quote:
Op donderdag 27 mei 2010 23:10 schreef nz1900 het volgende:Als ik deze eetlijstjes zo bekijk valt mij dat mensen zo te weinig calorieen binnenkrijgen en zichzelf eigenlijk aan het uithongeren zijn. En daarmee vertraag je stofwisseling en je lichaam gaat dan over op een spaarstand. Gevolg daarvan is dat je in het begin goed afvalt maar dat dat steeds minder wordt.
Mensen die dit soort dieeten doen hebben het ook altijd koud. En wat dacht je van andere mogelijke lichamelijk bijwerkingen van dit uithongeren zoals langzaam groeiende nagels, haar dat uitvalt, wondjes gaan genezen minder snel, polsslag naar beneden, en depressie.
Wat gebeurt er nu als deze mensen weer terugkeren naar hun oude voedingspatroon?
Ze komen heel snel weer aan door hun trage stofwisseling en eten veel meer calorieen als voor het dieet door enorme hongergevoelens.
Wat kan je dan beter doen, kies a low carb/high diet dieet zoals atkins of south beach.
Dank voor je wijze informatie en bezorgdheid, maar we zijn hiervan op de hoogte en over het algemeen wordt er hier niet te weinig gegeten en indien dit wel zo is, worden mensen hierop aangesproken. Ik denk dat je nu toevallig ook wat lijstjes hebt zien staan van mensen die niet kunnen eten door getrokken verstandskiezen/een slechte dag (ik spreek voor mezelf in elk geval), waardoor het lijkt alsof het gros hier te weinig eet.
De heersende mening hier is: voldoende eten, zeker genoeg groente en andere bouwstoffen die het lichaam nodig heeft en daarnaast helpt sporten natuurlijk tegen alles (vet verbranden, spieren aanmaken, stemming verbeteren, sterker maken van botten etc ook op lange termijn, kortom daar word je pas gelukkig en gezond van

)
I'm not G.I. Jane, I'm attachment barbie