Ik zap met je mee.. bij RTL geilen ze iets teveel op de VVDquote:
RTL 4 kan er toch niets aan doen dat jouw partij telkens in eigen doel scoort.quote:Op woensdag 26 mei 2010 23:04 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Gezien de toon in de laatste nabeschouwingen zou het me niets verbazen..
omg. Dankjewel. Van Rossum is altijd mooi om naar te kijken.quote:
Roemer deed het zeker goed, ik zag hem toen hij paar dagen lijsttrekker was bij P&W, en toen kwam hij een beetje rusty over, en nu gaat het zeker goed.quote:Op woensdag 26 mei 2010 23:03 schreef JoaC het volgende:
Ik heb op Roemer gestemd, omdat de verrassing het totaalbeeld vertroebelde, en de indruk belangrijker is dan de werkelijke inhoudelijke kwaliteit bij een debat.
Dit is dezelfde reden waarom Wilders het zo goed doet bij debatten: objectief gezien waardeloos, maar vaak wel de persoon die de meeste indruk maakt/zijn woorden blijven het beste hangen.
Zoals bij mijn userpic te zien is stem ik op geen van beiden en heb ik zelfs een enorme afkeer voor de ideeën en woorden van Roemer en Wilders.
Zoals GroenLinks doet, met hun bezuinigingen en belastingverlagingenquote:Op woensdag 26 mei 2010 23:05 schreef dramatiek het volgende:
[..]
Het is flauw en achterhaald om je kiezers een wortel voor te houden die absoluut niet bestaat
Heerlijk mee chagrijnen vanaf de bank met een glas whiskey.quote:
Verhagen is een mongool die het enorm achter de ellebogen heeft, maar helaas wel meer charisma dan JPquote:Op woensdag 26 mei 2010 23:05 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Sinds de Vries weg is heeft balkie ook geen kans meer, als hij nou maar minder charisma zou hebben gehad als van rompuy, zouden deze vervroegde verkiezingen er ws niet eens geweest zijn en anders waren debatten met bijv verhagen veel intressanter geweest zijn, omdat het CDA zich dan tenminste profileren kan.
Retorisch slim, inhoudelijk weinig toevoegende waarde. Omdat het campagnetijd is is het meer dan logisch dat er dit soort spellen gespeeld worden, ook Rutte doet dit, maar het bevordert de inhoud niet.quote:Op woensdag 26 mei 2010 23:04 schreef chewbacca_maatschappij het volgende:
[..]
Wat vond jij van de flauwe en achterhaalde opmerkingen van Pechtold over Kroes?
Niet eerder?quote:
Wat is dat dan?quote:Op woensdag 26 mei 2010 23:05 schreef ethiraseth het volgende:
[..]
omg. Dankjewel. Van Rossum is altijd mooi om naar te kijken.
Spring maar...het ging over Neelie Kroes...de vriendin van Paarlberg.quote:Op woensdag 26 mei 2010 23:06 schreef chewbacca_maatschappij het volgende:
[..]
Zoals GroenLinks doet, met hun bezuinigingen en belastingverlagingen
PvdA bashing van allerlei rechtse figuren lijkt me een goede samenvatting.quote:Op woensdag 26 mei 2010 23:06 schreef chewbacca_maatschappij het volgende:
Ik heb geen TV in de buurt, kan iemand mij vertellen wat er gebeurt bij de nabeschouwingen?
Ik ook!quote:Op woensdag 26 mei 2010 23:05 schreef Maraca het volgende:
[..]
Ik zap met je mee.. bij RTL geilen ze iets teveel op de VVD
Nederland 1quote:Op woensdag 26 mei 2010 23:06 schreef FTWO het volgende:
Wat een tenenkrommende allemachtig oppurtinistische nabeschouwing. Ik geloof dat ik de TV maar uitzet...
Ja, daar is hij gast vanavond.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |