abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 10 juni 2010 @ 19:30:22 #226
71919 wonderer
Hung like a My Little Pony
pi_82631932
(deels) herkenbaar, Qebbel. Ik hoop dat jullie er toch uitkomen, want zo is het inderdaad niks.

Jullie kunnen niet verhuizen naar iets dat tussenin ligt, he? Ik ben even de details van wat je een poosje terug vertelde kwijt, sorry.
"Pain is my friend. I can trust pain. I can trust pain to make my life utterly miserable."
"My brain is too smart for me."
"We don't need no education." "Yes you do, you just used a double negative."
  donderdag 10 juni 2010 @ 19:30:28 #227
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_82631938
quote:
Op donderdag 10 juni 2010 19:25 schreef Qebbel het volgende:

[..]

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het is iig niet zo dat we elkaar niet meer leuk vinden of daaraan twijfelen. Dus dat scheelt...
Bah, wat een nare situatie. Als ik advies oid had zou ik het je geven, maar ik heb het niet .
Al die willen te kaap'ren varen, moeten mannen met baarden zijn.
Hoogachtend,
Erik.
  donderdag 10 juni 2010 @ 19:31:29 #228
180739 Qebbel
Stewardesbisch!
pi_82631988
'k Hou het ff bij spoilers hoor
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Als kunst volmaakt is, is de wereld overbodig.
Wees wie je bent, maar accepteer ook anderen!
  donderdag 10 juni 2010 @ 19:33:50 #229
71919 wonderer
pi_82632113
SPOILER
"Pain is my friend. I can trust pain. I can trust pain to make my life utterly miserable."
  donderdag 10 juni 2010 @ 19:38:51 #230
180739 Qebbel
Stewardesbisch!
pi_82632388
quote:
Op donderdag 10 juni 2010 19:30 schreef wonderer het volgende:
(deels) herkenbaar, Qebbel. Ik hoop dat jullie er toch uitkomen, want zo is het inderdaad niks.

Jullie kunnen niet verhuizen naar iets dat tussenin ligt, he? Ik ben even de details van wat je een poosje terug vertelde kwijt, sorry.
SPOILER
  donderdag 10 juni 2010 @ 19:42:58 #231
180739 Qebbel
Stewardesbisch!
pi_82632637
quote:
Op donderdag 10 juni 2010 19:33 schreef wonderer het volgende:
SPOILER
Whaha, nou je mag het open houden hoor, maar ivm details spoiler ik zelf liever.
SPOILER
  donderdag 10 juni 2010 @ 19:44:11 #232
71919 wonderer
pi_82632699
SPOILER
  donderdag 10 juni 2010 @ 19:50:55 #233
180739 Qebbel
Stewardesbisch!
pi_82633097
quote:
Op donderdag 10 juni 2010 19:44 schreef wonderer het volgende:
SPOILER
SPOILER
  donderdag 10 juni 2010 @ 19:52:39 #234
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_82633197
Ik herken de angst voor verandering wel. Soms blijf ik daar echt ook in hangen terwijl ik weet dat het de verkeerde kant op gaat.
Hoogachtend,
Erik.
pi_82633410
quote:
Op donderdag 10 juni 2010 19:16 schreef Vanyel het volgende:

[..]

Wat verwachtte je, huilende hormonen?
Ja, je weet maar nooit
quote:
Ja maar nee. Waar ik werk weten ze net pas dat internet geen landgevaar hoeft op te leveren, online tools heb ik dus nog niet zo in mijn assortiment. Wat is álles wat je ermee wil kunnen?
Online agenda, urenverantwoording, beetje boekhouden/managementgegevens, klein intranetje. Zoiets.
  donderdag 10 juni 2010 @ 19:56:46 #236
71919 wonderer
pi_82633432
quote:
Op donderdag 10 juni 2010 19:50 schreef Qebbel het volgende:

[..]
SPOILER
Righto. Ja, dan doe je weinig meer, gewoon wachten tot je pissige bui weer overdrijft en dan opnieuw beginnen
  donderdag 10 juni 2010 @ 19:58:05 #237
180739 Qebbel
Stewardesbisch!
pi_82633514
quote:
Op donderdag 10 juni 2010 19:52 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik herken de angst voor verandering wel. Soms blijf ik daar echt ook in hangen terwijl ik weet dat het de verkeerde kant op gaat.
Dat zijn dus echt haar woorden. Ik kan het ergens wel begrijpen hoor, maar ergens komt dan toch wel het moment aan dat je wel de drempel overgaat, uiteindelijk. Maar ik vraag me af of dat moment wordt uitgesteld totdat het eigenlijk soort van al te laat is, of heel erg op het randje?
SPOILER
  donderdag 10 juni 2010 @ 20:04:42 #238
71919 wonderer
pi_82633904
R&P, OUD, SEX... het is hier wel een verzamelbak van subfora

Die angst voor verandering heb ik trouwens ook, hoor. Maar op een gegeven moment komt ook voor haar die druppel wel dat het NU gewoon niet meer kan.
  donderdag 10 juni 2010 @ 20:06:03 #239
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_82633979
Bij mij is het eigenlijk altijd iets heel erg irrationeels en volgens mij dus ook niet echt te begrijpen voor iemand die daar geen last van heeft. Het is bij mij nog nooit voorgekomen dat het écht te laat ergens voor was, meestal kom ik vlak voor the point of no return wel tot inzicht.

Waar ik ook last van heb is dat als ik dingen uitstel dat dan naarmate het langer duurt de drempel enorm hoog wordt om wél nog iets te doen uit een soort van schaamtegevoel. Een soort van kop-in-het-zand steken want als je er iets aan doet dan wordt je er mee geconfronteerd dat je al die tijd niks gedaan hebt. Zo heb ik bijvoorbeeld een enorm goede vriendschap eens enorm laten verwateren door in de eerste paar dagen te denken "ik bel 'r morgen wel even" en dat steeds langer uit te stellen, totdat het zo lang geleden was dat ik 'r gesproken had dat ik niet meer durfde omdat ik de confrontatie uit de weg wilde gaan (en er ondertussen wel wakker van liggen...). Uiteindelijk is ook dat goed gekomen, na toch een teken van leven van mij, en een soort ruzie daarna en ik die me kapot schaamde . (Which reminds me, ik moet 'r nu binnenkort ook weer eens bellen ).

Maar ja, dat is bij mij zo. En pushen werkt aan de ene kant bij mij wel, op de manier dat het kan motiveren om dingen wel aangereikt te krijgen (zoals jij volgens mij ook al doet), maar ik sla dicht als ik te veel gepusht wordt. En ik sla dicht als ik het gevoel heb dat er te veel op me af komt.
Hoogachtend,
Erik.
  donderdag 10 juni 2010 @ 20:09:14 #240
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_82634139
quote:
Op donderdag 10 juni 2010 20:04 schreef wonderer het volgende:
R&P, OUD, SEX... het is hier wel een verzamelbak van subfora

Die angst voor verandering heb ik trouwens ook, hoor. Maar op een gegeven moment komt ook voor haar die druppel wel dat het NU gewoon niet meer kan.
Ja, zo gaat dat bij mij ook. Mailen naar een docent ergens over. Dat kan ik dag uitstellen tot ver over de deadline (en dan heb ik het over twee weken ofzo, niet over jaren ), maar op een gegeven moment zit ik mezelf zó op te vreten en lig ik er serieus wakker van dat ik dan midden in de nacht nog mijn laptop opstart om toch maar te mailen oid.

Ik heb vaak het gevoel dat als ik een probleem of iets moeilijks maar lang genoeg negeer dat het dan misschien vanzelf wel goed gaat, maar dat is meestal niet zo.
Hoogachtend,
Erik.
  donderdag 10 juni 2010 @ 20:10:59 #241
71919 wonderer
pi_82634239
quote:
Zo heb ik bijvoorbeeld een enorm goede vriendschap eens enorm laten verwateren door in de eerste paar dagen te denken "ik bel 'r morgen wel even" en dat steeds langer uit te stellen, totdat het zo lang geleden was dat ik 'r gesproken had dat ik niet meer durfde omdat ik de confrontatie uit de weg wilde gaan (en er ondertussen wel wakker van liggen...).
ZOOOO herkenbaar!
  donderdag 10 juni 2010 @ 20:17:16 #242
180739 Qebbel
Stewardesbisch!
pi_82634581
Nou moet ik eerlijk toegeven dat ik EXACT dit ook heb, bijv met die vriendschap, of dingen tot het aller- allerlaatste moment uitstellen (studie!). En dat gevoel van schaamte herken ik ook maar al te goed en dat dat daar vandaan komt. Maar misschien als ik het bij iemand anders zie ik het dan wel gek vind. Nou, is misschien die situatie ook anders, vind ik.
Het komt er gewoon op neer dat ik ervan baal haar zo weinig te zien. Ik hou van haar en wil gewoon bij haar zijn.
  donderdag 10 juni 2010 @ 20:19:00 #243
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_82634671
Ik snap je wel hoor . En dat is ook gewoon begrijpelijk en de situatie gewoon kut.
Hoogachtend,
Erik.
  donderdag 10 juni 2010 @ 20:19:28 #244
71919 wonderer
pi_82634700
Bij iemand anders zit je niet met de gevoelens en kun je het makkelijker rationeel benaderen.
  donderdag 10 juni 2010 @ 20:41:40 #245
180739 Qebbel
Stewardesbisch!
pi_82635856
quote:
Op donderdag 10 juni 2010 20:19 schreef wonderer het volgende:
Bij iemand anders zit je niet met de gevoelens en kun je het makkelijker rationeel benaderen.
Opeens heb je 't: je wordt persoonlijk adviseur .

Thnx mensen, in ieder geval. Voel me al wel weer wat beter.
  donderdag 10 juni 2010 @ 20:43:40 #246
71919 wonderer
pi_82635976
quote:
Op donderdag 10 juni 2010 20:41 schreef Qebbel het volgende:

[..]

Opeens heb je 't: je wordt persoonlijk adviseur .

Thnx mensen, in ieder geval. Voel me al wel weer wat beter.
Lijkt me best leuk, maar ik denk dat ik door de "opleiding" juist mijn objectiviteit kwijtraak.
  donderdag 10 juni 2010 @ 20:47:39 #247
180739 Qebbel
Stewardesbisch!
pi_82636212
quote:
Op donderdag 10 juni 2010 20:43 schreef wonderer het volgende:

[..]

Lijkt me best leuk, maar ik denk dat ik door de "opleiding" juist mijn objectiviteit kwijtraak.
Ja, maar zou je daar per se een opleiding voor moeten volgen dan? Mijn vaders vriendin is onlangs zoiets voor zichzelf gaan doen en heeft het superleuk! Zonder opleiding. Wel veel werkervaring in sociale sector though.
  donderdag 10 juni 2010 @ 20:50:03 #248
71919 wonderer
pi_82636341
quote:
Op donderdag 10 juni 2010 20:47 schreef Qebbel het volgende:

[..]

Ja, maar zou je daar per se een opleiding voor moeten volgen dan? Mijn vaders vriendin is onlangs zoiets voor zichzelf gaan doen en heeft het superleuk! Zonder opleiding. Wel veel werkervaring in sociale sector though.
Ja, die heb ik dus niet. Ik heb ook geen idee of het klopt wat ik zeg
  donderdag 10 juni 2010 @ 20:51:10 #249
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_82636407
Mijn "adviezen" zijn vaak verkapte dingen die ik zelf voel en ervaar . En soms minder verkapt .
Hoogachtend,
Erik.
pi_82636414
ik heb eigenlijk helemaal geen angst voor verandering. Ik vind het altijd leuk om wat nieuws te gaan doen. Ik wil er wel over na kunnen denken.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')