Yupquote:
Hij zit helemaal onderin, bij de quick replyquote:Op maandag 7 juni 2010 07:38 schreef lezzer het volgende:
Nou ben ik die button toch weer kwijt. Eén keer gezien een weer weg
Maakt het financieel voor jou nog wat uit?quote:
OMG echt?quote:Op maandag 7 juni 2010 13:12 schreef Qebbel het volgende:
Hey die chick die Joran evt vermoord zou hebben was openlijk lesbisch.
Kweet ook niet. Maar ze hebben geen seks gehad, is zojuist bekend gemaakt. Misschien dus dat hij geld van haar had geleend en wilde terugbetalen, of dat zij geen slaapplek had en bij hem mocht crashen. Don't know, maar blijf het wel een apart verhaal vinden allemaal.quote:Op maandag 7 juni 2010 13:19 schreef lezzer het volgende:
[..]
OMG echt?
Wat doet zij dan bij hem in die kamer?
Lekkere foto er bij ook:quote:Kinderen van lesbo's stabieler
Kinderen die door twee lesbische vrouwen worden opgevoed, zijn psychologisch stabieler en hebben minder gedragsproblemen dan leeftijdsgenoten die in een hetero-gezin opgroeien. Dat blijkt uit een langlopend Amerikaans onderzoek.
Onderzoeksleider Nanette Gartrell heeft sinds 1986 een groep kinderen van lesbo-ouders gevolgd en zowel de mama's als de kinderen om de zoveel jaar een vragenlijst voorgelegd. Gartrell vermoedt dat de kinderen stabieler zijn, omdat lesbo's vaak wat ouder zijn wanneer ze aan kinderen beginnen dan heterostellen. Daardoor zouden ze onder andere meer betrokken zijn bij de opvoeding.
Concerned women
Met name vanuit Christelijke hoek is er veel kritiek op het onderzoek. Voorzitter Wendy Wright van de 'Concerned Women for America' wijst erop dat het is gefinancierd door enkele belangengroepen voor homo's, lesbo's en transgenders. Maar Gartrell blijft desondanks achter haar onderzoek staan. Ze is ervan overtuigd dat andere wetenschappers er geen zwakheden in kunnen vinden als ze de onderzoeksresultaten tegen het licht houden.
Yeah, als je bij mij bestelt, verdien ik 50%, anders 10%quote:Op maandag 7 juni 2010 10:46 schreef Sitethief het volgende:
[..]
Maakt het financieel voor jou nog wat uit?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |