quote:Ah, da's toch ook de charme van it all
Lekker ons zelf gek maken, er vlak van te voren toch weer in gaan geloven, daarna hysterisch bij dat openen van die enveloppen als we denken 'oei, nu zijn er nog maar twee over... zou het...???' en daarna allemaal pissed omdat Turkije ondanks het kutnummer toch van iedereen weer 12 punten heeft gehad.
Excactquote:Op donderdag 27 mei 2010 21:18 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
WTF is dit, Simply the Best ft. Every breath you take??
Nou hèquote:Op donderdag 27 mei 2010 21:20 schreef livelink het volgende:
Zelfs de windmachine doet mee met het cliché
The winner takes it allquote:Op donderdag 27 mei 2010 21:18 schreef Ali Salami het volgende:
Dit is inderdaad everybreath gecombineerd met nog een ander nummer, ik kan er zo niet op komen..
quote:Op donderdag 27 mei 2010 21:20 schreef BerryButler het volgende:
mijn moeder net.. omfg..
ik: lithouwen is zo!!!
ma: WAT LEE TOWERS?
na 10 minuten snapte ze pas dat ik het over het land had
Lekker droog iddquote:
Hoe kom je er bijquote:Op donderdag 27 mei 2010 21:20 schreef Karina het volgende:
Cornald is ook altijd zo lekker bevooroordeeld.
Ik snap dat grapje nu pas.quote:Op donderdag 27 mei 2010 21:21 schreef tombolafan het volgende:"geen koptelefoon, als u hem ziet snapt u zelf wel waarom... "
En dat is een hele prestatie hier!quote:
Ga zitten!quote:Op donderdag 27 mei 2010 21:21 schreef trovey het volgende:
Dit gaat veel te snel zo met die topics...ik kan het niet bijbenen.
Zo eng vind ik m nietquote:Op donderdag 27 mei 2010 21:21 schreef Loveless85 het volgende:
Wat een enge vent. Ook geen fijne stem
Dat zijn orenquote:
Ik vind het eerdere saaie shit.quote:Op donderdag 27 mei 2010 21:22 schreef Karina het volgende:
Ik vind dit helemaal geen disco, hoe komt hij daar nou bij?
Das Hitlerquote:
Zonder het scheve oog.quote:Op donderdag 27 mei 2010 21:22 schreef MadMaster het volgende:
Thom Yorke met snor, baard en enorme oren...
WhenIgo WhenIgo WhenIgo WhenIgo WhenIgo WhenIgo WhenIgo WhenIgo WhenIgo WhenIgo WhenIgo WhenIgo come see my spirit fly, give my life give my life the night I'm sacrificedquote:Op donderdag 27 mei 2010 21:20 schreef MadMaster het volgende:
Wannaknow, wannaknow, wannaknow, wannaknow, wannaknow, wannaknow, wannaknow, wannaknow, wannaknow, wannaknow, wannaknow, wannaknow, wannaknow, wannaknow, wannaknow, wannaknow, wannaknow, wannaknow, wannaknow, wannaknow, wannaknow, wannaknow, wannaknow, wannaknow, wannaknow, wannaknow, wannaknow, wannaknow, wannaknow...
Succes ermeequote:Op donderdag 27 mei 2010 21:23 schreef Greys het volgende:
Ik ga vannacht alle topics wel teruglezen, kan het niet meer bijhouden met lezen
wen er maar aanquote:Op donderdag 27 mei 2010 21:23 schreef ChatGirl het volgende:
Nee, dit is niks.
En de topics gaan véél te snel.
quote:Op donderdag 27 mei 2010 21:23 schreef Adelante het volgende:
"Het regent oren", zingt ie dat nou echt?!>!!>!?!![]()
![]()
Ook al waren er betere nummers in Melodifestivalen, ik hoop dat Anna het zo wel goed gaat doenquote:Op donderdag 27 mei 2010 21:22 schreef TheVulture het volgende:
Alsof je naar een scene uit La Cage aux Folles zit te kijken
quote:Op donderdag 27 mei 2010 21:23 schreef Adelante het volgende:
"Het regent oren", zingt ie dat nou echt?!>!!>!?!![]()
![]()
quote:Op donderdag 27 mei 2010 21:24 schreef G.R.S. het volgende:
Hij heeft iets weg van Dewie![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Onze SIen.quote:Op donderdag 27 mei 2010 21:24 schreef marcodej het volgende:
Als onze Sien zuiver zingt staat ze tot nu toe bovenaan.
Dat dus.quote:Op donderdag 27 mei 2010 21:24 schreef marcodej het volgende:
Als onze Sien zuiver zingt staat ze tot nu toe bovenaan.
[ afbeelding ]
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
Alleen vanavondquote:
quote:Op donderdag 27 mei 2010 21:25 schreef TheVulture het volgende:
Die zwitser kreeg een oorverdovend applaus
quote:
Stttttquote:Op donderdag 27 mei 2010 21:25 schreef JJH het volgende:
Stop eens met praten.....
Ik dacht vorig jaar ook dat NL wel door zou gaan want de rest was kut. Mja, helaasquote:Op donderdag 27 mei 2010 21:25 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik zie nu echt niet meer in waarom niet
Omdat we een liedje hebben als een culturele uiting die ze alleen in Engeland en Duitsland kennen?quote:Op donderdag 27 mei 2010 21:25 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik zie nu echt niet meer in waarom niet
hoppaquote:
Jij hebt alleen maar commentaar op wat je al gezien hebt, niet op waar wij ze op moeten beoordelen?quote:Op donderdag 27 mei 2010 21:26 schreef Greys het volgende:
Zweden, gaat natuurlijk door, maar ik vind het een van de saaiste inzendingen sinds jaren van ze
quote:Op donderdag 27 mei 2010 21:27 schreef ouderejongere het volgende:
hmmmmm.... deze nemen we even mee naar achteren
Ik vind hem ook niet echt meevallen...quote:Op donderdag 27 mei 2010 21:26 schreef WickedSunset het volgende:
Ben ik de enige die Daniel Dekker echt verschrikkelijk vindt? Ik had nooit gedacht dat ik iemand irritanter kon vinden dan Cornald Maas maar dit is echt een drama.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |