Ik snap dat grapje nu pas.quote:Op donderdag 27 mei 2010 21:21 schreef tombolafan het volgende:"geen koptelefoon, als u hem ziet snapt u zelf wel waarom... "
En dat is een hele prestatie hier!quote:
Ga zitten!quote:Op donderdag 27 mei 2010 21:21 schreef trovey het volgende:
Dit gaat veel te snel zo met die topics...ik kan het niet bijbenen.
Zo eng vind ik m nietquote:Op donderdag 27 mei 2010 21:21 schreef Loveless85 het volgende:
Wat een enge vent. Ook geen fijne stem
Dat zijn orenquote:
Ik vind het eerdere saaie shit.quote:Op donderdag 27 mei 2010 21:22 schreef Karina het volgende:
Ik vind dit helemaal geen disco, hoe komt hij daar nou bij?
Das Hitlerquote:
Zonder het scheve oog.quote:Op donderdag 27 mei 2010 21:22 schreef MadMaster het volgende:
Thom Yorke met snor, baard en enorme oren...
WhenIgo WhenIgo WhenIgo WhenIgo WhenIgo WhenIgo WhenIgo WhenIgo WhenIgo WhenIgo WhenIgo WhenIgo come see my spirit fly, give my life give my life the night I'm sacrificedquote:Op donderdag 27 mei 2010 21:20 schreef MadMaster het volgende:
Wannaknow, wannaknow, wannaknow, wannaknow, wannaknow, wannaknow, wannaknow, wannaknow, wannaknow, wannaknow, wannaknow, wannaknow, wannaknow, wannaknow, wannaknow, wannaknow, wannaknow, wannaknow, wannaknow, wannaknow, wannaknow, wannaknow, wannaknow, wannaknow, wannaknow, wannaknow, wannaknow, wannaknow, wannaknow...
Succes ermeequote:Op donderdag 27 mei 2010 21:23 schreef Greys het volgende:
Ik ga vannacht alle topics wel teruglezen, kan het niet meer bijhouden met lezen
wen er maar aanquote:Op donderdag 27 mei 2010 21:23 schreef ChatGirl het volgende:
Nee, dit is niks.
En de topics gaan véél te snel.
quote:Op donderdag 27 mei 2010 21:23 schreef Adelante het volgende:
"Het regent oren", zingt ie dat nou echt?!>!!>!?!![]()
![]()
Ook al waren er betere nummers in Melodifestivalen, ik hoop dat Anna het zo wel goed gaat doenquote:Op donderdag 27 mei 2010 21:22 schreef TheVulture het volgende:
Alsof je naar een scene uit La Cage aux Folles zit te kijken
quote:Op donderdag 27 mei 2010 21:23 schreef Adelante het volgende:
"Het regent oren", zingt ie dat nou echt?!>!!>!?!![]()
![]()
quote:Op donderdag 27 mei 2010 21:24 schreef G.R.S. het volgende:
Hij heeft iets weg van Dewie![]()
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |