Dat is de spindoctor van de SGP. Serieus.quote:Op maandag 31 mei 2010 23:27 schreef TNA het volgende:
Die man rechtsachter Duisenberg lijkt wel Ruud Lubbers van 40.
We houden het op jongquote:Op maandag 31 mei 2010 23:28 schreef golfer het volgende:
[..]
Je bent of heel erg jong of heel erg dom als je niet weet wie haar man was/
http://en.wikipedia.org/wiki/Wim_Duisenbergquote:Op maandag 31 mei 2010 23:27 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Ik vraag me af of die zuurpruim een man heeft
Ik ben het met je eens, grootvaderquote:Op maandag 31 mei 2010 23:28 schreef golfer het volgende:
[..]
Je bent of heel erg jong of heel erg dom als je niet weet wie haar man was/
En maar knikken met zn hoofd. SGP mannetje denk ik.quote:Op maandag 31 mei 2010 23:27 schreef TNA het volgende:
Die man rechtsachter Duisenberg lijkt wel Ruud Lubbers van 40.
Als je niet opendoet als ze kloppen trappen ze je deur in.quote:Op maandag 31 mei 2010 23:30 schreef golfer het volgende:
Gehoorapparaten. Dat is de oplossing voor het conflict.
Beide prima, oprechte leiders. Niets mis mee, verkondigen tenminste geen leugens zoals Gretta.quote:Op maandag 31 mei 2010 23:30 schreef TNA het volgende:
Ik vind die v/d Staaij, net als v/d Vlies, toch gewoon een aardige kerel
Beetje idioot om die vent achter haar te plaatsen.quote:Op maandag 31 mei 2010 23:31 schreef Dichtpiet. het volgende:
[ afbeelding ]
Die Ruud Lubbers heet Menno de Bruyne, woordvoerder van de SGP.
Hij heeft een olijke snoetquote:Op maandag 31 mei 2010 23:30 schreef TNA het volgende:
Daar betrap ik mijzelf ook opquote:Op maandag 31 mei 2010 23:30 schreef TNA het volgende:
Maar wat is daar de oorzaak van?quote:Op maandag 31 mei 2010 23:30 schreef fratsman het volgende:
Jaaaa Gretta, het ligt alleen aan Israel. Dat er Palestijnse malloten met bomgordels rondrennen vergeten we gemakshalve maar even.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |