Iddquote:foto Op woensdag 26 mei 2010 21:00 schreef cptmarco het volgende:
en Maarten blijft weer heerlijk rustig en dat kunnen ze totaal niet behappen...
Maarten Rules!!!quote:
Dat is het volgens mij jaquote:foto Op woensdag 26 mei 2010 21:00 schreef cptmarco het volgende:
en Maarten blijft weer heerlijk rustig en dat kunnen ze totaal niet behappen...
Nee, dat is compleet anders. Meer van een laagniveau en dat zie je aan alles.quote:
Maartje hipt de pan uit !quote:Op woensdag 26 mei 2010 21:02 schreef Little_Acorn het volgende:
Ik vond Maarten in het begin heel stom maar nu wordt ie steeds sympathieker in mijn ogen
Nee, ze hebben geen hersens. Zelden zulke stompzinnige schijtemmers gezienquote:
Nou, dan vertoon je wel ander gedragquote:
De sauna en seksen met Dennis waarschijnlijk (quote:foto Op woensdag 26 mei 2010 21:06 schreef Nielsch het volgende:
Heeft die Martine uberhaupt wel eens ergens de energie voor kunnen vinden?
Net een klein kind. Als iets niet gaat hoe ze het wil krijgt ze een driftbui. Ik zie het nog net niet voor me dat ze op de grond gaat liggen en gillen om haar zin te krijgenquote:foto Op woensdag 26 mei 2010 21:06 schreef NouMooiNiet het volgende:
T moet leuk blijven voor Martine.
ANDEREN moeten daarvoor zorgen..
GROW UP
Mijn dochter van twee doet ook zoquote:Op woensdag 26 mei 2010 21:09 schreef June. het volgende:
[..]
Net een klein kind. Als iets niet gaat hoe ze het wil krijgt ze een driftbui. Ik zie het nog net niet voor me dat ze op de grond gaat liggen en gillen om haar zin te krijgen.
iemand?quote:foto Op woensdag 26 mei 2010 21:07 schreef cptmarco het volgende:
Nienke...
wat was de uitdrukking? het is alsof je bier in een warm glas giet?
Het huilen komt wel op de laatste afleveringquote:Op woensdag 26 mei 2010 21:11 schreef cptmarco het volgende:
nu de perfecte situatie: ze willen en mogen het zelf afmaken, de andere vier hoeven er nog maar weinig tijd en energie in te steken maar wel delen in de eventuele winst...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop