Ja, vreselijk eng mens.quote:
quote:Op woensdag 26 mei 2010 21:04 schreef Abraracadabra het volgende:
Cohen, goede beurt wat mij betreft. Hij is gewoon heel eerlijk. Kan zwak overkomen maar ik vind t goed.
wie is het en waarom mag ze dit doen? om wat mannen van het voetbal weg te lokken? erger me dood.quote:
met 2 PvdA'ers aan het hoofdquote:Op woensdag 26 mei 2010 21:04 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
Het CPB is gewoon een rechtse organisatie!
Inderdaad!quote:Op woensdag 26 mei 2010 21:04 schreef Abraracadabra het volgende:
Cohen, goede beurt wat mij betreft. Hij is gewoon heel eerlijk. Kan zwak overkomen maar ik vind t goed.
quote:Op woensdag 26 mei 2010 21:04 schreef Smaharba het volgende:
Wat een kutvragen. Alleen maar Cohen kapot maken, niks inhoudelijks. Kut RTL4.
Het is helemaal niet goed en erg onzeker. Maarja, hij heeft wel eens gelijk en dat is toch waar het uiteindelijk om gaat.quote:
Geniaal moment.quote:
Idd, hij's vandaag beter dan de hele campagne tot nu toequote:Op woensdag 26 mei 2010 21:04 schreef Eenskijken het volgende:
wat eeb gespam hieralsof cohen zo slecht is, kneusjes
Ze spaarden hem nogquote:Op woensdag 26 mei 2010 21:04 schreef Smaharba het volgende:
De vragen waren dan ook wel wat milder.quote:Op woensdag 26 mei 2010 21:04 schreef OldJeller het volgende:
Kijk, ik luister maar half, maar ik kan wel zeggen dat Rutte gewoon stukken duidelijker was, een bondige boodschap (in vergelijking met Cohen).
Rutte kreeg pittigere vragen.quote:Op woensdag 26 mei 2010 21:04 schreef Smaharba het volgende:
Kritische vragen mogen niet?quote:Op woensdag 26 mei 2010 21:04 schreef Smaharba het volgende:
Ja, zeker.quote:
Ze worden allemaal goed aangepakt vind ik.quote:Op woensdag 26 mei 2010 21:05 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
De vragen waren dan ook wel wat milder.
Eens. Er moet alleen aan het presenteren/uitbrengen worden gewerkt.quote:Op woensdag 26 mei 2010 21:04 schreef Abraracadabra het volgende:
Mooi als hij straks nog een keer moet.quote:Op woensdag 26 mei 2010 21:06 schreef marcodej het volgende:
Nou goed, Cohen zwijnde hier een beetje doorheen.
Hij kijkt aldoor zo moeilijk en slikt aldoor zo overduidelijk, zoals sommige mensen wel doen als ze zenuwachtig zijn,quote:
Is dat niet het treurige?quote:Op woensdag 26 mei 2010 21:05 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Idd, hij's vandaag beter dan de hele campagne tot nu toe
Wij staan daar nietquote:Op woensdag 26 mei 2010 21:06 schreef Eenskijken het volgende:
cohen kan 100x beter debatteren dan iedereen op fok bij elkaardus wat iedereen hem zit af te zeiken is me een raadsel
Dat wilde ik dus zeggenquote:Op woensdag 26 mei 2010 21:06 schreef Eenskijken het volgende:
cohen kan 100x beter debatteren dan iedereen op fok bij elkaardus wat iedereen hem zit af te zeiken is me een raadsel
Nee, het is een man.quote:
Hij kwam wel een stuk zelfverzekerder over dan zondag.quote:Op woensdag 26 mei 2010 21:06 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Hij kijkt aldoor zo moeilijk en slikt aldoor zo overduidelijk, zoals sommige mensen wel doen als ze zenuwachtig zijn,.
Maarja, misschien zie ik het er alleen maar in,.
Wij staan daar niet. Hij behoort het te kunnen.quote:Op woensdag 26 mei 2010 21:06 schreef Eenskijken het volgende:
Wat een onzin.quote:Op woensdag 26 mei 2010 21:07 schreef nikk het volgende:
Sowieso zijn de verwachtingen m.b.t. Cohen dusdanig laag dat bijna elk optreden waarbij hij niet enorm door het ijs zakt al als goed wordt gezien.
Ik zie het eerder als "beter"quote:Op woensdag 26 mei 2010 21:07 schreef nikk het volgende:
Sowieso zijn de verwachtingen m.b.t. Cohen dusdanig laag dat bijna elk optreden waarbij hij niet enorm door het ijs zakt al als goed wordt gezien.
Ik ga toch geen 49 euro betalen... Misschien pik ik één van de komende dagen een debatje in de Stopera mee.quote:Op woensdag 26 mei 2010 21:02 schreef Xenomaniac het volgende:
[..]
Whehe, ik dacht echt dat jij wel in de zaal zou zitten.
Als je daar staat wordt er toch wat meer van je verwacht.quote:Op woensdag 26 mei 2010 21:06 schreef Eenskijken het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |