Ik zap met je mee.. bij RTL geilen ze iets teveel op de VVDquote:
RTL 4 kan er toch niets aan doen dat jouw partij telkens in eigen doel scoort.quote:Op woensdag 26 mei 2010 23:04 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Gezien de toon in de laatste nabeschouwingen zou het me niets verbazen..
omg. Dankjewel. Van Rossum is altijd mooi om naar te kijken.quote:
Roemer deed het zeker goed, ik zag hem toen hij paar dagen lijsttrekker was bij P&W, en toen kwam hij een beetje rusty over, en nu gaat het zeker goed.quote:Op woensdag 26 mei 2010 23:03 schreef JoaC het volgende:
Ik heb op Roemer gestemd, omdat de verrassing het totaalbeeld vertroebelde, en de indruk belangrijker is dan de werkelijke inhoudelijke kwaliteit bij een debat.
Dit is dezelfde reden waarom Wilders het zo goed doet bij debatten: objectief gezien waardeloos, maar vaak wel de persoon die de meeste indruk maakt/zijn woorden blijven het beste hangen.
Zoals bij mijn userpic te zien is stem ik op geen van beiden en heb ik zelfs een enorme afkeer voor de ideeën en woorden van Roemer en Wilders.
Zoals GroenLinks doet, met hun bezuinigingen en belastingverlagingenquote:Op woensdag 26 mei 2010 23:05 schreef dramatiek het volgende:
[..]
Het is flauw en achterhaald om je kiezers een wortel voor te houden die absoluut niet bestaat
Heerlijk mee chagrijnen vanaf de bank met een glas whiskey.quote:
Verhagen is een mongool die het enorm achter de ellebogen heeft, maar helaas wel meer charisma dan JPquote:Op woensdag 26 mei 2010 23:05 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Sinds de Vries weg is heeft balkie ook geen kans meer, als hij nou maar minder charisma zou hebben gehad als van rompuy, zouden deze vervroegde verkiezingen er ws niet eens geweest zijn en anders waren debatten met bijv verhagen veel intressanter geweest zijn, omdat het CDA zich dan tenminste profileren kan.
Retorisch slim, inhoudelijk weinig toevoegende waarde. Omdat het campagnetijd is is het meer dan logisch dat er dit soort spellen gespeeld worden, ook Rutte doet dit, maar het bevordert de inhoud niet.quote:Op woensdag 26 mei 2010 23:04 schreef chewbacca_maatschappij het volgende:
[..]
Wat vond jij van de flauwe en achterhaalde opmerkingen van Pechtold over Kroes?
Niet eerder?quote:
Wat is dat dan?quote:Op woensdag 26 mei 2010 23:05 schreef ethiraseth het volgende:
[..]
omg. Dankjewel. Van Rossum is altijd mooi om naar te kijken.
Spring maar...het ging over Neelie Kroes...de vriendin van Paarlberg.quote:Op woensdag 26 mei 2010 23:06 schreef chewbacca_maatschappij het volgende:
[..]
Zoals GroenLinks doet, met hun bezuinigingen en belastingverlagingen
PvdA bashing van allerlei rechtse figuren lijkt me een goede samenvatting.quote:Op woensdag 26 mei 2010 23:06 schreef chewbacca_maatschappij het volgende:
Ik heb geen TV in de buurt, kan iemand mij vertellen wat er gebeurt bij de nabeschouwingen?
Ik ook!quote:Op woensdag 26 mei 2010 23:05 schreef Maraca het volgende:
[..]
Ik zap met je mee.. bij RTL geilen ze iets teveel op de VVD
Nederland 1quote:Op woensdag 26 mei 2010 23:06 schreef FTWO het volgende:
Wat een tenenkrommende allemachtig oppurtinistische nabeschouwing. Ik geloof dat ik de TV maar uitzet...
Ja, daar is hij gast vanavond.quote:
Die kerel is altijd zo vol van zichzelf dat ik hoogstens een paar minuten kan lachen om zijn altijd terugkerende one-liners als "overwoekerende schimmel" maar dan kom ik weer tot aarde en zap ik hem snel weg. Intellectuele arrogantie is hem niet vreemd en dat soort onzin wil ik niet horen.quote:Op woensdag 26 mei 2010 23:05 schreef ethiraseth het volgende:
[..]
omg. Dankjewel. Van Rossum is altijd mooi om naar te kijken.
Het is een evenwichtige en objectieve nabeschouwing. Terecht zijn ze redelijk positief over de VVD.quote:Op woensdag 26 mei 2010 23:06 schreef chewbacca_maatschappij het volgende:
Ik heb geen TV in de buurt, kan iemand mij vertellen wat er gebeurt bij de nabeschouwingen?
quote:Op woensdag 26 mei 2010 23:07 schreef Morendo het volgende:
[..]
Het is een evenwichtige en objectieve nabeschouwing. Terecht zijn ze redelijk positief over de VVD.
Ik kan mij hier toch wel het beste in vinden.quote:Op woensdag 26 mei 2010 23:07 schreef marcodej het volgende:
1. Rutte, die heeft echt het momentum
2. Balkenende, is gewoon een sterk debater, is bezig aan een comeback. Laatste stuk met Tweebeeke was zwak
3. Roemer, niet mijn verhaal maar kwam prettig over
4 t/m 6 Rouvoet, Halsema en Pechtold: kwamen vrij vlak over
7. Cohen. Nee, dit wordt hem niet, komt erg onzeker over en kan dat niet compenseren met enorm aansprekende argumenten
8. Wilders, heel erg vlak, probeert zijn stijl wel aan te houden maar is het toch een beetje kwijt. Het is een langspeelplaat geworden.
Het CDA heeft simpelweg het probleem dat ze nu al zoveel kabinetten gezeten hebben, dat ze niet kunnen aanvallen zonder in een valkuil te trappen en het werkt dan niet mee dat je een balkenende voor de zesde keer aandraagt.quote:Op woensdag 26 mei 2010 23:06 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Verhagen is een mongool die het enorm achter de ellebogen heeft, maar helaas wel meer charisma dan JP
Met z'n allen zorgen we er voor dat de VVD de grootste wordt.quote:Op woensdag 26 mei 2010 23:07 schreef IHVK het volgende:
[..]
PvdA bashing van allerlei rechtse figuren lijkt me een goede samenvatting.
Het zijn AJAX fans die een AJAX_PSV (0-6) wedstrijd op een zure manier proberen te brengen alsof er voor AJAX toch positieve punten in zatenquote:Op woensdag 26 mei 2010 23:07 schreef Morendo het volgende:
[..]
Het is een evenwichtige en objectieve nabeschouwing. Terecht zijn ze redelijk positief over de VVD.
quote:Op woensdag 26 mei 2010 23:08 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
Met z'n allen zorgen we er voor dat de VVD de grootste wordt.
Waar gaat het mis bij deze "lastige" poll? (quote:Op woensdag 26 mei 2010 23:07 schreef timmmmm het volgende:
Even een wat makkelijker te beantwoorden poll in elkaar draaien
Ja, die stelt hun HRA veilig. Dat is echt de enige reden waarom de VVD'er VVD stemt.quote:
Aan Rutte heeft het vnvnd iig niet gelegenquote:Op woensdag 26 mei 2010 23:08 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
Geilen op de VVD of zappen?quote:
Poll: Wie leidt als beste een debat?quote:Op woensdag 26 mei 2010 23:07 schreef timmmmm het volgende:
Even een wat makkelijker te beantwoorden poll in elkaar draaien
Elsvier he..quote:Op woensdag 26 mei 2010 23:08 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
Hoe kun je nou ontkennen dat Rutte het goed deed.quote:Op woensdag 26 mei 2010 23:08 schreef dramatiek het volgende:
[..]
Het zijn AJAX fans die een AJAX_PSV (0-6) wedstrijd op een zure manier proberen te brengen alsof er voor AJAX toch positieve punten in zaten
Wij van WC eend..
Wow... jij hebt zeker naar een andere nabeschouwing gekeken... Ernstig gekleurd gezeik was dit.quote:Op woensdag 26 mei 2010 23:07 schreef Morendo het volgende:
[..]
Open deuren intrappenquote:Op woensdag 26 mei 2010 23:09 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Poll: Wie leidt als beste een debat?Wester Nieman
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
Dit moet minstens 10 tegen 1 worden voor Nieman
Wanneer? Dan schrijf ik het in m'n agendaquote:Op woensdag 26 mei 2010 23:09 schreef IHVK het volgende:
[..]
Elsvier he..![]()
Gelukkig gaan we binnenkort naar de PO die zijn tenminste objectief.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |