*schop*quote:Op donderdag 27 mei 2010 11:53 schreef kwakz0r het volgende:
haaaai. wil iemand me schoppen? ik MOET dingen doen nu...
Fok Silver gebruiken, dan kun je alles lezen met CTRL-A.quote:Op donderdag 27 mei 2010 11:59 schreef -marz- het volgende:
Met een touchpad op al die spoilers klikken is echt ruk trouwens.
11.5 per 60 minuten = 0,19 km per minuutquote:Op donderdag 27 mei 2010 12:41 schreef _Calimero_ het volgende:
Ik ben echt ZOOO slecht in rekenen en wiskunde.
Stel dat ik 5 km a 11.5 km/h zou lopen. Hoe lang doe ik er dan over?
quote:Op donderdag 27 mei 2010 12:53 schreef _Calimero_ het volgende:
Ik had wel het kruis getekend, maar wist even niet meer wat er in moest![]()
Dank
Oke, mijn doel wordt om de 5 km in max 27 26 min en 5.2 sec te rennen
Nee, 11.5 is wel heel snel als je nooit hardloopt denk ik. ongeveer 11 per uur moet haalbaar zijn hoop ik, dus vandaar de 27quote:
Ik heb vroeger een mini-triathlon gedaan. Dat vond ik wel genoeg, eigenlijk. 500 m zwemmen, 90 km fietsen en 5 km hardlopen. Niet mijn ding. Kwam wel met foto in de plaatselijke krant, bij de weg.quote:Op donderdag 27 mei 2010 13:00 schreef _Calimero_ het volgende:
O reminds me, een keer een run-bike-run doen lijkt me ook gaaf!
10 km lopen, 40 fietsen en dan nog 2 lopen.
Wie doet er mee
quote:Op donderdag 27 mei 2010 13:07 schreef loveli het volgende:
[..]
Ik heb vroeger een mini-triathlon gedaan. Dat vond ik wel genoeg, eigenlijk. 500 m zwemmen, 90 km fietsen en 5 km hardlopen. Niet mijn ding. Kwam wel met foto in de plaatselijke krant, bij de weg.
Dudequote:Op donderdag 27 mei 2010 13:00 schreef _Calimero_ het volgende:
Wie doet er mee
Afwijkende maat.... vaak is er nu niets meer te krijgenquote:Op donderdag 27 mei 2010 13:11 schreef -marz- het volgende:
Dat moet wel lukken tochga je op verkansie?
Ik niet. Bikkel!quote:Op donderdag 27 mei 2010 13:00 schreef _Calimero_ het volgende:
Wie doet er mee
Toen was ik half zo oud als nu, het enthousiasme is er een beetje af geloof ikquote:
quote:Op donderdag 27 mei 2010 13:46 schreef -marz- het volgende:
Haha, een bank waar ik onlangs een rekening opende had ook 'shrink' op mijn formulier geschreven toen hij mijn beroep naar het engels wilde vertalen. Zo schattig![]()
![]()
Ik heb weer eens weinig eten meegenomen en de dag is nog zooo lang!
Als je die eerste 10 km doorkomt, denk ik dat de rest voor jou een eitje is.quote:Op donderdag 27 mei 2010 13:31 schreef _Calimero_ het volgende:
Hahaha, Loveli![]()
Onderschat ik een run bike run, als ik denk dat ik dat nu al zo kunnen, als ik in staat ben om 10km hard te lopen, en een paar keer op de overgang van fietsen naar lopen zou oefenen? Het lijkt mij helemaal niet zo heel veel
Volgens mij wordt er in principe gewoon hetzelfde mee bedoeld en aangezien Moblo een taal studeert, ga ik ervan uit dat zij het op deze manier doet.quote:Op donderdag 27 mei 2010 11:37 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Dat noem je toch transcripties?
Veel gedaan, trouwens.
bij phonetic (eigenlijk phonemic) transcripts gaat het niet om de discourse/beurtwisselingen etc., maar om de transcriptie van de phonemen van de uitspraak van de woorden. dat moesten wij ook doen op tentamens enzo.quote:Op donderdag 27 mei 2010 14:59 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Volgens mij wordt er in principe gewoon hetzelfde mee bedoeld en aangezien Moblo een taal studeert, ga ik ervan uit dat zij het op deze manier doet.
Ik heb het nooit hoeven doen (dat krijg je als je slechthorend bent)
En het nut ervan is bijvoorbeeld dat je kunt onderzoeken hoe beurtwisseling werkt in gesprekken en op welke momenten mensen elkaar interrumperen enzo (want ja, daar zijn ongeschreven regels voor)
Ik ben weer thuis. Zo eerst m'n kamer eens opruimen en schoonmaken en dan nog wat dingetjes voorbereiden voor morgen. Al kan ik dat morgenochtend ook nog wel doen. Maar even zien.
Daar heb je echt geluk mee gehad, want dat was belachelijk veel werk. Ik heb toen 'slechts' zes minuten hoeven doen, maar man, wat heb ik me daar op verkeken. Wel heel interessant overigens.quote:Op donderdag 27 mei 2010 14:59 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Volgens mij wordt er in principe gewoon hetzelfde mee bedoeld en aangezien Moblo een taal studeert, ga ik ervan uit dat zij het op deze manier doet.
Ik heb het nooit hoeven doen (dat krijg je als je slechthorend bent)
En het nut ervan is bijvoorbeeld dat je kunt onderzoeken hoe beurtwisseling werkt in gesprekken en op welke momenten mensen elkaar interrumperen enzo (want ja, daar zijn ongeschreven regels voor)
Aha (dit gaat mij boven m'n pet)quote:Op donderdag 27 mei 2010 15:07 schreef kwakz0r het volgende:
het nut is dat je het fonetisch alfabet oefent en belangrijke minimal pairs leert herkennen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |