Inderdaad. Ik vind heel deze verkiezingsstrijd sowieso inhoudsloos en plat.quote:Op maandag 31 mei 2010 23:37 schreef TNA het volgende:
Die verdomde breekpunten. Kap daar toch eens mee.
Dat eindeloze gesteggel met die CPB-cijfers ookquote:Op maandag 31 mei 2010 23:38 schreef Omnifacer het volgende:
[..]
Inderdaad. Ik vind heel deze verkiezingsstrijd sowieso inhoudsloos en plat.
Ja he? Hij is best getalenteerd vind ik, op zijn manier.quote:Op maandag 31 mei 2010 23:39 schreef fratsman het volgende:
Wat is het toch een gezellige holle bolle Gijs.
quote:Op maandag 31 mei 2010 23:39 schreef fratsman het volgende:
Wat is het toch een gezellige holle bolle Gijs.
Ja en het analyseren van een debat, en daarna de analyse van de analyse. Ow kijk! COHEN KIJKT NEER! HIJ KAN ONS LAND NIET LEIDEN!!11quote:Op maandag 31 mei 2010 23:39 schreef TNA het volgende:
[..]
Dat eindeloze gesteggel met die CPB-cijfers ook
Inclusief een tafel vol rechtse gastenquote:Op maandag 31 mei 2010 23:40 schreef Omnifacer het volgende:
[..]
Ja en het analyseren van een debat, en daarna de analyse van de analyse. Ow kijk! COHEN KIJKT NEER! HIJ KAN ONS LAND NIET LEIDEN!!11
nee ze zei 'dat ligt er aan waar ze voor komen'quote:Op maandag 31 mei 2010 23:45 schreef DrDentz het volgende:
Ciska is tegen meer Nederlandse kinderen maar voor meer ongeschoolde immigranten.
Jij moet ook voor de Telegraaf gaan werken.quote:Op maandag 31 mei 2010 23:45 schreef DrDentz het volgende:
Ciska is tegen meer Nederlandse kinderen maar voor meer ongeschoolde immigranten.
Niet helemaal opgelet? Ze vulde "geen mening" in.quote:Op maandag 31 mei 2010 23:45 schreef DrDentz het volgende:
EN een broodje natuurlijk...quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |