Die zijn niet weg, die staan op haar andere acount: http://www.youtube.com/user/KabouterTerrorWijfiequote:Op vrijdag 11 juni 2010 10:55 schreef MikeyMo het volgende:
ik vin dhet wel zonde dat ouwe filmpjes verdwijnen. Plek op je plaat, in de disco zonder paspoort e.d.
Man spotted!!! MY EYES!!!!quote:Op vrijdag 11 juni 2010 11:00 schreef danielutrecht het volgende:
Zien jullie wat ik zie op 40 sec???!!!
Of straks gaat ze zich ook nog net als Britney Spears kaal scherenquote:Op vrijdag 11 juni 2010 11:06 schreef danielutrecht het volgende:
[..]
Dit gaat allemaal Lady GaGa achtige kant op???!!!! Is Anita hermafrodiet????!!!! Whoehahaha
LEAVE ANITA ALONEquote:Op vrijdag 11 juni 2010 11:12 schreef LittleBlonde het volgende:
[..]
Of straks gaat ze zich ook nog net als Britney Spears kaal scherenHhaha dat zou ik bij haar wel eens willen zien
Maak een printscreen! Ik kan er niets van zien op het werk!quote:Op vrijdag 11 juni 2010 11:00 schreef danielutrecht het volgende:
Ik zie het ook niet. Als het is wat ik denk dat ze bedoelen is het gewoon zo'n stoffen riem die bij haar trui hoort.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 11:27 schreef Ivo1986 het volgende:
[..]
Maak een printscreen! Ik kan er niets van zien op het werk!
Volgens mij zijn het tietenquote:Op vrijdag 11 juni 2010 11:35 schreef banapples het volgende:
[..]
Ik zie het ook niet. Als het is wat ik denk dat ze bedoelen is het gewoon zo'n stoffen riem die bij haar trui hoort.
quote:Op vrijdag 11 juni 2010 11:27 schreef Ivo1986 het volgende:
[..]
Maak een printscreen! Ik kan er niets van zien op het werk!
een piemel!quote:Op vrijdag 11 juni 2010 11:00 schreef danielutrecht het volgende:
retuow82 kan dichten zonder zijn hemd op te lichten... wel een baas trouwens....quote:Op vrijdag 11 juni 2010 11:22 schreef Qwea het volgende:die ode kaart. Kom op jongens! Er staat 1 leuke tussen dat is die van retuow82
De rest is gewoon ordinair schelden. Jullie kunnen beter![]()
Vandaar dat ik hier niks op zet.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 11:22 schreef Qwea het volgende:die ode kaart. Kom op jongens! Er staat 1 leuke tussen dat is die van retuow82
Wil er best iets opzetten, maar ben Koos Inspiratieloos vandaagquote:
En voor mij geldt ook hetzelfde.. Weet vandaag niet zoveel te meldenquote:Op vrijdag 11 juni 2010 12:07 schreef MissBitchy het volgende:
[..]
Wil er best iets opzetten, maar ben Koos Inspiratieloos vandaag
Oeh een complimentje!quote:Op vrijdag 11 juni 2010 11:22 schreef Qwea het volgende:die ode kaart. Kom op jongens! Er staat 1 leuke tussen dat is die van retuow82
Klopt mijn ode alsnog op de "ode aan Anita" kaartquote:
?quote:Op vrijdag 11 juni 2010 11:00 schreef danielutrecht het volgende:
Och kom op, zo moeilijk is het niet, hier nog een ode na het zien van het laatste filmpje:quote:Op vrijdag 11 juni 2010 12:07 schreef MissBitchy het volgende:
[..]
Wil er best iets opzetten, maar ben Koos Inspiratieloos vandaag
quote:Op vrijdag 11 juni 2010 12:41 schreef retuow82 het volgende:
[..]
Och kom op, zo moeilijk is het niet, hier nog een ode na het zien van het laatste filmpje:
Lieve Anita,
Tijdens mijn pauzes op het werk zie ik af en toe filmpjes van jou verschijnen,
nog nooit heb ik zo snel mijn lunch weer de plee in zien verdwijnen.
Kokkend ren ik over de gang op zoek naar de wc,
de beelden van je gezicht spoken door mijn hoofd, het zich me echt niet mee.
Na een aantal filmpjes weet ik me te vermannen en hou mijn lunch netjes binnen,
maar wat ik in het laatste filmpje zie had ik nooit kunnen verzinnen.
Je draait onschuldig rond voor de webcam en wat zien wij hier op Fok!....
een bobbel, een knobbel, een pielemans oftewel een tent compleet met stok.
En weer komt mijn boterham omhoog en mag ik rennen naar de "porseleinen pony",
verdomme Anita, dit bevestigd echt je lelijke mannen tronie!
Hebben we een adres ?quote:Op vrijdag 11 juni 2010 12:56 schreef Hardrebel het volgende:
Shit kijk een week niet en WTF hoe komen jullie achter haar adres. Waarom heb ik dit allemaal gemist
quote:Op vrijdag 11 juni 2010 12:41 schreef retuow82 het volgende:
[..]
Och kom op, zo moeilijk is het niet, hier nog een ode na het zien van het laatste filmpje:
Lieve Anita,
Tijdens mijn pauzes op het werk zie ik af en toe filmpjes van jou verschijnen,
nog nooit heb ik zo snel mijn lunch weer de plee in zien verdwijnen.
Kokkend ren ik over de gang op zoek naar de wc,
de beelden van je gezicht spoken door mijn hoofd, het zich me echt niet mee.
Na een aantal filmpjes weet ik me te vermannen en hou mijn lunch netjes binnen,
maar wat ik in het laatste filmpje zie had ik nooit kunnen verzinnen.
Je draait onschuldig rond voor de webcam en wat zien wij hier op Fok!....
een bobbel, een knobbel, een pielemans oftewel een tent compleet met stok.
En weer komt mijn boterham omhoog en mag ik rennen naar de "porseleinen pony",
verdomme Anita, dit bevestigd echt je lelijke mannen tronie!
Whahaquote:Op vrijdag 11 juni 2010 11:39 schreef danielutrecht het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik zie echt een bult in dat rokje Whoehaaaaa
ah neequote:Op vrijdag 11 juni 2010 11:39 schreef danielutrecht het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik zie echt een bult in dat rokje Whoehaaaaa
Oooh, leuk! Nu overweeg ik toch me op die kaart te zetten.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 13:21 schreef danielutrecht het volgende:
inspieratieloos denk door t weer pffff. Berichten dat ik op fok sou zitten zijn niet waar en allemaal nep want heb geen akount daarzo. Heb wel gehoord van mn management dat er alweer een kaart word gemaakt. Ik heb er geen zin in maar okee deze sal ik dan ook oplezen. @ Love Anita!
vandaag, 12:37 - Reageer
Wat de neuk, die huisjesquote:
Nee ik dan: Flashgagquote:Op vrijdag 11 juni 2010 13:55 schreef MYV het volgende:
[ afbeelding ]
Ze sprak me naam uit als Em Ai Vie
't is gewoon Mief hoor
Heb nog steeds geen inspiratiequote:Op vrijdag 11 juni 2010 13:42 schreef retuow82 het volgende:
Jongens dan moeten er echt toch rijmpjes op die kaart komen, dan kan het nog lachen worden!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |