat kan ie toch niet zoals ik het wil'. Ik geloof niet dat ik me in die heterowereld wil bewegen
quote:Op vrijdag 28 mei 2010 08:32 schreef Vanyel het volgende:
Flauw van de dateblunder.
Helpt het niet als ie je docent uitlegt dat je lesbisch bent en dus geen echte vrouw? :p
Een fokmattie van mij vond dat ik nu een ticker in mijn sig moet en moet gaan posten in OUD. Gehoorzaam als ik ben, wierp ik van de week een blik in t zwangerschapstopic... allemaal mensen die het erover eens zijn dat hun man/vriend niet de handdoeken mag vouwen, 'want dat kan ie toch niet zoals ik het wil'. Ik geloof niet dat ik me in die heterowereld wil bewegen
Niet strijken?!?! Nog zo'n schande. Hoe durf je!quote:Op vrijdag 28 mei 2010 08:54 schreef NanKing het volgende:
[..]
Ik woonde net een weekje op mezelf en mijn moeder kwam langs toen ik de handdoeken aan 't opvouwen was, gigantische bonje gehad omdat ik het volgens haar verkeerd deed. Oh ja en ik weigerde ook mijn theedoeken te strijken, blasfemie!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als kunst volmaakt is, is de wereld overbodig.
Wees wie je bent, maar accepteer ook anderen!
Thnxquote:Op vrijdag 28 mei 2010 15:12 schreef Tha_Erik het volgende:
Komt vast goed Qeb. Waarschijnlijk is het gewoon gezellig en leuk.
Ik zit net in een spannende scenequote:Op zaterdag 29 mei 2010 09:49 schreef lezzer het volgende:
[..]
Ik zag jouw naam en ik dacht "WTF doet die nou online"
Ga maar lekker pitten hoor
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Heb ik eindelijk de zin van het leven in elkaar gepuzzeld, blijven er 3 schroefjes over.
Ik zat te roleplayen. Wat ook wel weer neerkomt op schrijven ja, alleen dan niet aan mijn boek en niet in mijn eentje.quote:Op zaterdag 29 mei 2010 10:34 schreef Vanyel het volgende:
Ik kreeg daar meteen stoute beelden bij, maar ik neem aan dat je zit te schrijven?
quote:Op zaterdag 29 mei 2010 15:47 schreef Blue-eyes het volgende:
Vandaag maar weer eens bewezen dat ik een echte pot ben: heb een nieuwe wastafel plus onderkast in de badkamer gemonteerd. Wat een geklooi, met afwijkende maten van de afvoer en de nieuwe kraan.
Drie keer naar de bouwmarkt geweest omdat er steeds weer een ander koppelstuk moest komen.
Denk je helemaal klaar te zijn, geen lekkages meer dus alles definitief vastgeschroeft, blijk ik het onderplankje vergeten te zijn en moet alles weer los![]()
Blue-eyes gaat morgen wel weer verder
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Wat erg
"Pain is my friend. I can trust pain. I can trust pain to make my life utterly miserable."
"My brain is too smart for me."
"We don't need no education." "Yes you do, you just used a double negative."
quote:Op vrijdag 28 mei 2010 09:07 schreef Tha_Erik het volgende:
Op welke manieren kan je handdoeken dan fout vouwen?. Dat er een kraanvogel uit komt ofzo?
Dat vragen ze hier volgens mij niet zo snel, daar houden ze niet zo van natuurlijk. Scheelt weer in de irritatie.quote:Op zondag 30 mei 2010 02:46 schreef wonderer het volgende:
Ze vroegen alweer of we de rekening gesplitst wilden betalen in het restaurant... Blijkbaar kunnen twee mannen alleen vrienden zijn als ze uit eten gaan
quote:Op zaterdag 29 mei 2010 21:30 schreef Knuffelzacht het volgende:
volgens mij moet ik soapie es uitvragen.... zelfde stad en houden beide van vrouwen
hierbij!quote:
Nope, ik heb het nog nooit eerder meegemaakt, tot ik passabel werd.quote:Op zondag 30 mei 2010 08:49 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Dat vragen ze hier volgens mij niet zo snel, daar houden ze niet zo van natuurlijk. Scheelt weer in de irritatie.
Is het geen automatisme daar dat zich ook bij m-v setjes voordoet?
Na al die discussies die ik in de loop der jaren met jou (o.a. hierover) heb gevoerd, had ik nooit gedacht dat jij hiervoor zo'n treffende term zou gebruiken.quote:Op zondag 30 mei 2010 18:24 schreef wonderer het volgende:
[..]
Nope, ik heb het nog nooit eerder meegemaakt, tot ik passabel werd.
Oh, zeker, ik vind het alleen erg raar. Misschien moet ik wat aanhaliger gaan doen in het openbaarquote:Op zondag 30 mei 2010 21:38 schreef Vanyel het volgende:
Zie het als een compliment
Maar hee, ik was net met een ex uiteten en geen haan die kraaide of we apart wilden betalen heur. Misschien doen ze het gewoon niet zo snel in Utrecht..
Ik moest trouwens 3x kijken voor ik begreep wat je met passabel bedoelde. Gekke amerikaan die je bent.
Ik kan me voorstellen dat die man even moet wennen....quote:Op zondag 30 mei 2010 22:09 schreef Vanyel het volgende:
Is Brad erg van het afstandelijke in het openbaar?
Nou, we waren hartstikke klef. Maar ik wil hem, zoals lezzer zegt, even laten wennen. En ik weet ook nog niet precies hoe ze hier op homo's reageren.quote:Op zondag 30 mei 2010 22:09 schreef Vanyel het volgende:
Is Brad erg van het afstandelijke in het openbaar?
Maar dat wist ik alquote:
<- Stemt voor het eerst op een andere partij dan de SP!quote:
Wat ga je daar doen dan?quote:Op maandag 31 mei 2010 15:18 schreef NanKing het volgende:
Je pic doet 't niet,.
Oh ja ik ga woensdag naar Duitsland
Zie avatar (Piratenpartij) dusquote:
TED (Technology, Entertainment, Design) is een vierdaagse bijeenkomst die sinds 1990 jaarlijks gehouden wordt in Californië (USA). Sprekers afkomstig uit de drie werelden uit de titel vermaken en - vooral - informeren elkaar daar met korte lezingen over onderwerpen uit hun gebied van expertise of de wetenschap in het algemeen. Tijdens één bijeenkomst, komen tientallen sprekers aan het woord.quote:Op maandag 31 mei 2010 15:55 schreef Vanyel het volgende:
Tedwattes? Geen zin om op telefoon door te klikken..
Dat idee had ik ook.quote:
Nou nou, alleen voor slimme mensen!quote:De bedoeling van TED is vooral om intelligente mensen een podium te geven om te proberen verstandige luisteraars te overtuigen van hun visie of nieuwe ideeën.
Maken ze wel waar:quote:
Dit is trouwens de tekst van Wikipedia, niet die van TED zelfquote:Op maandag 31 mei 2010 16:13 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Dat idee had ik ook.
[..]
Nou nou, alleen voor slimme mensen!
Ja, dat welquote:
quote:Op maandag 31 mei 2010 19:29 schreef Tha_Erik het volgende:
Bah, een vriendin van me (die lesbo is) zit in Portugal en is daar bevriend met een lieve homo. En nu is er een of andere klootzak geweest die in heel dat dorpje om muren gekladderd (met graffiti oid) dat die jongen AIDS heeft, met vermelding van zijn volledige naam en woonadres erbij. Kuthomofoben.
quote:Op maandag 31 mei 2010 20:57 schreef Knuffelzacht het volgende:
@qeb... neen zit op het moment in de ziektewet
Bah, een vriendin van me (die lesbo is) zit in Portugal en is daar bevriend met een lieve homo. En nu is er een of andere klootzak geweest die in heel dat dorpje om muren gekladderd (met graffiti oid) dat die jongen AIDS heeft, met vermelding van zijn volledige naam en woonadres erbij. Kuthomofoben.
Ohja, als het toch al geaccepteerd is mag je je ook niet eens meer anders gedragen of je ergens bewegen waar meer gelijkgestelden zijnquote:Op dinsdag 1 juni 2010 14:50 schreef Vanyel het volgende:
"Ik snap niet waarom jullie je zo moeten afzonderen met apart uitgaan enzo. Discriminatie op geaardheid is toch iets van het verleden.."
hmhm.
Misschien is dit aidsverhaal een mooie illustratie voor de volgende die met zo'n debiele opmerking mijn lucht vervuilt.
Dat bewijst ook dat ik een echte homo ben, want ik heb goed oog voor detailquote:Op woensdag 2 juni 2010 11:04 schreef Knuffelzacht het volgende:
http://www.nu.nl/wetensch(...)de-zintuig-----.html
gaydar bestaat!
Geniaalquote:Op woensdag 2 juni 2010 18:59 schreef Vanyel het volgende:
Ik ben een held!
Op basis van 36 uur (volledige werkweek in mijn nieuwe baan, nu werk ik 40) ga ik er bruto straks 800 euro op vooruit
Maar ik verdiende ook veel te weinig voor het enooorme werk dat ik verzette natuurlijk.
Kanjerquote:Op woensdag 2 juni 2010 18:59 schreef Vanyel het volgende:
Ik ben een held!
Op basis van 36 uur (volledige werkweek in mijn nieuwe baan, nu werk ik 40) ga ik er bruto straks 800 euro op vooruit
Maar ik verdiende ook veel te weinig voor het enooorme werk dat ik verzette natuurlijk.
Bol weet ik, omdat ie niet in het CB ligt. Geen idee hoe ECI eraan komt, though.quote:Op woensdag 2 juni 2010 20:03 schreef Sitethief het volgende:
Hey wat grappig: http://eci.nl/boeken/dubbel-leven-micha-meinderts-9789080923690
En bij bol.com staat ie niet.
wel levertijd van 2 wknquote:Op woensdag 2 juni 2010 21:08 schreef wonderer het volgende:
[..]
Bol weet ik, omdat ie niet in het CB ligt. Geen idee hoe ECI eraan komt, though.
Yeah, bij mij bestellen is snellerquote:
Centraal boekhuisquote:
ik ben gister zo verbrand op armen en gezicht dat ik het zonnetje moet vermijden vandaagquote:Op donderdag 3 juni 2010 09:12 schreef Brittie het volgende:
[..]
Centraal boekhuis
En goeiemorgen! ^^
Zulk mooi weer!
en ik zit de hele dga binnen op kantoor![]()
Nou, niet op mijn rugquote:Op donderdag 3 juni 2010 19:54 schreef lezzer het volgende:
[..]
Op de gewenste plekken?
- ik sta er zo van te kijken dat dat zo snel gaat -
Breek me de bek niet open!quote:Op donderdag 3 juni 2010 23:49 schreef wonderer het volgende:
Eng he, wat hormonen met je lijf kunnen doen?
Ja, daar weet jij inmiddels ook alles vanafquote:
En ik geen huilbuienquote:Op vrijdag 4 juni 2010 19:45 schreef Vanyel het volgende:
Met wat nuanceverschillen, dat wel.
Ik heb bijvoorbeeld nog geen borsthaar
Jazeker... alleen voelt de plaats waar ik vijf maanden woonde nu meer als thuis dan hier... Maar dat komt vast wel weer goed. (en anders verhuis ik gewoon lol) Hoe lang woon jij al in de States?quote:Op zondag 6 juni 2010 18:43 schreef wonderer het volgende:
Weer even wennen, huh?Heb ik ook altijd. Wel leuk gehad?
Yupquote:
Hij zit helemaal onderin, bij de quick replyquote:Op maandag 7 juni 2010 07:38 schreef lezzer het volgende:
Nou ben ik die button toch weer kwijt. Eén keer gezien een weer weg
Maakt het financieel voor jou nog wat uit?quote:
OMG echt?quote:Op maandag 7 juni 2010 13:12 schreef Qebbel het volgende:
Hey die chick die Joran evt vermoord zou hebben was openlijk lesbisch.
Kweet ook niet. Maar ze hebben geen seks gehad, is zojuist bekend gemaakt. Misschien dus dat hij geld van haar had geleend en wilde terugbetalen, of dat zij geen slaapplek had en bij hem mocht crashen. Don't know, maar blijf het wel een apart verhaal vinden allemaal.quote:Op maandag 7 juni 2010 13:19 schreef lezzer het volgende:
[..]
OMG echt?
Wat doet zij dan bij hem in die kamer?
Lekkere foto er bij ook:quote:Kinderen van lesbo's stabieler
Kinderen die door twee lesbische vrouwen worden opgevoed, zijn psychologisch stabieler en hebben minder gedragsproblemen dan leeftijdsgenoten die in een hetero-gezin opgroeien. Dat blijkt uit een langlopend Amerikaans onderzoek.
Onderzoeksleider Nanette Gartrell heeft sinds 1986 een groep kinderen van lesbo-ouders gevolgd en zowel de mama's als de kinderen om de zoveel jaar een vragenlijst voorgelegd. Gartrell vermoedt dat de kinderen stabieler zijn, omdat lesbo's vaak wat ouder zijn wanneer ze aan kinderen beginnen dan heterostellen. Daardoor zouden ze onder andere meer betrokken zijn bij de opvoeding.
Concerned women
Met name vanuit Christelijke hoek is er veel kritiek op het onderzoek. Voorzitter Wendy Wright van de 'Concerned Women for America' wijst erop dat het is gefinancierd door enkele belangengroepen voor homo's, lesbo's en transgenders. Maar Gartrell blijft desondanks achter haar onderzoek staan. Ze is ervan overtuigd dat andere wetenschappers er geen zwakheden in kunnen vinden als ze de onderzoeksresultaten tegen het licht houden.
Yeah, als je bij mij bestelt, verdien ik 50%, anders 10%quote:Op maandag 7 juni 2010 10:46 schreef Sitethief het volgende:
[..]
Maakt het financieel voor jou nog wat uit?
Het gaat goed dusquote:Op dinsdag 8 juni 2010 08:18 schreef Vanyel het volgende:
Hoera!
Nu nog hopen dat ik het een beetje volhoud. Heb de energie van een sorbodoekje.
Ik heb net anders wel opgeleverd hoorquote:
Mag wel, maar ik kon nergens vinden waar ik mijn adres kon wijzigen, dus de oproep zal wel bij het oude appartement liggen. Verder moet je dan helemaal een brief gaan posten en alles (vorige keer ging het via internet) en daar heb ik geen zin in. Mijn stem maakt toch geen verschil, laat maar lekker.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 19:45 schreef lezzer het volgende:
[..]
Heb jij nog niet gestemd dan? Of mag jij dat niet meer?
quote:Amsterdamse protestactie anti-homogeweld 13 juni !
08-06-2010 Naar aanleiding van recente anti-homo geweldadigheden organiseren enkele initiatiefnemers a.s. zondag een protestactie bij het Homomonument. De initiatiefnemers en COC Amsterdam roept tolerant Amsterdam op om massaal te demonstreren.
De recente berichten over homofoob geweld in Amsterdam hebben veel stof doen opwaaien in de Amsterdamse HLBT-gemeenschap. Op 5 mei werd een 38-jarige man mishandeld bij het Homomonument en op 3 juni werd er een jongeman mishandeld bij het Amstel Station. Twee mannen die ''provoceerden'' door niet iets te doen, maar door enkel te zijn, homo te zijn.
Verschillende individuele initiatiefnemers uit de holebi/transgender-gemeenschap die menen dat er de afgelopen tijd nog meerdere, (niet-geregistreerde) slachtoffers zijn gevallen in Amsterdam, organiseren als reactie een protestactie.
De initiatiefnemers en COC Amsterdam roept tolerant Amsterdam op om a.s. zondag massaal deel te nemen aan de protestactie bij het Homomonument.
Vanwaar datquote:
Echt wel. Ik heb ze al veel gebruiktquote:Op donderdag 10 juni 2010 13:14 schreef Tha_Erik het volgende:
Nu doel je op de tvp-knop en de uit-MyAT-verwijder-functie? Die zijn tof ja.
Zeg hallo, vanyel fokt momenteel op de telefoon en gebruikt altijd baggerlayout thuis.quote:Op donderdag 10 juni 2010 13:11 schreef lezzer het volgende:
Ze gebruikt de baggerlayout niet
Wat zijn die dinosaurussen bij sommige?
Ik vind die twee nieuwe features geweldig trouwens.![]()
^^quote:Op donderdag 10 juni 2010 17:25 schreef Qebbel het volgende:
Ik snap nog steeds die dino niet
Edit: ik snap t wel!![]()
![]()
Da's kut. Hopelijk gaat dat snel over.quote:Op donderdag 10 juni 2010 16:50 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Zeg hallo, vanyel fokt momenteel op de telefoon en gebruikt altijd baggerlayout thuis.
Heks!
Vanyel is ook al de heeeeeele dag misselijk
quote:Op donderdag 10 juni 2010 16:50 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Zeg hallo, vanyel fokt momenteel op de telefoon en gebruikt altijd baggerlayout thuis.
Heks!
Had je maar je benen bij elkaar moeten houdenquote:Vanyel is ook al de heeeeeele dag misselijk
quote:Op donderdag 10 juni 2010 18:17 schreef lezzer het volgende:
Had je maar je benen bij elkaar moeten houden![]()
Ik was er snel aan gewend, ja.quote:Op donderdag 10 juni 2010 18:24 schreef Vanyel het volgende:
Wat naar, die bagger.
Vinden jullie dat echt fijn?
Ik kan me al niks anders herinneren. En binnenkort komt er een algehele nieuwe layout en dan verdwijnen ook de oude blijkbaar.quote:Op donderdag 10 juni 2010 18:24 schreef Vanyel het volgende:
Wat naar, die bagger.
Vinden jullie dat echt fijn?
Ja, ik twijfelde of ik het durfde te zeggen, maar ik heb het toch gedaanquote:
Twisterquote:Op donderdag 10 juni 2010 18:43 schreef lezzer het volgende:
[..]
Ja, ik twijfelde of ik het durfde te zeggen, maar ik heb het toch gedaan![]()
Zeg, we gaan er geen OUD van maken he? Ik vind het wel allemaal heel leuk ende tof ende blij en zo, maar dat geleuter (hihi) over kinderkens moet maar ergens anders hoor.
ik praat hier liever over Helen Hunt in een wit hemd.
[ afbeelding ]
Ik zag nergens rode, groene, blauwe en gele cirkels en snapte even niet waar je het over had...quote:
Que?quote:Op donderdag 10 juni 2010 18:59 schreef wonderer het volgende:
Je eigen naam uitzoeken is best nog moeilijk... *over tweede naam dubt*
Voornaam wel, tweede niet. Voor mijn pseudoniem had ik "Levi" gekozen, omdat dat unisex is en ik had er eentje met een L nodig, maar voor mijn echte leven past dat niet genoeg bij me (dat is in combinatie met MIcha wel heel joods namelijkquote:Op donderdag 10 juni 2010 19:01 schreef lezzer het volgende:
[..]
Que?
Ik dacht dat je daar allang uit was?
Yep. Maar ik heb er nu geen en altijd al een willen hebbenquote:Op donderdag 10 juni 2010 19:08 schreef lezzer het volgende:
Maar die tweede naam, is dat niet optioneel dan?
Jij bent mijn held! Twister!!!quote:Op donderdag 10 juni 2010 18:43 schreef lezzer het volgende:
[..]
Zeg, we gaan er geen OUD van maken he? Ik vind het wel allemaal heel leuk ende tof ende blij en zo, maar dat geleuter (hihi) over kinderkens moet maar ergens anders hoor.
ik praat hier liever over Helen Hunt in een wit hemd.
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als kunst volmaakt is, is de wereld overbodig.
Wat verwachtte je, huilende hormonen?quote:Op donderdag 10 juni 2010 18:43 schreef lezzer het volgende:
Ja maar nee. Waar ik werk weten ze net pas dat internet geen landgevaar hoeft op te leveren, online tools heb ik dus nog niet zo in mijn assortiment. Wat is álles wat je ermee wil kunnen?quote:Op donderdag 10 juni 2010 18:44 schreef lezzer het volgende:
Zeg, Vanyel, jij bent toch baas of iets ergens he?
Ik moet een soort van online managementtool hebben waar ik alles mee kan, en dat niks kost en er tóch mooi uitziet en handig is.![]()
Tips?
Weer een pseudoniem? Is dat omdat Micha nu niet meer als pseudoniem werkt of ben je stiekem bouquetreeksjes aan het schrijven?quote:Op donderdag 10 juni 2010 19:06 schreef wonderer het volgende:
Voornaam wel, tweede niet. Voor mijn pseudoniem had ik "Levi" gekozen, omdat dat unisex is en ik had er eentje met een L nodig, maar voor mijn echte leven past dat niet genoeg bij me (dat is in combinatie met MIcha wel heel joods namelijk).
quote:Op donderdag 10 juni 2010 19:15 schreef Qebbel het volgende:Als je het deelt met medefokkers ben je niet meer in je eentje en drink je gewoon gezellig samenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
Micha Meinderts is nog steeds mijn pseudoniem, maar die had ik al voor ik echt bezig was met transitie. Ik begon er steeds meer aan te wennen dus ik zag niet in waarom ik voor "mezelf" nog een andere naam zou gebruiken. Nu is alleen de achternaam dus nog pseudoniem (en dat wil ik zo houden want mijn eigen achternaam op een boek, neuquote:Op donderdag 10 juni 2010 19:16 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Wat verwachtte je, huilende hormonen?
[..]
Ja maar nee. Waar ik werk weten ze net pas dat internet geen landgevaar hoeft op te leveren, online tools heb ik dus nog niet zo in mijn assortiment. Wat is álles wat je ermee wil kunnen?
[..]
Weer een pseudoniem? Is dat omdat Micha nu niet meer als pseudoniem werkt of ben je stiekem bouquetreeksjes aan het schrijven?
Wil je ook dat Amerikanen je tweede naam kunnen uitspreken?
't Is gewoon een stomme naam. Ook weinig voorkomend, ik moet het altijd spellen (en het zijn maar vijf woorden letters) en het is makkelijk te verbasteren tot een nasty scheldwoord.quote:Op donderdag 10 juni 2010 19:20 schreef Vanyel het volgende:
Is 'ie zo lelijk of wil je gewoon niet zo bekend?
quote:Op donderdag 10 juni 2010 19:17 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Als je het deelt met medefokkers ben je niet meer in je eentje en drink je gewoon gezellig samen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het is iig niet zo dat we elkaar niet meer leuk vinden of daaraan twijfelen. Dus dat scheelt...Als kunst volmaakt is, is de wereld overbodig.
quote:Op donderdag 10 juni 2010 19:25 schreef Qebbel het volgende:
[..]
Bah, wat een nare situatie. Als ik advies oid had zou ik het je geven, maar ik heb het nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het is iig niet zo dat we elkaar niet meer leuk vinden of daaraan twijfelen. Dus dat scheelt....
Al die willen te kaap'ren varen, moeten mannen met baarden zijn.
Hoogachtend,
Erik.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Pain is my friend. I can trust pain. I can trust pain to make my life utterly miserable."
quote:Op donderdag 10 juni 2010 19:30 schreef wonderer het volgende:
(deels) herkenbaar, Qebbel. Ik hoop dat jullie er toch uitkomen, want zo is het inderdaad niks.
Jullie kunnen niet verhuizen naar iets dat tussenin ligt, he? Ik ben even de details van wat je een poosje terug vertelde kwijt, sorry.
quote:Op donderdag 10 juni 2010 19:33 schreef wonderer het volgende:
Whaha, nou je mag het open houden hoor, maar ivm details spoiler ik zelf liever.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als kunst volmaakt is, is de wereld overbodig.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Pain is my friend. I can trust pain. I can trust pain to make my life utterly miserable."
quote:Op donderdag 10 juni 2010 19:44 schreef wonderer het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als kunst volmaakt is, is de wereld overbodig.
Ja, je weet maar nooitquote:Op donderdag 10 juni 2010 19:16 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Wat verwachtte je, huilende hormonen?
Online agenda, urenverantwoording, beetje boekhouden/managementgegevens, klein intranetje. Zoiets.quote:Ja maar nee. Waar ik werk weten ze net pas dat internet geen landgevaar hoeft op te leveren, online tools heb ik dus nog niet zo in mijn assortiment. Wat is álles wat je ermee wil kunnen?
quote:Op donderdag 10 juni 2010 19:50 schreef Qebbel het volgende:
[..]Righto. Ja, dan doe je weinig meer, gewoon wachten tot je pissige bui weer overdrijft en dan opnieuw beginnenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Pain is my friend. I can trust pain. I can trust pain to make my life utterly miserable."
Dat zijn dus echt haar woorden. Ik kan het ergens wel begrijpen hoor, maar ergens komt dan toch wel het moment aan dat je wel de drempel overgaat, uiteindelijk. Maar ik vraag me af of dat moment wordt uitgesteld totdat het eigenlijk soort van al te laat is, of heel erg op het randje?quote:Op donderdag 10 juni 2010 19:52 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik herken de angst voor verandering wel. Soms blijf ik daar echt ook in hangen terwijl ik weet dat het de verkeerde kant op gaat.
Ja, zo gaat dat bij mij ook. Mailen naar een docent ergens over. Dat kan ik dag uitstellen tot ver over de deadline (en dan heb ik het over twee weken ofzo, niet over jarenquote:Op donderdag 10 juni 2010 20:04 schreef wonderer het volgende:
R&P, OUD, SEX... het is hier wel een verzamelbak van subfora
Die angst voor verandering heb ik trouwens ook, hoor. Maar op een gegeven moment komt ook voor haar die druppel wel dat het NU gewoon niet meer kan.
ZOOOO herkenbaar!quote:Zo heb ik bijvoorbeeld een enorm goede vriendschap eens enorm laten verwateren door in de eerste paar dagen te denken "ik bel 'r morgen wel even" en dat steeds langer uit te stellen, totdat het zo lang geleden was dat ik 'r gesproken had dat ik niet meer durfde omdat ik de confrontatie uit de weg wilde gaan (en er ondertussen wel wakker van liggen...).
Opeens heb je 't: je wordt persoonlijk adviseurquote:Op donderdag 10 juni 2010 20:19 schreef wonderer het volgende:
Bij iemand anders zit je niet met de gevoelens en kun je het makkelijker rationeel benaderen.
Lijkt me best leuk, maar ik denk dat ik door de "opleiding" juist mijn objectiviteit kwijtraak.quote:Op donderdag 10 juni 2010 20:41 schreef Qebbel het volgende:
[..]
Opeens heb je 't: je wordt persoonlijk adviseur.
![]()
Thnx mensen, in ieder geval. Voel me al wel weer wat beter.
Ja, maar zou je daar per se een opleiding voor moeten volgen dan? Mijn vaders vriendin is onlangs zoiets voor zichzelf gaan doen en heeft het superleuk! Zonder opleiding. Wel veel werkervaring in sociale sector though.quote:Op donderdag 10 juni 2010 20:43 schreef wonderer het volgende:
[..]
Lijkt me best leuk, maar ik denk dat ik door de "opleiding" juist mijn objectiviteit kwijtraak.
Ja, die heb ik dus niet. Ik heb ook geen idee of het klopt wat ik zegquote:Op donderdag 10 juni 2010 20:47 schreef Qebbel het volgende:
[..]
Ja, maar zou je daar per se een opleiding voor moeten volgen dan? Mijn vaders vriendin is onlangs zoiets voor zichzelf gaan doen en heeft het superleuk! Zonder opleiding. Wel veel werkervaring in sociale sector though.
Ik neem aan dat zij weet dat je nog steeds van haar houdt, ook als ze het wél probeert maar faalt in het vinden van een nieuwe baan?quote:Op donderdag 10 juni 2010 20:17 schreef Qebbel het volgende:
Het komt er gewoon op neer dat ik ervan baal haar zo weinig te zien. Ik hou van haar en wil gewoon bij haar zijn.
Ik eigenlijk ook niet, nu jet 't zegt! Maar zitten soms wel heel lief te zoenenquote:Op donderdag 10 juni 2010 21:03 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik heb mijn ouders volgens mij nog nooit tegen elkaar horen zeggen dat ze van elkaar houden. Maar misschien doen ze dat alleen als ik er niet bij ben.
Ja niet zorgen dat de gesprekken alleen met anderen gevoerd worden. Dus dat je ergens in een hoekje zit/staat te observeren.quote:Op donderdag 10 juni 2010 21:15 schreef skunkasaur het volgende:
Ha, mijn moeder zegt zelfs dat ze liever zou verhuizen...
Maar die heeft d'r hart ook op haar tong. :/
Over een paar dagen hospiteren! D: Nooit eerder gedaan, of in ieder geval nog nooit op deze manier. Iemand tips? Gewoon mezelf zijn he?
Nou dat tweede doen ze gelukkig ook nooit waar ik bij benquote:Op donderdag 10 juni 2010 21:22 schreef wonderer het volgende:
Mijn ouders doen dat wel (gelukkig niet heel klef of zo). Ik denk ook dat ik dat in mijn eigen relatie heb meegenomen. Maar met je lijf kun je ook zeggen dat je van iemand houdt.
lolquote:Op donderdag 10 juni 2010 21:25 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Nou dat tweede doen ze gelukkig ook nooit waar ik bij ben!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Edit: misschien ben ik wel gewoon een zeikwijf![]()
*nooitgedacht*
[ Bericht 31% gewijzigd door Qebbel op 10-06-2010 23:13:25 ]Als kunst volmaakt is, is de wereld overbodig.
Thnx. Je hebt gelijkquote:Op donderdag 10 juni 2010 23:09 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik zou (proberen om) er niet zo veel achter (te) zoeken. Gewoon gaan slapen en je verheugen op morgen. Je mist haar, zij mist jou en wil dat je je niet rot voelt. Ze komt langs, leuk, fijn. En nu gaan slapen en niet jezelf gek lopen maken.
Das waar en das ook heel lief.quote:Op donderdag 10 juni 2010 23:12 schreef wonderer het volgende:
Ze komt voor JOU om te zorgen dat je je beter voelt...
Goed zo. Niet te veel piekeren.quote:Op donderdag 10 juni 2010 23:15 schreef Qebbel het volgende:
[..]
Das waar en das ook heel lief.Ook thnx voor jou
![]()
Ik ga zo lekker pitten en dan is er morgen weer een dag
quote:On the following morning Florio and Fortunato sat toghether breakfasting under the tall trees before the inn, whose foliage sparkled with the morning sun. Florio looked paler than usual and agreeably worn with waking.
"Morning," Fortuno cheerfully began, "is a journeyman of rugged beauty, as fit as a fiddle, who descends rejoicing from the highest mountains into the sleeping world, shakes the tears from the flowers and trees, and surges and booms and sings. He does not make an especially great deal of the tender sensations, but coolly grasps you all over and laughs in your long face when you step out before him so bemused, so still wholly immersed in moonlight."
Mooi!quote:Op donderdag 10 juni 2010 23:22 schreef Tha_Erik het volgende:
Op heel veel problemen is nachtrust echt een prima beginnende oplossing. En om dat kracht bij te zetten (en omdat ik het voor morgen nog even moet doorlezen), een stukje tekst
:
[..]
Oh my, wat een mensen heb je toch ook.. Maar welke vrouw bedoel je?quote:Op vrijdag 11 juni 2010 11:20 schreef lezzer het volgende:
OMG, dit is toch niet serieus die vrouw he? Anita, Bjoetie goeroe #10.
Nou Anita. Dat moet toch een gimmick zijn?quote:Op vrijdag 11 juni 2010 13:06 schreef Qebbel het volgende:
[..]
Oh my, wat een mensen heb je toch ook.. Maar welke vrouw bedoel je?
Ik hoop het!quote:Op vrijdag 11 juni 2010 13:28 schreef lezzer het volgende:
[..]
Nou Anita. Dat moet toch een gimmick zijn?
Moest daar soms een komma tussen?quote:Op vrijdag 11 juni 2010 11:20 schreef lezzer het volgende:
OMG, dit is toch niet serieus die vrouw he? Anita, Bjoetie goeroe #10.
Ja he, echt een irritant kutgeluidquote:Op vrijdag 11 juni 2010 18:25 schreef Avey het volgende:
Qebbel![]()
Ik hoop dat het goed komt
Trouwens, ik wil even klagen over die kuttoeters bij het WK![]()
quote:Op vrijdag 11 juni 2010 18:25 schreef Avey het volgende:
Qebbel![]()
quote:Op vrijdag 11 juni 2010 18:25 schreef Avey het volgende:
Qebbel![]()
quote:Op vrijdag 11 juni 2010 18:54 schreef Brittie het volgende:
[..]
Qebbel!
En omg @ die toeters, de spelers kunnen elkaar en de coach toch niet verstaan zo
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En die toeters idd! Wtf! Als je je ogen dicht doet, lijkt het net of je in een ENORME zwerm wespen bent beland!
Als kunst volmaakt is, is de wereld overbodig.
Ik vind het wel irritanter. het normale lawaai ook al, maar dit is zo'n irritante muggen/wespentoon en het is echt constant. Bij normaal geschreeuw zit er nog wat dynamiek in zeg maarquote:Op zaterdag 12 juni 2010 10:01 schreef Vanyel het volgende:
Is het echt zoveel irritanter dan het normale lawaai?
Heb nog niks gezien, maar afspraken voor vandaag en morgen afgezegd dus als er iets te kijken is, fijn.
Yay! Veel plezier!quote:
Waar en wanneer? Ik wil wel meequote:Op zondag 13 juni 2010 14:22 schreef Qebbel het volgende:
Shit, ik durf niet in m'n eentje naar die homodemonstratie
Gewoon een goatee laten groeienquote:Op zondag 13 juni 2010 18:33 schreef wonderer het volgende:
Ja, was tof, beetje (veel) regen gehad maar dat mocht de pret niet drukkenNadeel is wel dat ik bij dat soort gelegenheden aangezien word voor lesbo
Vanmiddag om 15.00uquote:
Mja. Volgens jaar heb ik daar echt geen last meer vanquote:
quote:Op zondag 13 juni 2010 19:31 schreef wonderer het volgende:
[..]
Mja. Volgens jaar heb ik daar echt geen last meer vanZat ook al te geinen dat ik een t-shirt met "These boobs are not here" of zo moest dragen.
Oei, dat is vervelend. Geen nieuws goed nieuws dan maar?quote:Op maandag 14 juni 2010 17:55 schreef lezzer het volgende:
Mijn moeder is vandaag gedotterd voor CCSVI. Maar ik heb nog niks gehoord over hoe het gegaan is
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |