Iddquote:Op woensdag 26 mei 2010 21:00 schreef cptmarco het volgende:
en Maarten blijft weer heerlijk rustig en dat kunnen ze totaal niet behappen...
Maarten Rules!!!quote:
Dat is het volgens mij jaquote:Op woensdag 26 mei 2010 21:00 schreef cptmarco het volgende:
en Maarten blijft weer heerlijk rustig en dat kunnen ze totaal niet behappen...
Nee, dat is compleet anders. Meer van een laagniveau en dat zie je aan alles.quote:
Maartje hipt de pan uit !quote:Op woensdag 26 mei 2010 21:02 schreef Little_Acorn het volgende:
Ik vond Maarten in het begin heel stom maar nu wordt ie steeds sympathieker in mijn ogen
Nee, ze hebben geen hersens. Zelden zulke stompzinnige schijtemmers gezienquote:
Nou, dan vertoon je wel ander gedragquote:
De sauna en seksen met Dennis waarschijnlijk (quote:Op woensdag 26 mei 2010 21:06 schreef Nielsch het volgende:
Heeft die Martine uberhaupt wel eens ergens de energie voor kunnen vinden?
Net een klein kind. Als iets niet gaat hoe ze het wil krijgt ze een driftbui. Ik zie het nog net niet voor me dat ze op de grond gaat liggen en gillen om haar zin te krijgenquote:Op woensdag 26 mei 2010 21:06 schreef NouMooiNiet het volgende:
T moet leuk blijven voor Martine.
ANDEREN moeten daarvoor zorgen..
GROW UP
Mijn dochter van twee doet ook zoquote:Op woensdag 26 mei 2010 21:09 schreef June. het volgende:
[..]
Net een klein kind. Als iets niet gaat hoe ze het wil krijgt ze een driftbui. Ik zie het nog net niet voor me dat ze op de grond gaat liggen en gillen om haar zin te krijgen.
iemand?quote:Op woensdag 26 mei 2010 21:07 schreef cptmarco het volgende:
Nienke...
wat was de uitdrukking? het is alsof je bier in een warm glas giet?
Het huilen komt wel op de laatste afleveringquote:Op woensdag 26 mei 2010 21:11 schreef cptmarco het volgende:
nu de perfecte situatie: ze willen en mogen het zelf afmaken, de andere vier hoeven er nog maar weinig tijd en energie in te steken maar wel delen in de eventuele winst...
quote:
Met jou valt ook niet te pratenquote:Op woensdag 26 mei 2010 21:13 schreef Verbal het volgende:
[..]
O sorry schat, het podium is voor jou...
V.
Mercikesquote:Op woensdag 26 mei 2010 21:13 schreef Verbal het volgende:
[..]
O sorry schat, het podium is voor jou...
V.
Die veiling uitzending is toch meestal live? Zou wel tof zijn van Erik als hij wat subtiele opmerkingen maakt daarover, kijken wat ze te zeggen hebben haha.quote:Op woensdag 26 mei 2010 21:14 schreef dronkeykong het volgende:
Aaaah hier zijn we.
Wat een mensen zeg. Je zal dit toch met schaamrood op de kaken terug zien van je zelf.
Dennis die zich lekker uitleeft op het oude geitenhok en intimiderend hoopt over te komen op Maarten. En daarna weglopen met Martine samen: "Zo!"quote:Op woensdag 26 mei 2010 21:03 schreef June. het volgende:
[..]
Nee, dat is compleet anders. Meer van een laagniveau en dat zie je aan alles.
quote:Op woensdag 26 mei 2010 21:16 schreef June. het volgende:
[..]
Die veiling uitzending is toch meestal live? Zou wel tof zijn van Erik als hij wat subtiele opmerkingen maakt daarover, kijken wat ze te zeggen hebben haha.
Nee? Coolquote:Op woensdag 26 mei 2010 21:17 schreef June. het volgende:
Dit seizoen is trouwens wel epic, de topics zijn nog nooit zo hard gegaan.
Finallyquote:Op woensdag 26 mei 2010 21:19 schreef dronkeykong het volgende:
Pinkeltje gaat met zijn hakken in het zand
Ja inderdaad. Terecht ook trouwens van 'de baas'.quote:Op woensdag 26 mei 2010 21:22 schreef Karina het volgende:
Wat zijn ze ook kinderachting, "de baas zegt nee"
Alle appartementen hebben zo'n mini-kamer erbij. Heel raar vind ik. Ziet er op papier wel beter uit natuurlijk (appartement met 2 slaapkamers) maar ik had liever een grotere woonkamer hoor.quote:Op woensdag 26 mei 2010 21:24 schreef Karina het volgende:
Ik vind de appartementen echt helemaal niets dit jaar. Vooral van die twee luiwammessen met hun kutsmoesjes, dat ziet er toch niet uit? En dan die kleine 2e kamertjes, wie koopt zoiets.
Echt hequote:Op woensdag 26 mei 2010 21:26 schreef Fayah het volgende:
Martine shut upppplaatsvervangende schaamte gewoon.
Ja bedoel ik ook, ik elk appartement zo'n klein kamertje, ik heb ook liever een grote woonkamer of een grote slaapkamer. Dat kamertje is helemaal niet handig, ja als inloopkast!quote:Op woensdag 26 mei 2010 21:26 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
Alle appartementen hebben zo'n mini-kamer erbij. Heel raar vind ik. Ziet er op papier wel beter uit natuurlijk (appartement met 2 slaapkamers) maar ik had liever een grotere woonkamer hoor.
Dan verdienen ze een Oscarquote:Op woensdag 26 mei 2010 21:27 schreef miieejj het volgende:
Mischien zijn het wel acteurs die het moeten verzieken
quote:Op woensdag 26 mei 2010 21:30 schreef cptmarco het volgende:
"ze moeten slank zijn in dit appartement"
nee, ik kop hem niet in...
Hehe zou ze dat nou zelf niet doorhebben? Waarschijnlijk niet.quote:Op woensdag 26 mei 2010 21:30 schreef cptmarco het volgende:
Oh, LOL, was dat het?! Ik verstond het niet XD Geweldiggggquote:
quote:Op woensdag 26 mei 2010 21:30 schreef cptmarco het volgende:
¤ 50,- valt nog wel mee vind ikquote:Op woensdag 26 mei 2010 21:32 schreef amaranta het volgende:
Kvik rekent iets van 50 euro per kastje ofzo. Echt duur. De keuken zelf kost geen drol daar.
Nee, die hebben ze niet he, zij doen alles goed, alle slechte dingen liggen aan anderen!quote:Op woensdag 26 mei 2010 21:51 schreef Karina het volgende:
We laten ons van onze beste kant zien, lol, ik wil de slechtste kant wel eens zien dan
Ja, heel raar hoekje wordt dat jaquote:Op woensdag 26 mei 2010 21:54 schreef Enfermera het volgende:
Is het nou zo'n rare indeling van app 4, of ligt het aan mij?Die keuken staat zo raar daar...
ze hadden beter een hoek opstelling kunnen nemen ofzo ipv een hip kookeiland dat nét niet past.quote:Op woensdag 26 mei 2010 21:54 schreef Enfermera het volgende:
Is het nou zo'n rare indeling van app 4, of ligt het aan mij?Die keuken staat zo raar daar...
Nou ja, slui, met koeienletters dat Alternate is wel heel obvious. En die wijn ook, ook zo irritant.quote:
KPN niet te vergeten hequote:Op woensdag 26 mei 2010 21:58 schreef Karina het volgende:
[..]
Nou ja, slui, met koeienletters dat Alternate is wel heel obvious. En die wijn ook, ook zo irritant.
Ja precies, of het barretje als je aan komt lopen, bij het hoge stuk van het plafond.. Mja. Dit is gewoon lelijkquote:Op woensdag 26 mei 2010 21:56 schreef huuphuup het volgende:
[..]
ze hadden beter een hoek opstelling kunnen nemen ofzo ipv een hip kookeiland dat nét niet past.
Martinelui varken.
Ach, is wel lekker veilig natuurlijk.quote:Op woensdag 26 mei 2010 22:01 schreef Karina het volgende:
Jammer dat alle keukens wit zijn, ik houd wel van iets anders, ander kleurtje.
Ow myquote:Op woensdag 26 mei 2010 22:04 schreef huuphuup het volgende:
omg deed hij nou make-up op?
"heb je gezien hoe wit ik ben?" wtf?!
quote:Op woensdag 26 mei 2010 22:10 schreef TheDoppler het volgende:
Martine: Ik gooi gewoon mijn gewicht in de strijd? :p hahahaha
Duur in verhouding tot de rest van de keuken misschien, maar verder is het maar wat je gewend bent. Een kastje bij Bulthaup is duurder, volgens mij...quote:Op woensdag 26 mei 2010 21:32 schreef amaranta het volgende:
Kvik rekent iets van 50 euro per kastje ofzo. Echt duur. De keuken zelf kost geen drol daar.
Ja, ik had me dat nooit zo gerealiseerd. Ik dacht eigenlijk dat NET5 het pand kocht en de aannemer betaalde voor zijn diensten. Waarschijnlijk is het echter dus zo dat de aannemer het pand aankoopt. Van de verkoopprijs gaat dan de startwaarde naar Michel en de koppels kirjgen de meerwaarde. Als er een appartement bij zit dat volledig kut is en bij de veiling zelfs de startwaarde niet haalt, legt Michel er dus op toe. Tenzij daarover afspraken met NET5 gemaakt zijn.quote:Op woensdag 26 mei 2010 21:26 schreef Karina het volgende:
Komt ze weer met haar smoesjes, het is WEET niet hun schuld, hup Michel, de zweep erover.
En wat zegt hij "het is mijn eigendom"?
Normaal stoppen ze eerst isolatiemateriaal tussen de balken en dan die gipswanden ertegen. Ik weet niet wat ze in de keuken van D&M gedaan hebben.quote:Op donderdag 27 mei 2010 04:40 schreef RobertoCarlos het volgende:
Zag ik nou dat ze in de keuken gewoon maar wat platen voor de buitenmuur doen zodat de muur uit het zicht is?
Gaat dit in andere huizen ook zo? (ben dus geen klusser he...)
Mwah, dat valt wel mee, denk ik. Behalve de kosten van het programma zelf (filmen, monteren, produceren, etc.) zal NET5 ook de klusbudgetten van de deelnemers bekostigen. Plus de prijzen die gewonnen kunnen worden. Bovendien zijn er misschien afspraken gemaakt met Michel om te zorgen dat hij geen verlies maakt als een appartement bij de veiling niet de startwaarde haalt.quote:Op donderdag 27 mei 2010 08:19 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Legt NET5 geen geld bij bij deze productie? Lijkt me stug. Zou dan lekker goedkoop tv maken voor ze zijn.
Ja, een voorzetwandje tegen een buitenmuur hoeft geen slecht idee te zijn. Ik neem ook aan dat Michel erop toeziet dat het fatsoenlijk gebeurt. Of gelden bij zo'n veiling geen bepalingen over verborgen gebreken?quote:Op donderdag 27 mei 2010 08:56 schreef NouMooiNiet het volgende:
Normaal stoppen ze eerst isolatiemateriaal tussen de balken en dan die gipswanden ertegen. Ik weet niet wat ze in de keuken van D&M gedaan hebben.
ik ook, hij staat nog steeds niet onlinequote:Op woensdag 26 mei 2010 23:18 schreef megamandy het volgende:
De aflevering zie ik nog steeds niet online staan?
Wil het ook zien
Be prepared!!quote:Op donderdag 27 mei 2010 10:23 schreef roos85 het volgende:
[..]
ik ook, hij staat nog steeds niet online![]()
zo te lezen toch veel gemist
Helemaal mee eens. Maar sowieso vind ik zoals het gaat dat ze behoorlijk getild worden door de rest. Met het uitdelen van geld, de punten die ze krijgen (enen), die halve keuken van Dennis en Martine die in hun appartement geparkeerd werd (als D&M hun kont tegen de krib hadden gegooid had die keuken er nóg gestaan terwijl Henk en Linda in die ruimte moesten klussen met Maarten) etc.quote:Op donderdag 27 mei 2010 10:25 schreef Redux het volgende:
Ik vind de 250 euro voor het geitenhok wat Henk en Linda kregen echt te laag. Dennis en Martine kregen meer!
Nou dat zei ik gisteren ook. Het is dat ze al een baan heeft, maar als ik als werkgever dit had gezien zou ik haar nooit meer aannemenquote:Op woensdag 26 mei 2010 21:45 schreef Cyan het volgende:
Martine kan zich toch nergens meer vertonen met haar kinderachtige gedrag en houding?![]()
![]()
Ik ga ervan uit dat de klusbudgetten volledig gesponsord worden door Bosch/Black&Decker/Skill/Metabo of weet ik veel welk materiaal ze gebruiken. Ook bouwmarkten/keukenleveranciers/KPN/Lindeman/Alternate etc zullen wel het één en ander betalen om zo *kuck* onopvallend *kuck* mogelijk doch zichtbaar in beeld te komenquote:Op donderdag 27 mei 2010 10:11 schreef k_man het volgende:
[..]
Mwah, dat valt wel mee, denk ik. Behalve de kosten van het programma zelf (filmen, monteren, produceren, etc.) zal NET5 ook de klusbudgetten van de deelnemers bekostigen. Plus de prijzen die gewonnen kunnen worden. Bovendien zijn er misschien afspraken gemaakt met Michel om te zorgen dat hij geen verlies maakt als een appartement bij de veiling niet de startwaarde haalt.
Maarja, het is wel een spel he. Ze komen op het laatst binnen en willen vervolgens ook nog eens de hoofdprijs pakken. Bovendien zijn ze de enige echte concurrenten van M&M.quote:Op donderdag 27 mei 2010 11:24 schreef RedFever007 het volgende:
Dan nog iets nav gisteren: Ik vind wel dat Henk en Linda als twee nono's worden behandeld door iedereen. Zoals Maarten en Monique ook deden tegenover hun, niet gepast. En 250E voor dat geitenhok was zeer onterecht![]()
Natuurlijk. Uiteindelijk worden alle kosten van NET5 gedekt door sponsoring en reclame, als het goed is. Plus nog wat extra inkomsten als winst. Het is tenslotte commerciële tv, dus er moet aan verdiend worden.quote:Op donderdag 27 mei 2010 11:24 schreef RedFever007 het volgende:
Ik ga ervan uit dat de klusbudgetten volledig gesponsord worden door Bosch/Black&Decker/Skill/Metabo of weet ik veel welk materiaal ze gebruiken. Ook bouwmarkten/keukenleveranciers/KPN/Lindeman/Alternate etc zullen wel het één en ander betalen om zo *kuck* onopvallend *kuck* mogelijk doch zichtbaar in beeld te komenGisteren ook weer met Monique
Die ging in de zon met een zonnebril laptoppen met de KPN dongle. Yeah right: onmogelijk dat je dan ook maar iets ziet op het scherm
![]()
Mja, toch vind ik het ook niet fair om ze zo te behandelen. Het zijn best aardige mensen, ze werken hard, doen niks dat de anderen hindert. Nu worden ze als paria's behandeld en dat hebben ze niet verdiend.quote:Op donderdag 27 mei 2010 11:47 schreef June. het volgende:
Maarja, het is wel een spel he. Ze komen op het laatst binnen en willen vervolgens ook nog eens de hoofdprijs pakken. Bovendien zijn ze de enige echte concurrenten van M&M.
En die Henk is ook gewoon een zacht ei, iedereen loopt maar over ze heen en zeggen er niks van. Tja, jammer, maar dan moet je maar wat meer voor jezelf opkomen
uhumquote:Op donderdag 27 mei 2010 11:55 schreef k_man het volgende:
[..]
Natuurlijk. Uiteindelijk worden alle kosten van NET5 gedekt door sponsoring en reclame, als het goed is. Plus nog wat extra inkomsten als winst. Het is tenslotte commerciële tv, dus er moet aan verdiend worden.
Ik vind het ook onterecht. Ondanks dat ze op t begin zo lachwekkend waren, vind ik wel dat ze het beste bezig zijn op t moment. Jammer..quote:Op donderdag 27 mei 2010 12:33 schreef Verbal het volgende:
Ik vind ook dat de grefo's teveel genaaid worden. Dat je in eerste instantie je wenkbrauwen optrekt als er nieuwelingen het Blok in komen, soit, camembert.
Maar dat je na het geitenhok die treurneuzen van de vierde drie keer zoveel geeft als zij kregen... slaat echt nergens op.
V.
Nee dat zei ze inderdaad!quote:Op donderdag 27 mei 2010 12:36 schreef Boca_Raton het volgende:
Had ik dat nou verkeerd verstaan of zei Linda gister dat ze er 45 uur in hadden zitten, in dat geitenhok?
Misschien het totaal aan manuren?quote:Op donderdag 27 mei 2010 12:47 schreef Tegan het volgende:
Ze hadden daar toch maar enkele weken voor, en dan nog 45 uur.
Nou ja, het is wel in het belang van Miek, Nienke, Maarten en Monique om het geld in het 4e appartement te stoppen. Hebben ze meer kans om het mooi af te maken, en dus meer kans op meerwaarde en meer geld.quote:Op donderdag 27 mei 2010 12:33 schreef Verbal het volgende:
Maar dat je na het geitenhok die treurneuzen van de vierde drie keer zoveel geeft als zij kregen... slaat echt nergens op.
V.
Ze staat nu niet alleen te kijk op haar werk maar wat denk je van de rest van haar leven? Ze komt ook in de supermarkt, de sportschool en sauna (quote:Op donderdag 27 mei 2010 11:17 schreef KiwiTjuHh het volgende:
[..]
Nou dat zei ik gisteren ook. Het is dat ze al een baan heeft, maar als ik als werkgever dit had gezien zou ik haar nooit meer aannemen
Alsof ze zich daar bewust van is.quote:Op donderdag 27 mei 2010 14:56 schreef Lovechild het volgende:
[..]
Ze staat nu niet alleen te kijk op haar werk maar wat denk je van de rest van haar leven? Ze komt ook in de supermarkt, de sportschool en sauna (). Ik zou de straat niet meer opdurven als ik haar was denk ik...
Oh ja. Tnx.quote:Op donderdag 27 mei 2010 15:38 schreef Piles het volgende:
ICT-consultant noemt ie zich geloof ik, maar hij is gewoon computerreparateur
Ja, da's waar...quote:Op donderdag 27 mei 2010 15:08 schreef NouMooiNiet het volgende:
[..]
Alsof ze zich daar bewust van is.
Een NORMAAL mens zou zich schamen ja, maar zij snapt dat niet. Dusja..
quote:Op donderdag 27 mei 2010 15:38 schreef Piles het volgende:
[..]
dat zou ik ook eerder denken inderdaadquote:
Coiffeur.quote:Op donderdag 27 mei 2010 16:11 schreef RedFever007 het volgende:
[..]
[..]
dat zou ik ook eerder denken inderdaad![]()
Inderdaad.quote:Op donderdag 27 mei 2010 15:08 schreef NouMooiNiet het volgende:
[..]
En het is toch de schuld van Net 5... het weer, de lage stand van de Euro, de gel van Dennis... Het is sowieso niet háár verantwoordelijkheid.quote:Op donderdag 27 mei 2010 15:08 schreef NouMooiNiet het volgende:
[..]
Duidelijk ja...quote:Op donderdag 27 mei 2010 19:02 schreef roos85 het volgende:
Jeetje wat een aflevering weer..
Respect voor Maarten, dat je met dat gezever, geklaag en beschuldigingen van app. 4 nog zo rustig kunt blijven.
het is goed te merken dat het IQ & EQ van app. 4 stukken lager ligt als bij de rest van de blokbewoners
en als je daar over struikelt, de sschuld van de gemeentequote:Op donderdag 27 mei 2010 19:15 schreef huuphuup het volgende:
[..]
Duidelijk ja...
ze hebben samen het IQ van een betonboor..
nee wacht, een betonboor kan nog wat, een stoeptegel dan.
quote:Op donderdag 27 mei 2010 16:20 schreef huuphuup het volgende:
[..]
Inderdaad.
Dan is het namelijk de schuld van het blok "want hun hebben mijn seau in beeld gebrag"
Ik denk nog 2: Definitieve oplevering en veilingquote:Op donderdag 27 mei 2010 21:12 schreef PurePoisonPerfume het volgende:
Net teruggekeken, weer een leuke aflevering.Ben het wel eens met het meeste wat hier al is geroepen
. Is nu volgende week al de laatste aflevering? Of komen er nog twee?
Ah ok. Ik hoop het, vind dit echt een leuk seizoen!quote:Op donderdag 27 mei 2010 21:16 schreef Beavis het volgende:
[..]
Ik denk nog 2: Definitieve oplevering en veiling
Nou, heel vaak wordt het door makelaars opgekocht ofzo en staat het even daarna weer te koop...quote:Op donderdag 27 mei 2010 23:07 schreef RobertoCarlos het volgende:
Als ik het goed heb, is de veiling nog niet geweest, dus mensen zien nu via Het Blok wie hun appartement heeft verbouwd en hoe goed ze dat gedaan hebben. Dat beïnvloedt dan dus major de overwaarde....
Technisch Consultant volgens mij zelfsquote:Op donderdag 27 mei 2010 15:38 schreef Piles het volgende:
[..]
ik ben eerder benieuwd naar die van martine & dennis...quote:Op vrijdag 28 mei 2010 13:42 schreef athlonkmf het volgende:
iemand al de hyves van M&N gevonden? ik ben benieuwd hoe ze online afgekraakt worden.
M&D bedoel ik dan ook.quote:Op vrijdag 28 mei 2010 14:15 schreef Kanariepietje78 het volgende:
[..]
ik ben eerder benieuwd naar die van martine & dennis...
quote:Op vrijdag 28 mei 2010 14:14 schreef Kanariepietje78 het volgende:
sorry ik kon het niet laten na afgelopen aflevering...
SEPERATED BY BIRTH
[ afbeelding ]
Nee, alleen die van Monique (van Maarten). Staat gewoon bij de BLOK hyves ertussen.quote:Op vrijdag 28 mei 2010 13:42 schreef athlonkmf het volgende:
iemand al de hyves van M&D gevonden? ik ben benieuwd hoe ze online afgekraakt worden.
Dat blijkt.. Wat een stomme opmerking.quote:Op maandag 31 mei 2010 22:34 schreef Cudles het volgende:
Ik heb niet alles gezien
Bij haar hoef je je niet af te vragen hoe ze eruit zal zien als oud is....quote:Op maandag 31 mei 2010 22:34 schreef Cudles het volgende:
Ik heb niet alles gezien maar ik verbaas me dat die Crackjunk er nog niet uit is. Ze gaat ook weer huilen als ze haar moeder ziet, die overigens jonger lijkt dan zij
kan, maar lekker tafelen met een flesje wijn etc etc doe ik toch liever anders. En dat is toch de markt die ze proberen te bereiken. Ga nie lukke!quote:Op maandag 31 mei 2010 21:48 schreef amaranta het volgende:
Plek zat om te eten hoor. Danlaat je de pannen toch gewoon op de kookplaat staan.
En ja, wij zetten regelmatig, eigenlijk altijd, gewoon de pan op tafel, en scheppen dan op.
tuurlijk, heb geen leven... en ik wil dit natuurlijk niet missenquote:
quote:Op woensdag 2 juni 2010 19:36 schreef Finch het volgende:
[..]
tuurlijk, heb geen leven... en ik wil dit natuurlijk niet missen
Volgens mij wel.quote:Op woensdag 2 juni 2010 19:50 schreef egeltje1985 het volgende:
Ooow, ik kan bijna niet wachten! Nog deze aflevering en dan is de finale toch?
Ja, klopt. Om nog even de trema's op de o te zetten.quote:Op woensdag 2 juni 2010 20:13 schreef TrailerTrash het volgende:
Was het niet voorgaande jaren zo dat er nog een terugkom weekend is (als het niet op tijd af is dan)?
Deze keer kan je beter spreken over een terugkomweek. Er is nog zoveeeel niet af.......quote:Op woensdag 2 juni 2010 20:13 schreef TrailerTrash het volgende:
Was het niet voorgaande jaren zo dat er nog een terugkom weekend is (als het niet op tijd af is dan)?
Ohja.quote:Op woensdag 2 juni 2010 20:18 schreef egeltje1985 het volgende:
We moeten even doorbabbelen, dan is het topic vol vlak voordat het begint, schone lei enzo.
Als de laatste poster dan ook maar een nieuw topic opentquote:Op woensdag 2 juni 2010 20:18 schreef egeltje1985 het volgende:
We moeten even doorbabbelen, dan is het topic vol vlak voordat het begint, schone lei enzo.
Goed idee, kzal ook vast wat te drinken pakken.quote:Op woensdag 2 juni 2010 20:24 schreef Enfermera het volgende:
Koppie thee, wat lekkers, ik zit klaar!![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |