Ik neem aan dat zij weet dat je nog steeds van haar houdt, ook als ze het wél probeert maar faalt in het vinden van een nieuwe baan?quote:Op donderdag 10 juni 2010 20:17 schreef Qebbel het volgende:
Het komt er gewoon op neer dat ik ervan baal haar zo weinig te zien. Ik hou van haar en wil gewoon bij haar zijn.
Ik eigenlijk ook niet, nu jet 't zegt! Maar zitten soms wel heel lief te zoenenquote:Op donderdag 10 juni 2010 21:03 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik heb mijn ouders volgens mij nog nooit tegen elkaar horen zeggen dat ze van elkaar houden. Maar misschien doen ze dat alleen als ik er niet bij ben.
Ja niet zorgen dat de gesprekken alleen met anderen gevoerd worden. Dus dat je ergens in een hoekje zit/staat te observeren.quote:Op donderdag 10 juni 2010 21:15 schreef skunkasaur het volgende:
Ha, mijn moeder zegt zelfs dat ze liever zou verhuizen...
Maar die heeft d'r hart ook op haar tong. :/
Over een paar dagen hospiteren! D: Nooit eerder gedaan, of in ieder geval nog nooit op deze manier. Iemand tips? Gewoon mezelf zijn he?
Nou dat tweede doen ze gelukkig ook nooit waar ik bij benquote:Op donderdag 10 juni 2010 21:22 schreef wonderer het volgende:
Mijn ouders doen dat wel (gelukkig niet heel klef of zo). Ik denk ook dat ik dat in mijn eigen relatie heb meegenomen. Maar met je lijf kun je ook zeggen dat je van iemand houdt.
lolquote:Op donderdag 10 juni 2010 21:25 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Nou dat tweede doen ze gelukkig ook nooit waar ik bij ben!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Edit: misschien ben ik wel gewoon een zeikwijf![]()
*nooitgedacht*
[ Bericht 31% gewijzigd door Qebbel op 10-06-2010 23:13:25 ]Als kunst volmaakt is, is de wereld overbodig.
Wees wie je bent, maar accepteer ook anderen!
Thnx. Je hebt gelijkquote:Op donderdag 10 juni 2010 23:09 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik zou (proberen om) er niet zo veel achter (te) zoeken. Gewoon gaan slapen en je verheugen op morgen. Je mist haar, zij mist jou en wil dat je je niet rot voelt. Ze komt langs, leuk, fijn. En nu gaan slapen en niet jezelf gek lopen maken.
Das waar en das ook heel lief.quote:Op donderdag 10 juni 2010 23:12 schreef wonderer het volgende:
Ze komt voor JOU om te zorgen dat je je beter voelt...
Goed zo. Niet te veel piekeren.quote:Op donderdag 10 juni 2010 23:15 schreef Qebbel het volgende:
[..]
Das waar en das ook heel lief.Ook thnx voor jou
![]()
Ik ga zo lekker pitten en dan is er morgen weer een dag
quote:On the following morning Florio and Fortunato sat toghether breakfasting under the tall trees before the inn, whose foliage sparkled with the morning sun. Florio looked paler than usual and agreeably worn with waking.
"Morning," Fortuno cheerfully began, "is a journeyman of rugged beauty, as fit as a fiddle, who descends rejoicing from the highest mountains into the sleeping world, shakes the tears from the flowers and trees, and surges and booms and sings. He does not make an especially great deal of the tender sensations, but coolly grasps you all over and laughs in your long face when you step out before him so bemused, so still wholly immersed in moonlight."
Mooi!quote:Op donderdag 10 juni 2010 23:22 schreef Tha_Erik het volgende:
Op heel veel problemen is nachtrust echt een prima beginnende oplossing. En om dat kracht bij te zetten (en omdat ik het voor morgen nog even moet doorlezen), een stukje tekst
:
[..]
Oh my, wat een mensen heb je toch ook.. Maar welke vrouw bedoel je?quote:Op vrijdag 11 juni 2010 11:20 schreef lezzer het volgende:
OMG, dit is toch niet serieus die vrouw he? Anita, Bjoetie goeroe #10.
Nou Anita. Dat moet toch een gimmick zijn?quote:Op vrijdag 11 juni 2010 13:06 schreef Qebbel het volgende:
[..]
Oh my, wat een mensen heb je toch ook.. Maar welke vrouw bedoel je?
Ik hoop het!quote:Op vrijdag 11 juni 2010 13:28 schreef lezzer het volgende:
[..]
Nou Anita. Dat moet toch een gimmick zijn?
Moest daar soms een komma tussen?quote:Op vrijdag 11 juni 2010 11:20 schreef lezzer het volgende:
OMG, dit is toch niet serieus die vrouw he? Anita, Bjoetie goeroe #10.
Ja he, echt een irritant kutgeluidquote:Op vrijdag 11 juni 2010 18:25 schreef Avey het volgende:
Qebbel![]()
Ik hoop dat het goed komt
Trouwens, ik wil even klagen over die kuttoeters bij het WK![]()
quote:Op vrijdag 11 juni 2010 18:25 schreef Avey het volgende:
Qebbel![]()
quote:Op vrijdag 11 juni 2010 18:25 schreef Avey het volgende:
Qebbel![]()
quote:Op vrijdag 11 juni 2010 18:54 schreef Brittie het volgende:
[..]
Qebbel!
En omg @ die toeters, de spelers kunnen elkaar en de coach toch niet verstaan zo
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En die toeters idd! Wtf! Als je je ogen dicht doet, lijkt het net of je in een ENORME zwerm wespen bent beland!
Als kunst volmaakt is, is de wereld overbodig.
Wees wie je bent, maar accepteer ook anderen!
Ik vind het wel irritanter. het normale lawaai ook al, maar dit is zo'n irritante muggen/wespentoon en het is echt constant. Bij normaal geschreeuw zit er nog wat dynamiek in zeg maarquote:Op zaterdag 12 juni 2010 10:01 schreef Vanyel het volgende:
Is het echt zoveel irritanter dan het normale lawaai?
Heb nog niks gezien, maar afspraken voor vandaag en morgen afgezegd dus als er iets te kijken is, fijn.
Yay! Veel plezier!quote:
Waar en wanneer? Ik wil wel meequote:Op zondag 13 juni 2010 14:22 schreef Qebbel het volgende:
Shit, ik durf niet in m'n eentje naar die homodemonstratie
Gewoon een goatee laten groeienquote:Op zondag 13 juni 2010 18:33 schreef wonderer het volgende:
Ja, was tof, beetje (veel) regen gehad maar dat mocht de pret niet drukkenNadeel is wel dat ik bij dat soort gelegenheden aangezien word voor lesbo
Vanmiddag om 15.00uquote:
Mja. Volgens jaar heb ik daar echt geen last meer vanquote:
quote:Op zondag 13 juni 2010 19:31 schreef wonderer het volgende:
[..]
Mja. Volgens jaar heb ik daar echt geen last meer vanZat ook al te geinen dat ik een t-shirt met "These boobs are not here" of zo moest dragen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |