ik ben eerder benieuwd naar die van martine & dennis...quote:Op vrijdag 28 mei 2010 13:42 schreef athlonkmf het volgende:
iemand al de hyves van M&N gevonden? ik ben benieuwd hoe ze online afgekraakt worden.
M&D bedoel ik dan ook.quote:Op vrijdag 28 mei 2010 14:15 schreef Kanariepietje78 het volgende:
[..]
ik ben eerder benieuwd naar die van martine & dennis...
quote:Op vrijdag 28 mei 2010 14:14 schreef Kanariepietje78 het volgende:
sorry ik kon het niet laten na afgelopen aflevering...
SEPERATED BY BIRTH
[ afbeelding ]
Nee, alleen die van Monique (van Maarten). Staat gewoon bij de BLOK hyves ertussen.quote:Op vrijdag 28 mei 2010 13:42 schreef athlonkmf het volgende:
iemand al de hyves van M&D gevonden? ik ben benieuwd hoe ze online afgekraakt worden.
Dat blijkt.. Wat een stomme opmerking.quote:Op maandag 31 mei 2010 22:34 schreef Cudles het volgende:
Ik heb niet alles gezien
Bij haar hoef je je niet af te vragen hoe ze eruit zal zien als oud is....quote:Op maandag 31 mei 2010 22:34 schreef Cudles het volgende:
Ik heb niet alles gezien maar ik verbaas me dat die Crackjunk er nog niet uit is. Ze gaat ook weer huilen als ze haar moeder ziet, die overigens jonger lijkt dan zij
kan, maar lekker tafelen met een flesje wijn etc etc doe ik toch liever anders. En dat is toch de markt die ze proberen te bereiken. Ga nie lukke!quote:Op maandag 31 mei 2010 21:48 schreef amaranta het volgende:
Plek zat om te eten hoor. Danlaat je de pannen toch gewoon op de kookplaat staan.
En ja, wij zetten regelmatig, eigenlijk altijd, gewoon de pan op tafel, en scheppen dan op.
tuurlijk, heb geen leven... en ik wil dit natuurlijk niet missenquote:
quote:Op woensdag 2 juni 2010 19:36 schreef Finch het volgende:
[..]
tuurlijk, heb geen leven... en ik wil dit natuurlijk niet missen
Volgens mij wel.quote:Op woensdag 2 juni 2010 19:50 schreef egeltje1985 het volgende:
Ooow, ik kan bijna niet wachten! Nog deze aflevering en dan is de finale toch?
Ja, klopt. Om nog even de trema's op de o te zetten.quote:Op woensdag 2 juni 2010 20:13 schreef TrailerTrash het volgende:
Was het niet voorgaande jaren zo dat er nog een terugkom weekend is (als het niet op tijd af is dan)?
Deze keer kan je beter spreken over een terugkomweek. Er is nog zoveeeel niet af.......quote:Op woensdag 2 juni 2010 20:13 schreef TrailerTrash het volgende:
Was het niet voorgaande jaren zo dat er nog een terugkom weekend is (als het niet op tijd af is dan)?
Ohja.quote:Op woensdag 2 juni 2010 20:18 schreef egeltje1985 het volgende:
We moeten even doorbabbelen, dan is het topic vol vlak voordat het begint, schone lei enzo.
Als de laatste poster dan ook maar een nieuw topic opentquote:Op woensdag 2 juni 2010 20:18 schreef egeltje1985 het volgende:
We moeten even doorbabbelen, dan is het topic vol vlak voordat het begint, schone lei enzo.
Goed idee, kzal ook vast wat te drinken pakken.quote:Op woensdag 2 juni 2010 20:24 schreef Enfermera het volgende:
Koppie thee, wat lekkers, ik zit klaar!![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |