Nee dat zei ze inderdaad!quote:Op donderdag 27 mei 2010 12:36 schreef Boca_Raton het volgende:
Had ik dat nou verkeerd verstaan of zei Linda gister dat ze er 45 uur in hadden zitten, in dat geitenhok?
Misschien het totaal aan manuren?quote:Op donderdag 27 mei 2010 12:47 schreef Tegan het volgende:
Ze hadden daar toch maar enkele weken voor, en dan nog 45 uur.
Nou ja, het is wel in het belang van Miek, Nienke, Maarten en Monique om het geld in het 4e appartement te stoppen. Hebben ze meer kans om het mooi af te maken, en dus meer kans op meerwaarde en meer geld.quote:Op donderdag 27 mei 2010 12:33 schreef Verbal het volgende:
Maar dat je na het geitenhok die treurneuzen van de vierde drie keer zoveel geeft als zij kregen... slaat echt nergens op.
V.
Ze staat nu niet alleen te kijk op haar werk maar wat denk je van de rest van haar leven? Ze komt ook in de supermarkt, de sportschool en sauna (quote:Op donderdag 27 mei 2010 11:17 schreef KiwiTjuHh het volgende:
[..]
Nou dat zei ik gisteren ook. Het is dat ze al een baan heeft, maar als ik als werkgever dit had gezien zou ik haar nooit meer aannemen
Alsof ze zich daar bewust van is.quote:Op donderdag 27 mei 2010 14:56 schreef Lovechild het volgende:
[..]
Ze staat nu niet alleen te kijk op haar werk maar wat denk je van de rest van haar leven? Ze komt ook in de supermarkt, de sportschool en sauna (). Ik zou de straat niet meer opdurven als ik haar was denk ik...
Oh ja. Tnx.quote:Op donderdag 27 mei 2010 15:38 schreef Piles het volgende:
ICT-consultant noemt ie zich geloof ik, maar hij is gewoon computerreparateur
Ja, da's waar...quote:Op donderdag 27 mei 2010 15:08 schreef NouMooiNiet het volgende:
[..]
Alsof ze zich daar bewust van is.
Een NORMAAL mens zou zich schamen ja, maar zij snapt dat niet. Dusja..
quote:Op donderdag 27 mei 2010 15:38 schreef Piles het volgende:
[..]
ICT-consultant noemt ie zich geloof ik, maar hij is gewoon computerreparateur
dat zou ik ook eerder denken inderdaadquote:
Coiffeur.quote:Op donderdag 27 mei 2010 16:11 schreef RedFever007 het volgende:
[..]
[..]
dat zou ik ook eerder denken inderdaad![]()
Inderdaad.quote:Op donderdag 27 mei 2010 15:08 schreef NouMooiNiet het volgende:
[..]
En het is toch de schuld van Net 5... het weer, de lage stand van de Euro, de gel van Dennis... Het is sowieso niet háár verantwoordelijkheid.quote:Op donderdag 27 mei 2010 15:08 schreef NouMooiNiet het volgende:
[..]
Duidelijk ja...quote:Op donderdag 27 mei 2010 19:02 schreef roos85 het volgende:
Jeetje wat een aflevering weer..
Respect voor Maarten, dat je met dat gezever, geklaag en beschuldigingen van app. 4 nog zo rustig kunt blijven.
het is goed te merken dat het IQ & EQ van app. 4 stukken lager ligt als bij de rest van de blokbewoners
en als je daar over struikelt, de sschuld van de gemeentequote:Op donderdag 27 mei 2010 19:15 schreef huuphuup het volgende:
[..]
Duidelijk ja...
ze hebben samen het IQ van een betonboor..
nee wacht, een betonboor kan nog wat, een stoeptegel dan.
quote:Op donderdag 27 mei 2010 16:20 schreef huuphuup het volgende:
[..]
Inderdaad.
Dan is het namelijk de schuld van het blok "want hun hebben mijn seau in beeld gebrag"
Ik denk nog 2: Definitieve oplevering en veilingquote:Op donderdag 27 mei 2010 21:12 schreef PurePoisonPerfume het volgende:
Net teruggekeken, weer een leuke aflevering.Ben het wel eens met het meeste wat hier al is geroepen
. Is nu volgende week al de laatste aflevering? Of komen er nog twee?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |