*schop*quote:Op donderdag 27 mei 2010 11:53 schreef kwakz0r het volgende:
haaaai. wil iemand me schoppen? ik MOET dingen doen nu...
Fok Silver gebruiken, dan kun je alles lezen met CTRL-A.quote:Op donderdag 27 mei 2010 11:59 schreef -marz- het volgende:
Met een touchpad op al die spoilers klikken is echt ruk trouwens.
11.5 per 60 minuten = 0,19 km per minuutquote:Op donderdag 27 mei 2010 12:41 schreef _Calimero_ het volgende:
Ik ben echt ZOOO slecht in rekenen en wiskunde.
Stel dat ik 5 km a 11.5 km/h zou lopen. Hoe lang doe ik er dan over?
quote:Op donderdag 27 mei 2010 12:53 schreef _Calimero_ het volgende:
Ik had wel het kruis getekend, maar wist even niet meer wat er in moest![]()
Dank
Oke, mijn doel wordt om de 5 km in max 27 26 min en 5.2 sec te rennen
Nee, 11.5 is wel heel snel als je nooit hardloopt denk ik. ongeveer 11 per uur moet haalbaar zijn hoop ik, dus vandaar de 27quote:
Ik heb vroeger een mini-triathlon gedaan. Dat vond ik wel genoeg, eigenlijk. 500 m zwemmen, 90 km fietsen en 5 km hardlopen. Niet mijn ding. Kwam wel met foto in de plaatselijke krant, bij de weg.quote:Op donderdag 27 mei 2010 13:00 schreef _Calimero_ het volgende:
O reminds me, een keer een run-bike-run doen lijkt me ook gaaf!
10 km lopen, 40 fietsen en dan nog 2 lopen.
Wie doet er mee
quote:Op donderdag 27 mei 2010 13:07 schreef loveli het volgende:
[..]
Ik heb vroeger een mini-triathlon gedaan. Dat vond ik wel genoeg, eigenlijk. 500 m zwemmen, 90 km fietsen en 5 km hardlopen. Niet mijn ding. Kwam wel met foto in de plaatselijke krant, bij de weg.
Dudequote:Op donderdag 27 mei 2010 13:00 schreef _Calimero_ het volgende:
Wie doet er mee
Afwijkende maat.... vaak is er nu niets meer te krijgenquote:Op donderdag 27 mei 2010 13:11 schreef -marz- het volgende:
Dat moet wel lukken tochga je op verkansie?
Ik niet. Bikkel!quote:Op donderdag 27 mei 2010 13:00 schreef _Calimero_ het volgende:
Wie doet er mee
Toen was ik half zo oud als nu, het enthousiasme is er een beetje af geloof ikquote:
quote:Op donderdag 27 mei 2010 13:46 schreef -marz- het volgende:
Haha, een bank waar ik onlangs een rekening opende had ook 'shrink' op mijn formulier geschreven toen hij mijn beroep naar het engels wilde vertalen. Zo schattig![]()
![]()
Ik heb weer eens weinig eten meegenomen en de dag is nog zooo lang!
Als je die eerste 10 km doorkomt, denk ik dat de rest voor jou een eitje is.quote:Op donderdag 27 mei 2010 13:31 schreef _Calimero_ het volgende:
Hahaha, Loveli![]()
Onderschat ik een run bike run, als ik denk dat ik dat nu al zo kunnen, als ik in staat ben om 10km hard te lopen, en een paar keer op de overgang van fietsen naar lopen zou oefenen? Het lijkt mij helemaal niet zo heel veel
Volgens mij wordt er in principe gewoon hetzelfde mee bedoeld en aangezien Moblo een taal studeert, ga ik ervan uit dat zij het op deze manier doet.quote:Op donderdag 27 mei 2010 11:37 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Dat noem je toch transcripties?
Veel gedaan, trouwens.
bij phonetic (eigenlijk phonemic) transcripts gaat het niet om de discourse/beurtwisselingen etc., maar om de transcriptie van de phonemen van de uitspraak van de woorden. dat moesten wij ook doen op tentamens enzo.quote:Op donderdag 27 mei 2010 14:59 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Volgens mij wordt er in principe gewoon hetzelfde mee bedoeld en aangezien Moblo een taal studeert, ga ik ervan uit dat zij het op deze manier doet.
Ik heb het nooit hoeven doen (dat krijg je als je slechthorend bent)
En het nut ervan is bijvoorbeeld dat je kunt onderzoeken hoe beurtwisseling werkt in gesprekken en op welke momenten mensen elkaar interrumperen enzo (want ja, daar zijn ongeschreven regels voor)
Ik ben weer thuis. Zo eerst m'n kamer eens opruimen en schoonmaken en dan nog wat dingetjes voorbereiden voor morgen. Al kan ik dat morgenochtend ook nog wel doen. Maar even zien.
Daar heb je echt geluk mee gehad, want dat was belachelijk veel werk. Ik heb toen 'slechts' zes minuten hoeven doen, maar man, wat heb ik me daar op verkeken. Wel heel interessant overigens.quote:Op donderdag 27 mei 2010 14:59 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Volgens mij wordt er in principe gewoon hetzelfde mee bedoeld en aangezien Moblo een taal studeert, ga ik ervan uit dat zij het op deze manier doet.
Ik heb het nooit hoeven doen (dat krijg je als je slechthorend bent)
En het nut ervan is bijvoorbeeld dat je kunt onderzoeken hoe beurtwisseling werkt in gesprekken en op welke momenten mensen elkaar interrumperen enzo (want ja, daar zijn ongeschreven regels voor)
Aha (dit gaat mij boven m'n pet)quote:Op donderdag 27 mei 2010 15:07 schreef kwakz0r het volgende:
het nut is dat je het fonetisch alfabet oefent en belangrijke minimal pairs leert herkennen.
Ja, dus, wat ga je eraan doen? 1000 kcals is al te weinig, laat staan 680. Op die manier val je razendsnel af, verneuk je je metabolisme, word je daarna weer zwaarder en is het moeilijker om de pondjes eraf te krijgen.quote:Op donderdag 27 mei 2010 15:57 schreef Noukjee het volgende:
@ MariaEtcetera
ja klopt, heb het uitgerekent, en dat word 680 kcal
maar mijn ontbijt was pas om half 2![]()
want werd pas half 1 wakker
ja maar ik honger me ook niet uit. Heb half 2 ontbeten. toen boodschappen gedaan, sinaasappels geperst en 2 boterhammen gemaakt. heb nu ook totaal geen honger.. dusja weet ook niet precies hoe ik dat dan moet doen.quote:Op donderdag 27 mei 2010 16:04 schreef loveli het volgende:
[..]
Ja, dus, wat ga je eraan doen? 1000 kcals is al te weinig, laat staan 680. Op die manier val je razendsnel af, verneuk je je metabolisme, word je daarna weer zwaarder en is het moeilijker om de pondjes eraf te krijgen.
De sleutel tot een gezond gewicht is gezond eten (dus niet uithongeren!) en voldoende bewegen.
Ook een paar sportschoenen hequote:
Dat is echt een toffe filmquote:Op woensdag 26 mei 2010 21:18 schreef loveli het volgende:
Niet in de war met Spaceballs?
O gefeliciteerd! Ik wil hem ook wel lezen, interessant onderwerp! als ik het me goed herinner danquote:
Touchpads zijn relaxedquote:Op donderdag 27 mei 2010 11:59 schreef -marz- het volgende:
Met een touchpad op al die spoilers klikken is echt ruk trouwens.
quote:Op donderdag 27 mei 2010 16:18 schreef MariaEtcetera het volgende:
Noukjee: wat ook kan helpen op zulke dagen, is calorierijkere dingen etenDaarom heb ik al 3 dagen eieren op
Eieren zijn relatief gezond en tikken meer aan dan een plak kipfilet op brood.
Avocado is er nog zo één![]()
En nootjes! Dat zou je bijvoorbeeld vanavond kunnen doen, een bakje nootjes eten. Tikt hard aan in de kcal en zit bomvol goeie vetjes en andere voedingsstoffen (ik meen te herinneren dat amandelen het beste zijn).
Dan hoef je jezelf niet vol te proppen, eet je toch best gezond en kom je toch enigszins aan je voedingsstoffen![]()
KuikenTuurlijk kan je dat
Eten lukt wel, maar langzaam en met mini-hapjes. Mn mond wil ook nog niet zo ver open dus sneller gaat het niet
Net nog een tukje gedaan ook
Dat zijn leuke dingen!!quote:Op donderdag 27 mei 2010 16:47 schreef shinydiscoball het volgende:
Hoi!
Gisteravond was zo grappig! Ik liep met een vriendin door de stad, op een gegeven moment langs de Tuschinsky. Ik zei nog: ja gisteren was daar de premiere van Sex & The City, vandaar dat er nog een rode loper ligt. Werden we geroepen door twee dames die voor de ingang stonden, of we naar Ladies Night wilden, want er waren een paar mensen niet op komen dagen. Dus we kregen twee kaartjes in onze handen geduwd, kregen cakejes en champagne en de hele mikmak, en mochten zo aanschuiven op het balkon. Echt heul tof![]()
Iedereen natuurlijk ooeeeh en aaaah toen Carrie voor het eerst verscheen. Lekker hysterisch
Dat dus. En alle dvd-boxen.quote:Op donderdag 27 mei 2010 17:00 schreef conleche het volgende:
[..]
Dat zijn leuke dingen!!Was het een beetje een leuke film? Ik moet zelfs deel 1 nog zien! :d
Omdat ze zo lelijk is?quote:Op donderdag 27 mei 2010 16:47 schreef shinydiscoball het volgende:
Iedereen natuurlijk ooeeeh en aaaah toen Carrie voor het eerst verscheen. Lekker hysterisch
quote:Op donderdag 27 mei 2010 17:11 schreef P.F het volgende:
En ik maar denken dat hij ook aan het aftellen was
quote:Met deze goedwerkende centrifuge van Bauknecht Type WS 245 heeft u geen wasdroger meer nodig.
Niet perse. Die wij hebben staan is een behoorlijk bakbeest. Groter dan de meeste 'normale' wasmachines.quote:Op donderdag 27 mei 2010 18:28 schreef P.F het volgende:
Haha ja misschien wil ik die! Die zijn heel klein he?
Oei! Nou ja, sterkte dan maar.quote:Op donderdag 27 mei 2010 18:39 schreef AKnynke het volgende:
tvp...
Ik ben best in een slecht humeur. Beetje toekomstproblemen met het vriendje enzo..
Bah. Rotzooi. En nu moet ik nog stappen ook vanavond..
Ik moet eerlijk zeggen dat ik de hele verassing leuker vond dan de film zelf. Ik vond de eerste een stuk leuker. Maar ook die haalt het niet bij de gewone episodes. Wel leuk verder hoor, echt een meidenfilm en heuule mooie outfits en schoenenquote:Op donderdag 27 mei 2010 17:00 schreef conleche het volgende:
[..]
Dat zijn leuke dingen!!Was het een beetje een leuke film? Ik moet zelfs deel 1 nog zien! :d
quote:Op donderdag 27 mei 2010 18:56 schreef uniekhoorn het volgende:
Kus voor Nynke en voor Maria(fijn zo'n pluchen uil?
)
Had oven aardappelkroketten van Aviko... OMG dat is lekker!! Ik hou helemaal niet van aardappelkroketten maar dit was... heerlijk...
5 stuks zijn bijna 200 kcal... Fijn dat ze het er ook zo opzetten weet je precies waar je aan toe bent.
Vind hem een beetje engquote:Op donderdag 27 mei 2010 19:01 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
![]()
Meet Rinaldo![]()
[ afbeelding ]
Valt nog best mee, 200 kcal voor 5! Want 5 is ook gewoon genoeg zou ik denken
Oh ja! Ik heb alleen nog geen foto's van de slaapkamer en ik ben nu aan het koken, maar ik zal straks wat foto's posten!quote:
quote:Op donderdag 27 mei 2010 19:34 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Oh ja! Ik heb alleen nog geen foto's van de slaapkamer en ik ben nu aan het koken, maar ik zal straks wat foto's posten!
Ja, het is ook lastig om samen een toekomst uit te stippelen. En ik wil ook niet nog jaren een lange afstandsrelatie hebben...quote:Op donderdag 27 mei 2010 18:48 schreef MariaEtcetera het volgende:
Nynke!Lijkt me ook erg lastig, om samen je toekomst uit te stippelen, vooral als je allebei vrij ambitieuze plannen hebt! En stappen móet niet, lijkt me? Als je geen zin hebt gewoon lekker thuis hangen met een boekje of film ofzo!
PF: ik zou eerder een wasmachine nemen dan een vaatwasser dan![]()
Ik heb net Nigella, Dr Phil en Oprah (met Jamie Oliver en zn kookrevolutie!) gekeken, met een fleece dekentje, pluche uil en glas sinaasappel-pijnstiller![]()
Leuk! Ik ben ook HEEL benieuwd!quote:Op donderdag 27 mei 2010 19:34 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Oh ja! Ik heb alleen nog geen foto's van de slaapkamer en ik ben nu aan het koken, maar ik zal straks wat foto's posten!
Lastig zeg... Sterkte en goed besluit om er even uit te gaan!quote:Op donderdag 27 mei 2010 19:41 schreef AKnynke het volgende:
[..]
Ja, het is ook lastig om samen een toekomst uit te stippelen. En ik wil ook niet nog jaren een lange afstandsrelatie hebben...
Ach ja. En ik hoef niet te gaan stappen, maar ik ga wel eventjes. Dan ben ik er ook even uit en voel ik me niet heel zielig...
Op de iPhone? Dat lukt mij dus ook niet, hij ziet op de een of andere manier nooit welke nummers ik heb afgespeeld. Met m'n iPod gaat het wel in 80% van de gevallen goed.quote:Op donderdag 27 mei 2010 19:10 schreef neen het volgende:
Die dingen zin toch hardstikke klein?op 5 kun je dan toch niet leven
Damn zo irritant he, m'n koptelefoon heeft zo'n noise cancelling ding maar soms hoor je het gepiep van de telefoon erdooren er zitten scheurtjes in m'n kabeltje
hij moet niet kapot. Nou ja, hij werkt nog
en waarom wordt niet iedere keer mijn liedjes geupdate bij last.fm als ik dat ding aan m'n computer aansluit?
Is daar een app van dan? Nou ja ik kijk zo dan wel even.... de ene keer wordt het wel gescrobbled en de andere keer niet.quote:Op donderdag 27 mei 2010 19:54 schreef de_nachtwacht het volgende:
[..]
Op de iPhone? Dat lukt mij dus ook niet, hij ziet op de een of andere manier nooit welke nummers ik heb afgespeeld. Met m'n iPod gaat het wel in 80% van de gevallen goed.Dat programmaatje om te scrobblen op de iPod/iPhone werkt gewoon niet helemaal goed. Maar je kunt natuurlijk ook gewoon de Last.fm app downen.
En dit is het gewordenquote:Op donderdag 27 mei 2010 12:53 schreef Goodbye het volgende:
TVPlijstje
O: bakje optimelkwark met lijnzaad
T: twee kleine boterhammen humus
L: twee kleine boterhammen sandwichspread, cup a soup kip
T: appel en peer
D:spiesjes met zalm en courgette in ketjap, wokgroenten en rijst + wat cassavekroepoek
quote:
ik ben al zo trots dat ik roti kan makenquote:Op donderdag 27 mei 2010 20:26 schreef MariaEtcetera het volgende:
Perruche, volgens mij is de roti trouwens de plaat, officieel! En wat erop zit is de vulling, kan namelijk van alles wezenDus nu heb je rotiplaat met rotiplaat, technisch gezien
Maar ik snap wat je bedoelt (lekkerrr!)
Hoe bedoel je?quote:
Ik heb (IRL) ook een nieuw stopwoordje:quote:Op donderdag 27 mei 2010 20:21 schreef Perruche het volgende:
Trouwens!!!!
(misschien als ik het heel vak zeg gaat het weg uit m'n systeem)
Geen idee, die heb ik eraf gehaald.quote:
Echtquote:Op donderdag 27 mei 2010 20:47 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Geen idee, die heb ik eraf gehaald.. Véél te donker voor een slaapkamer van 2,5 bij 2,5.
Prachtige keuken heb jequote:Op donderdag 27 mei 2010 20:47 schreef P.F het volgende:
[ afbeelding ]
Dit is trouwens mijn keuken met nieuw mes!! Wou hem nog laten zien
Die plant is sfeer verhogend hequote:Op donderdag 27 mei 2010 20:50 schreef _Calimero_ het volgende:
[..]
Prachtige keuken heb je! Kun je koken met maar 1 pit? Of heb je nog meer?
herkenbaarquote:Op donderdag 27 mei 2010 20:46 schreef _Calimero_ het volgende:
[..]
Ik heb (IRL) ook een nieuw stopwoordje:
Zodoende.
Aan het eind van een verhaal, als er zo een stilte valt dan drop ik 'm even![]()
Ja nou dus toen blababla......
(...) (stilte)
Zodoende!
minimalistische keuken PF!quote:Op donderdag 27 mei 2010 20:47 schreef P.F het volgende:
[ afbeelding ]
Dit is trouwens mijn keuken met nieuw mes!! Wou hem nog laten zien
Ja, vooral de plant maakt het af!quote:Op donderdag 27 mei 2010 20:51 schreef P.F het volgende:
[..]
Die plant is sfeer verhogend he
Ik heb nog een 2 pits ding achter in de kast
Ik doe met je mee (hopelijk blijven de aardappelkroketten zitten waar ze zitten).quote:Op donderdag 27 mei 2010 20:51 schreef Perruche het volgende:
[..]
herkenbaar![]()
[..]
minimalistische keuken PF!
nu gaat ik 'echt hardlopen. Buh.
Plaatje van internet:quote:
Bijzondere combinatie bij je D...quote:Op donderdag 27 mei 2010 20:56 schreef Tinkepink het volgende:
Daglijstje. Eh...even denken
o. weetabix met melk
t. 3 bitterkoekjes
l. 3 boterhammen (pindakaas, chocopasta, eiersalade)
t. hand dropjes + gemengde salade met kipfilet en brie
d.zoetzure soep met rijst + mislukte bloemkoolsoep + snee brood met boter + paar plakken zalm
Er moeten nog vijf muren geschilderd worden (wat als veel klinkt, maar drie zijn maar klein en de muur in de keuken is natuurlijk ook niet zo groot door de tegels en keukenkastjes en zo). Dat gaat we morgen doen. En dan ben ik al heel eind.quote:Op donderdag 27 mei 2010 21:28 schreef sigme het volgende:
Lekker licht, D&D.
Moet je nog veel doen voor je erin trekt?
quote:
quote:Op donderdag 27 mei 2010 21:43 schreef Syrena het volgende:
[..]
PVV zegt ie
Kieswijzer zei TON
en Stemwijzer SP.
Wat leuk! En mooie kleurenquote:Op donderdag 27 mei 2010 20:39 schreef DevilsAndDust het volgende:
Treed binnen in mijn nederige stulpje!
Nou hequote:Op donderdag 27 mei 2010 21:14 schreef _Calimero_ het volgende:
[..]
Bijzondere combinatie bij je D...
IJs met pindakaas? Ieeuwwwquote:Op donderdag 27 mei 2010 21:53 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Nou heCombinatie van luiheid, zuinigheid (restjes opmaken) en drukte. En nu heb ik zin in ijs met pindakaas
Overblijfsel uit de VSquote:Op donderdag 27 mei 2010 21:56 schreef _Calimero_ het volgende:
[..]
IJs met pindakaas? Ieeuwww![]()
Smaken verschillen
Moet jij geen songfestival kijken?quote:Op donderdag 27 mei 2010 21:58 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Overblijfsel uit de VSIk ben er verslaafd geraakt aan de combinatie synthetische vanille en pindakaas.
Toestraks was het nog een anderequote:
Dank voor je wijze informatie en bezorgdheid, maar we zijn hiervan op de hoogte en over het algemeen wordt er hier niet te weinig gegeten en indien dit wel zo is, worden mensen hierop aangesproken. Ik denk dat je nu toevallig ook wat lijstjes hebt zien staan van mensen die niet kunnen eten door getrokken verstandskiezen/een slechte dag (ik spreek voor mezelf in elk geval), waardoor het lijkt alsof het gros hier te weinig eet.quote:Op donderdag 27 mei 2010 23:10 schreef nz1900 het volgende:
Als ik deze eetlijstjes zo bekijk valt mij dat mensen zo te weinig calorieen binnenkrijgen en zichzelf eigenlijk aan het uithongeren zijn. En daarmee vertraag je stofwisseling en je lichaam gaat dan over op een spaarstand. Gevolg daarvan is dat je in het begin goed afvalt maar dat dat steeds minder wordt.
Mensen die dit soort dieeten doen hebben het ook altijd koud. En wat dacht je van andere mogelijke lichamelijk bijwerkingen van dit uithongeren zoals langzaam groeiende nagels, haar dat uitvalt, wondjes gaan genezen minder snel, polsslag naar beneden, en depressie.
Wat gebeurt er nu als deze mensen weer terugkeren naar hun oude voedingspatroon?
Ze komen heel snel weer aan door hun trage stofwisseling en eten veel meer calorieen als voor het dieet door enorme hongergevoelens.
Wat kan je dan beter doen, kies a low carb/high diet dieet zoals atkins of south beach.
Thee met een (vruchten)smaakje, druiven en veel meer weet ik er eigenlijk ook niet.quote:Op donderdag 27 mei 2010 20:21 schreef Perruche het volgende:
Heeft iemand de ultieme tip tegen "zoet" aanvallen? water drinken helpt niet, tandenpoetsen niet... nou ja, dat heb ik og niet zo vaak geprobeerd, maar tips zijn welkom!
Klinkt niet handig! Is het nog te redden/herstellen, of is de datum in kwestie al voorbij?quote:Op donderdag 27 mei 2010 23:28 schreef loveli het volgende:
Ik kom er net achter dat ik mega geblunderd heb met een datum. Gevalletje 'Oeps, bijna vergeten, snel even wat leuks regelen' en en dan een paar weken ernaast zitten.
Bah. Maar daar moet toch een oplossing voor te vinden zijn? Sterkte iig.quote:Op donderdag 27 mei 2010 18:39 schreef AKnynke het volgende:
tvp...
Ik ben best in een slecht humeur. Beetje toekomstproblemen met het vriendje enzo..
Bah. Rotzooi. En nu moet ik nog stappen ook vanavond..
Meer sporten. Meer spieren = meer verbranden en daarmee verpest je je stofwisseling niet. Loop je ook niet het risico om in je oude eetpatroon te vervallen (en keihard aan te komen).quote:Op donderdag 27 mei 2010 23:35 schreef NetSphere het volgende:
Ik heb een Bmi van 21 en wil graag 5 kilootjes afvallen ofzo haha. Gewoon wat strakker worden maar moet ik dan minder gaan eten of meer gaan sporten?
Welkom. Beter eten en meer sporten! En je wilt geen kilo's afvallen, maar centimeters kwijtraken.quote:Op donderdag 27 mei 2010 23:35 schreef NetSphere het volgende:
Ik heb een Bmi van 21 en wil graag 5 kilootjes afvallen ofzo haha. Gewoon wat strakker worden maar moet ik dan minder gaan eten of meer gaan sporten?
Had je die niet even kunnen spoileren? Ik had de herhaling nog willen kijkenquote:
Ik ga over 2 weken die kant op. Voor die tijd kan echt niet. Tis nog even bikkelen..quote:Op donderdag 27 mei 2010 23:46 schreef loveli het volgende:
Nynke, je bent toch klaar met je scriptie, kun je niet gewoon even die kant op?
oh, en dattum!quote:Op donderdag 27 mei 2010 23:56 schreef conleche het volgende:
Wat een lief huisje DaDBen benieuwd naar de foto's als je meubels er ook staan!
Op dit moment is het vooral dat we de komende jaren niet samen zullen zijn. Want in de stad waar hij nu werkt kan ik nooit van m'n leven een baan vinden die een beetje bij m'n opleiding aansluit, en ook een andere baan niet want daar is m'n duits niet goed genoeg voor...quote:Op donderdag 27 mei 2010 23:59 schreef conleche het volgende:
Nynke, het is ook best een issue. Want jullie willen het liefst met elkaar door natuurlijk en één van jullie twee zal dan moeten verhuizen. Of je gaat nog heel ergens anders wonen, dat kan ook natuurlijk.
Nieeeeeetquote:Op donderdag 27 mei 2010 23:45 schreef loveli het volgende:
[..]
Had je die niet even kunnen spoileren? Ik had de herhaling nog willen kijken
Ik ken een (toevallig ook Duits) stel dat een vergelijkbaar probleem had, hij kreeg een baan tig kilometer verderop die goed was voor z'n carriere. Daar werkte hij 4 dagen in de week en was alleen het weekend thuis. Een dag werkte hij van huis uit, zat een kilometer of 600 tussen. Je moet concessies doen, maar uiteindelijk komen jullie er echt uit.quote:Op vrijdag 28 mei 2010 00:03 schreef AKnynke het volgende:
[..]
Op dit moment is het vooral dat we de komende jaren niet samen zullen zijn. Want in de stad waar hij nu werkt kan ik nooit van m'n leven een baan vinden die een beetje bij m'n opleiding aansluit, en ook een andere baan niet want daar is m'n duits niet goed genoeg voor...
Ach ja, we moeten maar kijken hoe het allemaal loopt. Het is niet altijd even leuk, maar uiteindelijk is de duutser wel heel leuk...![]()
Nu ga ik tanden poetsen en in bed nog even wat tv kijken ofzo, want nu hoef ik officieel helemaal niets meer behalve m'n spullen inpakken. M'n ouders staan hier volgende week donderdag op de stoep en dan moet alles ingepakt zijn...tijd zat dus. Morgen uitslapen en weinig doen!
Ik hoop het ook. Het zou inderdaad ideaal zijn als ik een baan in de cirkel Berlijn Brussel Amsterdam vind, want dan is een weekendrelatie te doen.quote:Op vrijdag 28 mei 2010 00:09 schreef loveli het volgende:
[..]
Ik ken een (toevallig ook Duits) stel dat een vergelijkbaar probleem had, hij kreeg een baan tig kilometer verderop die goed was voor z'n carriere. Daar werkte hij 4 dagen in de week en was alleen het weekend thuis. Een dag werkte hij van huis uit, zat een kilometer of 600 tussen. Je moet concessies doen, maar uiteindelijk komen jullie er echt uit.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 70% gewijzigd door P.F op 28-05-2010 11:29:00 ]
quote:Op vrijdag 28 mei 2010 00:15 schreef P.F het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 77% gewijzigd door Chicolate op 28-05-2010 07:35:14 ]Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
Dat!!quote:Op vrijdag 28 mei 2010 00:22 schreef loveli het volgende:
Chicolate, doen! En bevalt het niet, dan ga je weer terug.
Ja eerst nog 5 weken studerenquote:Op vrijdag 28 mei 2010 00:21 schreef AKnynke het volgende:
Nu niet piekeren, Piefje! Je hebt nog 3 weken, lekker van genieten! En daarna komt het vast goed...
Oh vandaar dat ik nog niet bij jou gegeten heb.quote:Op vrijdag 28 mei 2010 00:27 schreef P.F het volgende:
Iets heeeel anders maar wel over kamers:
Ik vind het echt vreselijk als er iemand met mij in mijn kamer isDan vind ik mijn kamer opeens heel slordig en vervelend en erger ik mij aan alles en ga ik mij voor alles verontschuldigen
Als 't vriendje hier is gaat t nog, maar dan ben ik wel echt snel geïrriteerdIk heb het echt altijd gehad.. Dus ik heb eigenlijk nooit visite in mijn kamer
![]()
Raar of hebben meer mensen dat?
Heb ik dat nodig denk je?quote:Op vrijdag 28 mei 2010 00:44 schreef P.F het volgende:
O en li wil jij understanding normal en clinical nutrition kopen? puik boek
of de nevotabel! jay
Dat eerste boek is geniaal qua wetenschappelijke kennisquote:
Quanta costa? Nevotabel heb ik *ergens* liggen denk ik, al meer dan tien jaar. Andere boek klinkt interessant, even wat meer over vinden om te kijken of ik ém interessant genoeg vind om niet ongeelzen op de plank te zetten. Da's net als met jurken zonde, wel kopen en niet gebruiken.quote:Op vrijdag 28 mei 2010 00:52 schreef P.F het volgende:
[..]
Dat eerste boek is geniaal qua wetenschappelijke kennis
Dat 2e boek heeft alle voedingsstoffen van alle producten. nice!
Mijn vaderrr heeft hem hier besteld, maar omg, wat duurquote:Op vrijdag 28 mei 2010 00:56 schreef loveli het volgende:
[..]
Quanta costa? Nevotabel heb ik *ergens* liggen denk ik, al meer dan tien jaar. Andere boek klinkt interessant, even wat meer over vinden om te kijken of ik ém interessant genoeg vind om niet ongeelzen op de plank te zetten. Da's net als met jurken zonde, wel kopen en nier\t gebruiken.
studieverenigingquote:Op vrijdag 28 mei 2010 05:12 schreef Mini_rulez het volgende:
Hier is het tien over elf.
Wat voor weekend btw?
Ik ging ook heel onverwacht uit eten!quote:Op vrijdag 28 mei 2010 01:18 schreef Ewelina het volgende:
Leuk huisje DaD!
Ik kwam vandaag onverwacht Phaidra tegen, toen ik uit eten ging
Heb bij het wakker worden midden in de nacht maar een ibu genomen, dat voorkomt de kater altijd wel voor me, iig de hoofdpijn en zulksquote:Op vrijdag 28 mei 2010 09:05 schreef vergeetmewelletje het volgende:
Morgen.
Hoe is het met de kater MoBlo?
Of gaat 'ie nog komen?
koop valeriaan thee! lekker!quote:Op vrijdag 28 mei 2010 03:43 schreef DevilsAndDust het volgende:
Het is weer zover.. Zou het van de cola kunnen zijn? Dat drink ik normaal nooit maar de laatste dagen wel.
Dat stukje van Greys heb ik nooit gezien!quote:Op vrijdag 28 mei 2010 07:34 schreef MevrouwPuff het volgende:
Goedemorgen!
Op tijd vandaag, ik voel me al helemaal verantwoordelijk!
Wat betreft opruimen, ik herkende me ooit heel erg in greys anatomy, toen die aziatische mevrouw niet wilde dat die donkere meneer (haar vriend) langskwam...
En afstand: zelfs utrecht rotterdam levert soms al moeilijkheden opmaar we schuiven het vrolijk voor ons uit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |