Die zijn niet weg, die staan op haar andere acount: http://www.youtube.com/user/KabouterTerrorWijfiequote:Op vrijdag 11 juni 2010 10:55 schreef MikeyMo het volgende:
ik vin dhet wel zonde dat ouwe filmpjes verdwijnen. Plek op je plaat, in de disco zonder paspoort e.d.
Man spotted!!! MY EYES!!!!quote:Op vrijdag 11 juni 2010 11:00 schreef danielutrecht het volgende:
Zien jullie wat ik zie op 40 sec???!!!
Of straks gaat ze zich ook nog net als Britney Spears kaal scherenquote:Op vrijdag 11 juni 2010 11:06 schreef danielutrecht het volgende:
[..]
Dit gaat allemaal Lady GaGa achtige kant op???!!!! Is Anita hermafrodiet????!!!! Whoehahaha
LEAVE ANITA ALONEquote:Op vrijdag 11 juni 2010 11:12 schreef LittleBlonde het volgende:
[..]
Of straks gaat ze zich ook nog net als Britney Spears kaal scherenHhaha dat zou ik bij haar wel eens willen zien
Maak een printscreen! Ik kan er niets van zien op het werk!quote:Op vrijdag 11 juni 2010 11:00 schreef danielutrecht het volgende:
Ik zie het ook niet. Als het is wat ik denk dat ze bedoelen is het gewoon zo'n stoffen riem die bij haar trui hoort.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 11:27 schreef Ivo1986 het volgende:
[..]
Maak een printscreen! Ik kan er niets van zien op het werk!
Volgens mij zijn het tietenquote:Op vrijdag 11 juni 2010 11:35 schreef banapples het volgende:
[..]
Ik zie het ook niet. Als het is wat ik denk dat ze bedoelen is het gewoon zo'n stoffen riem die bij haar trui hoort.
quote:Op vrijdag 11 juni 2010 11:27 schreef Ivo1986 het volgende:
[..]
Maak een printscreen! Ik kan er niets van zien op het werk!
een piemel!quote:Op vrijdag 11 juni 2010 11:00 schreef danielutrecht het volgende:
retuow82 kan dichten zonder zijn hemd op te lichten... wel een baas trouwens....quote:Op vrijdag 11 juni 2010 11:22 schreef Qwea het volgende:die ode kaart. Kom op jongens! Er staat 1 leuke tussen dat is die van retuow82
De rest is gewoon ordinair schelden. Jullie kunnen beter![]()
Vandaar dat ik hier niks op zet.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 11:22 schreef Qwea het volgende:die ode kaart. Kom op jongens! Er staat 1 leuke tussen dat is die van retuow82
Wil er best iets opzetten, maar ben Koos Inspiratieloos vandaagquote:
En voor mij geldt ook hetzelfde.. Weet vandaag niet zoveel te meldenquote:Op vrijdag 11 juni 2010 12:07 schreef MissBitchy het volgende:
[..]
Wil er best iets opzetten, maar ben Koos Inspiratieloos vandaag
Oeh een complimentje!quote:Op vrijdag 11 juni 2010 11:22 schreef Qwea het volgende:die ode kaart. Kom op jongens! Er staat 1 leuke tussen dat is die van retuow82
Klopt mijn ode alsnog op de "ode aan Anita" kaartquote:
?quote:Op vrijdag 11 juni 2010 11:00 schreef danielutrecht het volgende:
Och kom op, zo moeilijk is het niet, hier nog een ode na het zien van het laatste filmpje:quote:Op vrijdag 11 juni 2010 12:07 schreef MissBitchy het volgende:
[..]
Wil er best iets opzetten, maar ben Koos Inspiratieloos vandaag
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |