quote:Op maandag 31 mei 2010 19:29 schreef Tha_Erik het volgende:
Bah, een vriendin van me (die lesbo is) zit in Portugal en is daar bevriend met een lieve homo. En nu is er een of andere klootzak geweest die in heel dat dorpje om muren gekladderd (met graffiti oid) dat die jongen AIDS heeft, met vermelding van zijn volledige naam en woonadres erbij. Kuthomofoben.
quote:Op maandag 31 mei 2010 20:57 schreef Knuffelzacht het volgende:
@qeb... neen zit op het moment in de ziektewet
Bah, een vriendin van me (die lesbo is) zit in Portugal en is daar bevriend met een lieve homo. En nu is er een of andere klootzak geweest die in heel dat dorpje om muren gekladderd (met graffiti oid) dat die jongen AIDS heeft, met vermelding van zijn volledige naam en woonadres erbij. Kuthomofoben.
Ohja, als het toch al geaccepteerd is mag je je ook niet eens meer anders gedragen of je ergens bewegen waar meer gelijkgestelden zijnquote:Op dinsdag 1 juni 2010 14:50 schreef Vanyel het volgende:
"Ik snap niet waarom jullie je zo moeten afzonderen met apart uitgaan enzo. Discriminatie op geaardheid is toch iets van het verleden.."
hmhm.
Misschien is dit aidsverhaal een mooie illustratie voor de volgende die met zo'n debiele opmerking mijn lucht vervuilt.
Dat bewijst ook dat ik een echte homo ben, want ik heb goed oog voor detailquote:Op woensdag 2 juni 2010 11:04 schreef Knuffelzacht het volgende:
http://www.nu.nl/wetensch(...)de-zintuig-----.html
gaydar bestaat!
Geniaalquote:Op woensdag 2 juni 2010 18:59 schreef Vanyel het volgende:
Ik ben een held!
Op basis van 36 uur (volledige werkweek in mijn nieuwe baan, nu werk ik 40) ga ik er bruto straks 800 euro op vooruit
Maar ik verdiende ook veel te weinig voor het enooorme werk dat ik verzette natuurlijk.
Kanjerquote:Op woensdag 2 juni 2010 18:59 schreef Vanyel het volgende:
Ik ben een held!
Op basis van 36 uur (volledige werkweek in mijn nieuwe baan, nu werk ik 40) ga ik er bruto straks 800 euro op vooruit
Maar ik verdiende ook veel te weinig voor het enooorme werk dat ik verzette natuurlijk.
Bol weet ik, omdat ie niet in het CB ligt. Geen idee hoe ECI eraan komt, though.quote:Op woensdag 2 juni 2010 20:03 schreef Sitethief het volgende:
Hey wat grappig: http://eci.nl/boeken/dubbel-leven-micha-meinderts-9789080923690
En bij bol.com staat ie niet.
wel levertijd van 2 wknquote:Op woensdag 2 juni 2010 21:08 schreef wonderer het volgende:
[..]
Bol weet ik, omdat ie niet in het CB ligt. Geen idee hoe ECI eraan komt, though.
Yeah, bij mij bestellen is snellerquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |