Als je hoofdredacteur wilt worden van dat pauperblad ben je sowieso niet goed.quote:Op maandag 31 mei 2010 23:47 schreef Dichtpiet. het volgende:
jemig wat een rat die sjuul ... net even een kinderachtige sneer naar Pechtold en Cohen over de grootte van de koppen ....
en minder kinderbijslag is niet gelijk aan minder kinderen willen ... je vindt het alleen een verantwoordelijkheid voor mensen zelf, qua financien.quote:Op maandag 31 mei 2010 23:47 schreef Ronaldsen het volgende:
[..]
nee ze zei 'dat ligt er aan waar ze voor komen'
quote:Op maandag 31 mei 2010 23:47 schreef Horloge het volgende:
[..]
Niet helemaal opgelet? Ze vulde "geen mening" in.
[..]
EN een broodje natuurlijk...
quote:Doe mennene mexicano en een friet saté
een lihamboutje en een kaassouflé
Vijf kroketten en drie korteletten,
en gift ook mar unne smulrol meej.
Unne viandel, doet die ook mar in,
en een berreklaauw, en een open bin.
Drie frikandellen en een brooike kehs,
en een grohte friet speciaol,
meej dubbel masjenais.
(La la lala lala la la la)
Eej!
Doe vur mijn es een brooike smerruh!
Meej aai en meej juin, da heb ik gerruh.
Naait vur mijn een saté in 't vet,
een gehaktstaaf en een goulashkroket.
Vijf gulden friet in een grote buil,
Ik stop het gelijk in munne muil.
Gif mijn een paor knaken vur 't fruitmasjien,
ik heb nie klender als een briefke van tien.
(La la lala lala la la la)
Ooh jahhh,
ik wil oohk nog unne swarmarol bestellen,
en nie te weinig juin op die frikandellen.
Gooit es wa speklappen in dieje pan,
en een pistoletje meej ruwe ham.
Schiet es een bietje op meej bakken,
neije ge hoef et niet in te pakken.
Zijn die kroketten nou nog nie klaor?
Smerret ze dan mar in oew haor.
(Smerret ze dan mar in oew haor)
(Achtergrondzangers:)
Doe mennene mexicano en een friet saté,
een lihamboutje en een kaassouflé.
Vijf kroketten, drie korteletten,
Unne viandel, doet die ook mar ihn,
een bereklaauw, en een open bin.
een grote friet speciaol,
meej dubbel masjenais.
La la lala lala la la la
Vìjf kroketten, drie korteletten,
Unne viandel, doet die ook mar ihn,
een berreklaauw, en een open bjin.
een grote friet speciaol,
meej dubbel masjenais.
La la lala lala la la la
Vijf kroketten en drie korteletten...
Flikker eens op met je onzinposts.quote:
Even dimmen, meneer Spaghetti.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het lukt ze toch niet om hem nu echt het vuur aan de schenen te leggen, helaas. P&W zijn dan toch een stuk beter hoor. Deze man vraagt erom eens flink gekielhaald te worden.quote:Op maandag 31 mei 2010 23:54 schreef TNA het volgende:
Cohen-basher nr. 1 zit flink te hakkelen. O ironie.
Dat vond ik helemaal tenenkrommend bij die arkbouwer. Ja, de heren presentatoren wisten ook niet hoe al die dieren in de ark pastenquote:Op maandag 31 mei 2010 23:55 schreef Omnifacer het volgende:
[..]
Het lukt ze toch niet om hem nu echt het vuur aan de schenen te leggen, helaas. P&W zijn dan toch een stuk beter hoor. Deze man vraagt erom eens flink gekielhaald te worden.
Yep.quote:Op maandag 31 mei 2010 23:56 schreef Bellatrix het volgende:
Ben later ingeschakeld. Is die vetkees baas van de Telegraaf?
Maar dat was meer onwil denk ik. Gristenhonden onder elkaar, dat werk.quote:Op maandag 31 mei 2010 23:55 schreef TNA het volgende:
[..]
Dat vond ik helemaal tenenkrommend bij die arkbouwer.
En dat zeg je op zijn meest zwakke moment van de avond? "Nou ik vind... nee ik vind...".quote:Op maandag 31 mei 2010 23:56 schreef Horloge het volgende:
Knevel is scherp vanavond.
Een interviewer moet kritisch en scherp zijn, niet zijn eigen mening geven.quote:Op maandag 31 mei 2010 23:57 schreef golfer het volgende:
Wel goed dat Knevel z'n eigen mening durft te geven.
Dat mag best wel zeker als je in dienst bent van een scherp geprofileerde omroep als de EO.quote:Op maandag 31 mei 2010 23:58 schreef TNA het volgende:
[..]
Een interviewer moet kritisch en scherp zijn, niet zijn eigen mening geven.
Eens. Die kritische vragen kwamen er ook helemaaal niet uit zeg.quote:Op maandag 31 mei 2010 23:58 schreef TNA het volgende:
[..]
Allebei.quote:Op maandag 31 mei 2010 23:58 schreef du_ke het volgende:
[..]
Een puddingbroodje of een broodje warm vlees?
Achja, PenW en DWDD doen het ook.quote:Op maandag 31 mei 2010 23:58 schreef TNA het volgende:
[..]
Ik vind Matthijs zijn links gewauwel soms anders flink irritant .quote:
Dat kan en magquote:Op dinsdag 1 juni 2010 00:06 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ik vind Matthijs zijn links gewauwel soms anders flink irritant .
Mag best, weet ik tenminste waar ik aan toe ben als kijker zijnde. Al weet je dat bij de EO sowieso welquote:Op maandag 31 mei 2010 23:58 schreef TNA het volgende:
[..]
Wat een idioten.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 00:27 schreef Dichtpiet. het volgende:
Wouke merkte het ook al op, die SGP-woordvoerder achter Gretta:
http://twitter.com/woukevscherrenb/statuses/15132920286
Die gast is trouwens wel de Geert-Wilders-versie van de SGP:
http://twitter.com/mennodebruyne/status/15118460448
het lag dus ook aan de Nederlanders die verzet boden aan de Duitse bezetter.quote:Op maandag 31 mei 2010 23:30 schreef fratsman het volgende:
Jaaaa Gretta, het ligt alleen aan Israel. Dat er Palestijnse malloten met bomgordels rondrennen vergeten we gemakshalve maar even.
Rouvoet is kwaad dat Cohen van mening is dat scholen geen leraren mogen weigeren/ontslaan omdat ze homo zijn. Rouvoet, als christen, vindt dat dat wel zou mogen.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 17:34 schreef DrDentz het volgende:
radicaliserende Cohen?
Zijn argumentatie was ook zoiets als "Het is schokkend dat dhr. Cohen gelijke behandeling boven vrijheid van godsdienst stelt"quote:Op dinsdag 1 juni 2010 17:37 schreef DrDentz het volgende:
Dan vind ik Rouvoet radicaliserend
Die vent (met dat extreem rare kapsel) was prachtigquote:Op dinsdag 1 juni 2010 00:27 schreef Dichtpiet. het volgende:
Wouke merkte het ook al op, die SGP-woordvoerder achter Gretta:
http://twitter.com/woukevscherrenb/statuses/15132920286
Die gast is trouwens wel de Geert-Wilders-versie van de SGP:
http://twitter.com/mennodebruyne/status/15118460448
Ik vind hem een soort Tokkie die eruit ziet als een VVD'er.quote:Op maandag 31 mei 2010 23:51 schreef golfer het volgende:
Sjuul is zo'n heerlijk voorspelbaar foute man dat ik hem dus weer leuk vind.
Hahaha, hier lijkt Jan Kees de Jager inderdaad op. Maar hij is een stuk beter dan Balkenende.quote:Op maandag 31 mei 2010 23:39 schreef fratsman het volgende:
Wat is het toch een gezellige holle bolle Gijs.
Joh, veel CDA'ers en zeker CDA-economen zien ook wel dat de HRA oneerlijk en onhoudbaar is. Maar het campagneteam achter Balkenende heeft gedacht: als we nu een breekpunt maken van de HRA trekken we zo weer VVD-kiezers naar het CDA toe. Maar die poging lijkt flink mislukt.quote:Op maandag 31 mei 2010 23:33 schreef TNA het volgende:
Ik denk dat 75% van de CDA-politici gewoon voor aanpakken van de HRA is, maar nu noodgedwongen het tegenovergestelde verdedigt.
Er is eigenlijke en debat en ophef gaande over iets waar niemand nog wat van weet. Misschien zaten er wel degelijk wapens in die boten. Wat dat betreft vond ik de uitspraken die Wilders gisteren in NOVA deed helemaal niet onverstandig. Gewoon onderzoeken afwachten.quote:Op maandag 31 mei 2010 23:37 schreef fratsman het volgende:
Gretta heeft dezelfde bekrompen denkwijze als een heleboel moslims daar in die zandbak. Er kan pas fatsoenlijk geleefd worden als Israel uitgeroeid is, desnoods met geweld. Een middenweg is er niet.
quote:23.05-00.00 uur KNEVEL &
00.20-01.15 uur (hh) VAN DEN BRINK
Talkshow met Andries Knevel en Tijs van
den Brink.
* André Rouvoet en Femke Halsema gaan
in debat over radicaliserende
Cohen,de acceptatieplicht en het
afschaffen van de aanrechtsubsidie.
* Herman Wijffels over het ontbreken
van het thema duurzaamheid in de
verkiezingsstrijd.
* Cindy van het Ende,moeder van Jelte
(9) die in coma werd geschopt.
Geen actieve partijpoliticus.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 23:13 schreef Dichtpiet. het volgende:
beetje raar dit ... een of andere kerel van buitenaf die van alles zegt over de cultuur bij het CDA terwijl er een CDA'er naast hem zit
ik zag hetquote:Op dinsdag 1 juni 2010 23:10 schreef Dichtpiet. het volgende:
Klopkoek, dat radicaliseren gaat over de acceptatieplicht op scholen. Daar is Rouvoet nogal tegen, die wil lekker met overheidsgeld homo's kunnen discrimineren.
omdat Cohen er ook over had van de week.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 23:32 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
ik zag het![]()
maar waarom ook dan ageren tegen Cohen?
die heeft een dikke moeder.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 23:44 schreef henkde_j het volgende:
Ik val er net in. Wat is er met die Jelte?
Viel inderdaad mee. Maar Femke is altijd wel leuk.quote:
Ik raad je aan niet meer te kijken.quote:Op woensdag 2 juni 2010 00:02 schreef Politiek het volgende:
zo dat was dus weer een boring uitzending
Bakellende, hoe origineel.quote:Op woensdag 2 juni 2010 00:40 schreef Politiek het volgende:
latem we hopen dat bakellende het niet haalt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |