Ja, heel raar hoekje wordt dat jaquote:Op woensdag 26 mei 2010 21:54 schreef Enfermera het volgende:
Is het nou zo'n rare indeling van app 4, of ligt het aan mij?Die keuken staat zo raar daar...
ze hadden beter een hoek opstelling kunnen nemen ofzo ipv een hip kookeiland dat nét niet past.quote:Op woensdag 26 mei 2010 21:54 schreef Enfermera het volgende:
Is het nou zo'n rare indeling van app 4, of ligt het aan mij?Die keuken staat zo raar daar...
Nou ja, slui, met koeienletters dat Alternate is wel heel obvious. En die wijn ook, ook zo irritant.quote:
KPN niet te vergeten hequote:Op woensdag 26 mei 2010 21:58 schreef Karina het volgende:
[..]
Nou ja, slui, met koeienletters dat Alternate is wel heel obvious. En die wijn ook, ook zo irritant.
Ja precies, of het barretje als je aan komt lopen, bij het hoge stuk van het plafond.. Mja. Dit is gewoon lelijkquote:Op woensdag 26 mei 2010 21:56 schreef huuphuup het volgende:
[..]
ze hadden beter een hoek opstelling kunnen nemen ofzo ipv een hip kookeiland dat nét niet past.
Martinelui varken.
Ach, is wel lekker veilig natuurlijk.quote:Op woensdag 26 mei 2010 22:01 schreef Karina het volgende:
Jammer dat alle keukens wit zijn, ik houd wel van iets anders, ander kleurtje.
Ow myquote:Op woensdag 26 mei 2010 22:04 schreef huuphuup het volgende:
omg deed hij nou make-up op?
"heb je gezien hoe wit ik ben?" wtf?!
quote:Op woensdag 26 mei 2010 22:10 schreef TheDoppler het volgende:
Martine: Ik gooi gewoon mijn gewicht in de strijd? :p hahahaha
Duur in verhouding tot de rest van de keuken misschien, maar verder is het maar wat je gewend bent. Een kastje bij Bulthaup is duurder, volgens mij...quote:Op woensdag 26 mei 2010 21:32 schreef amaranta het volgende:
Kvik rekent iets van 50 euro per kastje ofzo. Echt duur. De keuken zelf kost geen drol daar.
Ja, ik had me dat nooit zo gerealiseerd. Ik dacht eigenlijk dat NET5 het pand kocht en de aannemer betaalde voor zijn diensten. Waarschijnlijk is het echter dus zo dat de aannemer het pand aankoopt. Van de verkoopprijs gaat dan de startwaarde naar Michel en de koppels kirjgen de meerwaarde. Als er een appartement bij zit dat volledig kut is en bij de veiling zelfs de startwaarde niet haalt, legt Michel er dus op toe. Tenzij daarover afspraken met NET5 gemaakt zijn.quote:Op woensdag 26 mei 2010 21:26 schreef Karina het volgende:
Komt ze weer met haar smoesjes, het is WEET niet hun schuld, hup Michel, de zweep erover.
En wat zegt hij "het is mijn eigendom"?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |