Dat dus. En alle dvd-boxen.quote:Op donderdag 27 mei 2010 17:00 schreef conleche het volgende:
[..]
Dat zijn leuke dingen!!Was het een beetje een leuke film? Ik moet zelfs deel 1 nog zien! :d
Omdat ze zo lelijk is?quote:Op donderdag 27 mei 2010 16:47 schreef shinydiscoball het volgende:
Iedereen natuurlijk ooeeeh en aaaah toen Carrie voor het eerst verscheen. Lekker hysterisch
quote:Op donderdag 27 mei 2010 17:11 schreef P.F het volgende:
En ik maar denken dat hij ook aan het aftellen was
quote:Met deze goedwerkende centrifuge van Bauknecht Type WS 245 heeft u geen wasdroger meer nodig.
Niet perse. Die wij hebben staan is een behoorlijk bakbeest. Groter dan de meeste 'normale' wasmachines.quote:Op donderdag 27 mei 2010 18:28 schreef P.F het volgende:
Haha ja misschien wil ik die! Die zijn heel klein he?
Oei! Nou ja, sterkte dan maar.quote:Op donderdag 27 mei 2010 18:39 schreef AKnynke het volgende:
tvp...
Ik ben best in een slecht humeur. Beetje toekomstproblemen met het vriendje enzo..
Bah. Rotzooi. En nu moet ik nog stappen ook vanavond..
Ik moet eerlijk zeggen dat ik de hele verassing leuker vond dan de film zelf. Ik vond de eerste een stuk leuker. Maar ook die haalt het niet bij de gewone episodes. Wel leuk verder hoor, echt een meidenfilm en heuule mooie outfits en schoenenquote:Op donderdag 27 mei 2010 17:00 schreef conleche het volgende:
[..]
Dat zijn leuke dingen!!Was het een beetje een leuke film? Ik moet zelfs deel 1 nog zien! :d
quote:Op donderdag 27 mei 2010 18:56 schreef uniekhoorn het volgende:
Kus voor Nynke en voor Maria(fijn zo'n pluchen uil?
)
Had oven aardappelkroketten van Aviko... OMG dat is lekker!! Ik hou helemaal niet van aardappelkroketten maar dit was... heerlijk...
5 stuks zijn bijna 200 kcal... Fijn dat ze het er ook zo opzetten weet je precies waar je aan toe bent.
Vind hem een beetje engquote:Op donderdag 27 mei 2010 19:01 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
![]()
Meet Rinaldo![]()
[ afbeelding ]
Valt nog best mee, 200 kcal voor 5! Want 5 is ook gewoon genoeg zou ik denken
Oh ja! Ik heb alleen nog geen foto's van de slaapkamer en ik ben nu aan het koken, maar ik zal straks wat foto's posten!quote:
quote:Op donderdag 27 mei 2010 19:34 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Oh ja! Ik heb alleen nog geen foto's van de slaapkamer en ik ben nu aan het koken, maar ik zal straks wat foto's posten!
Ja, het is ook lastig om samen een toekomst uit te stippelen. En ik wil ook niet nog jaren een lange afstandsrelatie hebben...quote:Op donderdag 27 mei 2010 18:48 schreef MariaEtcetera het volgende:
Nynke!Lijkt me ook erg lastig, om samen je toekomst uit te stippelen, vooral als je allebei vrij ambitieuze plannen hebt! En stappen móet niet, lijkt me? Als je geen zin hebt gewoon lekker thuis hangen met een boekje of film ofzo!
PF: ik zou eerder een wasmachine nemen dan een vaatwasser dan![]()
Ik heb net Nigella, Dr Phil en Oprah (met Jamie Oliver en zn kookrevolutie!) gekeken, met een fleece dekentje, pluche uil en glas sinaasappel-pijnstiller![]()
Leuk! Ik ben ook HEEL benieuwd!quote:Op donderdag 27 mei 2010 19:34 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Oh ja! Ik heb alleen nog geen foto's van de slaapkamer en ik ben nu aan het koken, maar ik zal straks wat foto's posten!
Lastig zeg... Sterkte en goed besluit om er even uit te gaan!quote:Op donderdag 27 mei 2010 19:41 schreef AKnynke het volgende:
[..]
Ja, het is ook lastig om samen een toekomst uit te stippelen. En ik wil ook niet nog jaren een lange afstandsrelatie hebben...
Ach ja. En ik hoef niet te gaan stappen, maar ik ga wel eventjes. Dan ben ik er ook even uit en voel ik me niet heel zielig...
Op de iPhone? Dat lukt mij dus ook niet, hij ziet op de een of andere manier nooit welke nummers ik heb afgespeeld. Met m'n iPod gaat het wel in 80% van de gevallen goed.quote:Op donderdag 27 mei 2010 19:10 schreef neen het volgende:
Die dingen zin toch hardstikke klein?op 5 kun je dan toch niet leven
Damn zo irritant he, m'n koptelefoon heeft zo'n noise cancelling ding maar soms hoor je het gepiep van de telefoon erdooren er zitten scheurtjes in m'n kabeltje
hij moet niet kapot. Nou ja, hij werkt nog
en waarom wordt niet iedere keer mijn liedjes geupdate bij last.fm als ik dat ding aan m'n computer aansluit?
Is daar een app van dan? Nou ja ik kijk zo dan wel even.... de ene keer wordt het wel gescrobbled en de andere keer niet.quote:Op donderdag 27 mei 2010 19:54 schreef de_nachtwacht het volgende:
[..]
Op de iPhone? Dat lukt mij dus ook niet, hij ziet op de een of andere manier nooit welke nummers ik heb afgespeeld. Met m'n iPod gaat het wel in 80% van de gevallen goed.Dat programmaatje om te scrobblen op de iPod/iPhone werkt gewoon niet helemaal goed. Maar je kunt natuurlijk ook gewoon de Last.fm app downen.
En dit is het gewordenquote:Op donderdag 27 mei 2010 12:53 schreef Goodbye het volgende:
TVPlijstje
O: bakje optimelkwark met lijnzaad
T: twee kleine boterhammen humus
L: twee kleine boterhammen sandwichspread, cup a soup kip
T: appel en peer
D:spiesjes met zalm en courgette in ketjap, wokgroenten en rijst + wat cassavekroepoek
quote:
ik ben al zo trots dat ik roti kan makenquote:Op donderdag 27 mei 2010 20:26 schreef MariaEtcetera het volgende:
Perruche, volgens mij is de roti trouwens de plaat, officieel! En wat erop zit is de vulling, kan namelijk van alles wezenDus nu heb je rotiplaat met rotiplaat, technisch gezien
Maar ik snap wat je bedoelt (lekkerrr!)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |