Hahaha, hier lijkt Jan Kees de Jager inderdaad op. Maar hij is een stuk beter dan Balkenende.quote:Op maandag 31 mei 2010 23:39 schreef fratsman het volgende:
Wat is het toch een gezellige holle bolle Gijs.
Joh, veel CDA'ers en zeker CDA-economen zien ook wel dat de HRA oneerlijk en onhoudbaar is. Maar het campagneteam achter Balkenende heeft gedacht: als we nu een breekpunt maken van de HRA trekken we zo weer VVD-kiezers naar het CDA toe. Maar die poging lijkt flink mislukt.quote:Op maandag 31 mei 2010 23:33 schreef TNA het volgende:
Ik denk dat 75% van de CDA-politici gewoon voor aanpakken van de HRA is, maar nu noodgedwongen het tegenovergestelde verdedigt.
Er is eigenlijke en debat en ophef gaande over iets waar niemand nog wat van weet. Misschien zaten er wel degelijk wapens in die boten. Wat dat betreft vond ik de uitspraken die Wilders gisteren in NOVA deed helemaal niet onverstandig. Gewoon onderzoeken afwachten.quote:Op maandag 31 mei 2010 23:37 schreef fratsman het volgende:
Gretta heeft dezelfde bekrompen denkwijze als een heleboel moslims daar in die zandbak. Er kan pas fatsoenlijk geleefd worden als Israel uitgeroeid is, desnoods met geweld. Een middenweg is er niet.
quote:23.05-00.00 uur KNEVEL &
00.20-01.15 uur (hh) VAN DEN BRINK
Talkshow met Andries Knevel en Tijs van
den Brink.
* André Rouvoet en Femke Halsema gaan
in debat over radicaliserende
Cohen,de acceptatieplicht en het
afschaffen van de aanrechtsubsidie.
* Herman Wijffels over het ontbreken
van het thema duurzaamheid in de
verkiezingsstrijd.
* Cindy van het Ende,moeder van Jelte
(9) die in coma werd geschopt.
Geen actieve partijpoliticus.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 23:13 schreef Dichtpiet. het volgende:
beetje raar dit ... een of andere kerel van buitenaf die van alles zegt over de cultuur bij het CDA terwijl er een CDA'er naast hem zit
ik zag hetquote:Op dinsdag 1 juni 2010 23:10 schreef Dichtpiet. het volgende:
Klopkoek, dat radicaliseren gaat over de acceptatieplicht op scholen. Daar is Rouvoet nogal tegen, die wil lekker met overheidsgeld homo's kunnen discrimineren.
omdat Cohen er ook over had van de week.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 23:32 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
ik zag het![]()
maar waarom ook dan ageren tegen Cohen?
die heeft een dikke moeder.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 23:44 schreef henkde_j het volgende:
Ik val er net in. Wat is er met die Jelte?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |