quote:Op zaterdag 29 mei 2010 21:30 schreef Knuffelzacht het volgende:
volgens mij moet ik soapie es uitvragen.... zelfde stad en houden beide van vrouwen
hierbij!quote:
Nope, ik heb het nog nooit eerder meegemaakt, tot ik passabel werd.quote:Op zondag 30 mei 2010 08:49 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Dat vragen ze hier volgens mij niet zo snel, daar houden ze niet zo van natuurlijk. Scheelt weer in de irritatie.
Is het geen automatisme daar dat zich ook bij m-v setjes voordoet?
Na al die discussies die ik in de loop der jaren met jou (o.a. hierover) heb gevoerd, had ik nooit gedacht dat jij hiervoor zo'n treffende term zou gebruiken.quote:Op zondag 30 mei 2010 18:24 schreef wonderer het volgende:
[..]
Nope, ik heb het nog nooit eerder meegemaakt, tot ik passabel werd.
Oh, zeker, ik vind het alleen erg raar. Misschien moet ik wat aanhaliger gaan doen in het openbaarquote:Op zondag 30 mei 2010 21:38 schreef Vanyel het volgende:
Zie het als een compliment
Maar hee, ik was net met een ex uiteten en geen haan die kraaide of we apart wilden betalen heur. Misschien doen ze het gewoon niet zo snel in Utrecht..
Ik moest trouwens 3x kijken voor ik begreep wat je met passabel bedoelde. Gekke amerikaan die je bent.
Ik kan me voorstellen dat die man even moet wennen....quote:Op zondag 30 mei 2010 22:09 schreef Vanyel het volgende:
Is Brad erg van het afstandelijke in het openbaar?
Nou, we waren hartstikke klef. Maar ik wil hem, zoals lezzer zegt, even laten wennen. En ik weet ook nog niet precies hoe ze hier op homo's reageren.quote:Op zondag 30 mei 2010 22:09 schreef Vanyel het volgende:
Is Brad erg van het afstandelijke in het openbaar?
Maar dat wist ik alquote:
<- Stemt voor het eerst op een andere partij dan de SP!quote:
Wat ga je daar doen dan?quote:Op maandag 31 mei 2010 15:18 schreef NanKing het volgende:
Je pic doet 't niet,.
Oh ja ik ga woensdag naar Duitsland
Zie avatar (Piratenpartij) dusquote:
TED (Technology, Entertainment, Design) is een vierdaagse bijeenkomst die sinds 1990 jaarlijks gehouden wordt in Californië (USA). Sprekers afkomstig uit de drie werelden uit de titel vermaken en - vooral - informeren elkaar daar met korte lezingen over onderwerpen uit hun gebied van expertise of de wetenschap in het algemeen. Tijdens één bijeenkomst, komen tientallen sprekers aan het woord.quote:Op maandag 31 mei 2010 15:55 schreef Vanyel het volgende:
Tedwattes? Geen zin om op telefoon door te klikken..
Dat idee had ik ook.quote:
Nou nou, alleen voor slimme mensen!quote:De bedoeling van TED is vooral om intelligente mensen een podium te geven om te proberen verstandige luisteraars te overtuigen van hun visie of nieuwe ideeën.
Maken ze wel waar:quote:
Dit is trouwens de tekst van Wikipedia, niet die van TED zelfquote:Op maandag 31 mei 2010 16:13 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Dat idee had ik ook.
[..]
Nou nou, alleen voor slimme mensen!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |