Eerst dit topic maken en zeggen hoe trots je hier wel niet op bent. En dan nu jezelf afvragen waarom we haar voederen.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 00:24 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Waarom voederen we deze troll nog?!
Ja, maar het gaat nu te lang door, is te veel van het zelfde en dus saaiquote:Op vrijdag 11 juni 2010 00:26 schreef porsche1 het volgende:
[..]
Eerst dit topic maken en zeggen hoe trots je hier wel niet op bent. En dan nu jezelf afvragen waarom we haar voederen.Faalhaas.
Maak et leuk dan!quote:Op vrijdag 11 juni 2010 00:27 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Ja, maar het gaat nu te lang door, is te veel van het zelfde en dus saai
Nu al uitgekeken op het glitterneusje?quote:Op vrijdag 11 juni 2010 08:18 schreef banapples het volgende:
Ik ben eigenlijk wel weer toe aan een nieuwe bjoetie tip.
Ja ondertussen wel. En hoofdjeschudden heb ik ook al 3 keer gezien.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 08:39 schreef MissBitchy het volgende:
[..]
Nu al uitgekeken op het glitterneusje?
Ja, dan is het inderdaad tijd voor iets nieuwsquote:Op vrijdag 11 juni 2010 09:06 schreef banapples het volgende:
[..]
Ja ondertussen wel. En hoofdjeschudden heb ik ook al 3 keer gezien.
De "special effect" blijft stiekem nog steeds wel een beetje leuk.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 09:25 schreef MissBitchy het volgende:
[..]
Ja, dan is het inderdaad tijd voor iets nieuws
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |