Prachtige keuken heb jequote:Op donderdag 27 mei 2010 20:47 schreef P.F het volgende:
[ afbeelding ]
Dit is trouwens mijn keuken met nieuw mes!! Wou hem nog laten zien
Die plant is sfeer verhogend hequote:Op donderdag 27 mei 2010 20:50 schreef _Calimero_ het volgende:
[..]
Prachtige keuken heb je! Kun je koken met maar 1 pit? Of heb je nog meer?
herkenbaarquote:Op donderdag 27 mei 2010 20:46 schreef _Calimero_ het volgende:
[..]
Ik heb (IRL) ook een nieuw stopwoordje:
Zodoende.
Aan het eind van een verhaal, als er zo een stilte valt dan drop ik 'm even![]()
Ja nou dus toen blababla......
(...) (stilte)
Zodoende!
minimalistische keuken PF!quote:Op donderdag 27 mei 2010 20:47 schreef P.F het volgende:
[ afbeelding ]
Dit is trouwens mijn keuken met nieuw mes!! Wou hem nog laten zien
Ja, vooral de plant maakt het af!quote:Op donderdag 27 mei 2010 20:51 schreef P.F het volgende:
[..]
Die plant is sfeer verhogend he
Ik heb nog een 2 pits ding achter in de kast
Ik doe met je mee (hopelijk blijven de aardappelkroketten zitten waar ze zitten).quote:Op donderdag 27 mei 2010 20:51 schreef Perruche het volgende:
[..]
herkenbaar![]()
[..]
minimalistische keuken PF!
nu gaat ik 'echt hardlopen. Buh.
Plaatje van internet:quote:
Bijzondere combinatie bij je D...quote:Op donderdag 27 mei 2010 20:56 schreef Tinkepink het volgende:
Daglijstje. Eh...even denken
o. weetabix met melk
t. 3 bitterkoekjes
l. 3 boterhammen (pindakaas, chocopasta, eiersalade)
t. hand dropjes + gemengde salade met kipfilet en brie
d.zoetzure soep met rijst + mislukte bloemkoolsoep + snee brood met boter + paar plakken zalm
Er moeten nog vijf muren geschilderd worden (wat als veel klinkt, maar drie zijn maar klein en de muur in de keuken is natuurlijk ook niet zo groot door de tegels en keukenkastjes en zo). Dat gaat we morgen doen. En dan ben ik al heel eind.quote:Op donderdag 27 mei 2010 21:28 schreef sigme het volgende:
Lekker licht, D&D.
Moet je nog veel doen voor je erin trekt?
quote:
quote:Op donderdag 27 mei 2010 21:43 schreef Syrena het volgende:
[..]
PVV zegt ie
Kieswijzer zei TON
en Stemwijzer SP.
Wat leuk! En mooie kleurenquote:Op donderdag 27 mei 2010 20:39 schreef DevilsAndDust het volgende:
Treed binnen in mijn nederige stulpje!
Nou hequote:Op donderdag 27 mei 2010 21:14 schreef _Calimero_ het volgende:
[..]
Bijzondere combinatie bij je D...
IJs met pindakaas? Ieeuwwwquote:Op donderdag 27 mei 2010 21:53 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Nou heCombinatie van luiheid, zuinigheid (restjes opmaken) en drukte. En nu heb ik zin in ijs met pindakaas
Overblijfsel uit de VSquote:Op donderdag 27 mei 2010 21:56 schreef _Calimero_ het volgende:
[..]
IJs met pindakaas? Ieeuwww![]()
Smaken verschillen
Moet jij geen songfestival kijken?quote:Op donderdag 27 mei 2010 21:58 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Overblijfsel uit de VSIk ben er verslaafd geraakt aan de combinatie synthetische vanille en pindakaas.
Toestraks was het nog een anderequote:
Dank voor je wijze informatie en bezorgdheid, maar we zijn hiervan op de hoogte en over het algemeen wordt er hier niet te weinig gegeten en indien dit wel zo is, worden mensen hierop aangesproken. Ik denk dat je nu toevallig ook wat lijstjes hebt zien staan van mensen die niet kunnen eten door getrokken verstandskiezen/een slechte dag (ik spreek voor mezelf in elk geval), waardoor het lijkt alsof het gros hier te weinig eet.quote:Op donderdag 27 mei 2010 23:10 schreef nz1900 het volgende:
Als ik deze eetlijstjes zo bekijk valt mij dat mensen zo te weinig calorieen binnenkrijgen en zichzelf eigenlijk aan het uithongeren zijn. En daarmee vertraag je stofwisseling en je lichaam gaat dan over op een spaarstand. Gevolg daarvan is dat je in het begin goed afvalt maar dat dat steeds minder wordt.
Mensen die dit soort dieeten doen hebben het ook altijd koud. En wat dacht je van andere mogelijke lichamelijk bijwerkingen van dit uithongeren zoals langzaam groeiende nagels, haar dat uitvalt, wondjes gaan genezen minder snel, polsslag naar beneden, en depressie.
Wat gebeurt er nu als deze mensen weer terugkeren naar hun oude voedingspatroon?
Ze komen heel snel weer aan door hun trage stofwisseling en eten veel meer calorieen als voor het dieet door enorme hongergevoelens.
Wat kan je dan beter doen, kies a low carb/high diet dieet zoals atkins of south beach.
Thee met een (vruchten)smaakje, druiven en veel meer weet ik er eigenlijk ook niet.quote:Op donderdag 27 mei 2010 20:21 schreef Perruche het volgende:
Heeft iemand de ultieme tip tegen "zoet" aanvallen? water drinken helpt niet, tandenpoetsen niet... nou ja, dat heb ik og niet zo vaak geprobeerd, maar tips zijn welkom!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |