quote:Op donderdag 27 mei 2010 17:11 schreef P.F het volgende:
En ik maar denken dat hij ook aan het aftellen was
quote:Met deze goedwerkende centrifuge van Bauknecht Type WS 245 heeft u geen wasdroger meer nodig.
Niet perse. Die wij hebben staan is een behoorlijk bakbeest. Groter dan de meeste 'normale' wasmachines.quote:Op donderdag 27 mei 2010 18:28 schreef P.F het volgende:
Haha ja misschien wil ik die! Die zijn heel klein he?
Oei! Nou ja, sterkte dan maar.quote:Op donderdag 27 mei 2010 18:39 schreef AKnynke het volgende:
tvp...
Ik ben best in een slecht humeur. Beetje toekomstproblemen met het vriendje enzo..
Bah. Rotzooi. En nu moet ik nog stappen ook vanavond..
Ik moet eerlijk zeggen dat ik de hele verassing leuker vond dan de film zelf. Ik vond de eerste een stuk leuker. Maar ook die haalt het niet bij de gewone episodes. Wel leuk verder hoor, echt een meidenfilm en heuule mooie outfits en schoenenquote:Op donderdag 27 mei 2010 17:00 schreef conleche het volgende:
[..]
Dat zijn leuke dingen!!Was het een beetje een leuke film? Ik moet zelfs deel 1 nog zien! :d
quote:Op donderdag 27 mei 2010 18:56 schreef uniekhoorn het volgende:
Kus voor Nynke en voor Maria(fijn zo'n pluchen uil?
)
Had oven aardappelkroketten van Aviko... OMG dat is lekker!! Ik hou helemaal niet van aardappelkroketten maar dit was... heerlijk...
5 stuks zijn bijna 200 kcal... Fijn dat ze het er ook zo opzetten weet je precies waar je aan toe bent.
Vind hem een beetje engquote:Op donderdag 27 mei 2010 19:01 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
![]()
Meet Rinaldo![]()
[ afbeelding ]
Valt nog best mee, 200 kcal voor 5! Want 5 is ook gewoon genoeg zou ik denken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |