quote:
Met jou valt ook niet te pratenquote:Op woensdag 26 mei 2010 21:13 schreef Verbal het volgende:
[..]
O sorry schat, het podium is voor jou...
V.
Mercikesquote:Op woensdag 26 mei 2010 21:13 schreef Verbal het volgende:
[..]
O sorry schat, het podium is voor jou...
V.
Die veiling uitzending is toch meestal live? Zou wel tof zijn van Erik als hij wat subtiele opmerkingen maakt daarover, kijken wat ze te zeggen hebben haha.quote:Op woensdag 26 mei 2010 21:14 schreef dronkeykong het volgende:
Aaaah hier zijn we.
Wat een mensen zeg. Je zal dit toch met schaamrood op de kaken terug zien van je zelf.
Dennis die zich lekker uitleeft op het oude geitenhok en intimiderend hoopt over te komen op Maarten. En daarna weglopen met Martine samen: "Zo!"quote:Op woensdag 26 mei 2010 21:03 schreef June. het volgende:
[..]
Nee, dat is compleet anders. Meer van een laagniveau en dat zie je aan alles.
quote:Op woensdag 26 mei 2010 21:16 schreef June. het volgende:
[..]
Die veiling uitzending is toch meestal live? Zou wel tof zijn van Erik als hij wat subtiele opmerkingen maakt daarover, kijken wat ze te zeggen hebben haha.
Nee? Coolquote:Op woensdag 26 mei 2010 21:17 schreef June. het volgende:
Dit seizoen is trouwens wel epic, de topics zijn nog nooit zo hard gegaan.
Finallyquote:Op woensdag 26 mei 2010 21:19 schreef dronkeykong het volgende:
Pinkeltje gaat met zijn hakken in het zand
Ja inderdaad. Terecht ook trouwens van 'de baas'.quote:Op woensdag 26 mei 2010 21:22 schreef Karina het volgende:
Wat zijn ze ook kinderachting, "de baas zegt nee"
Alle appartementen hebben zo'n mini-kamer erbij. Heel raar vind ik. Ziet er op papier wel beter uit natuurlijk (appartement met 2 slaapkamers) maar ik had liever een grotere woonkamer hoor.quote:Op woensdag 26 mei 2010 21:24 schreef Karina het volgende:
Ik vind de appartementen echt helemaal niets dit jaar. Vooral van die twee luiwammessen met hun kutsmoesjes, dat ziet er toch niet uit? En dan die kleine 2e kamertjes, wie koopt zoiets.
Echt hequote:Op woensdag 26 mei 2010 21:26 schreef Fayah het volgende:
Martine shut upppplaatsvervangende schaamte gewoon.
Ja bedoel ik ook, ik elk appartement zo'n klein kamertje, ik heb ook liever een grote woonkamer of een grote slaapkamer. Dat kamertje is helemaal niet handig, ja als inloopkast!quote:Op woensdag 26 mei 2010 21:26 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
Alle appartementen hebben zo'n mini-kamer erbij. Heel raar vind ik. Ziet er op papier wel beter uit natuurlijk (appartement met 2 slaapkamers) maar ik had liever een grotere woonkamer hoor.
Dan verdienen ze een Oscarquote:Op woensdag 26 mei 2010 21:27 schreef miieejj het volgende:
Mischien zijn het wel acteurs die het moeten verzieken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |