Kritische vragen mogen niet?quote:Op woensdag 26 mei 2010 21:04 schreef Smaharba het volgende:
Wat een kutvragen. Alleen maar Cohen kapot maken, niks inhoudelijks. Kut RTL4.
Ja, zeker.quote:
Ze worden allemaal goed aangepakt vind ik.quote:Op woensdag 26 mei 2010 21:05 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
De vragen waren dan ook wel wat milder.
Eens. Er moet alleen aan het presenteren/uitbrengen worden gewerkt.quote:Op woensdag 26 mei 2010 21:04 schreef Abraracadabra het volgende:
Cohen, goede beurt wat mij betreft. Hij is gewoon heel eerlijk. Kan zwak overkomen maar ik vind t goed.
Mooi als hij straks nog een keer moet.quote:Op woensdag 26 mei 2010 21:06 schreef marcodej het volgende:
Nou goed, Cohen zwijnde hier een beetje doorheen.
Hij kijkt aldoor zo moeilijk en slikt aldoor zo overduidelijk, zoals sommige mensen wel doen als ze zenuwachtig zijn,quote:
Is dat niet het treurige?quote:Op woensdag 26 mei 2010 21:05 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Idd, hij's vandaag beter dan de hele campagne tot nu toe
Wij staan daar nietquote:Op woensdag 26 mei 2010 21:06 schreef Eenskijken het volgende:
cohen kan 100x beter debatteren dan iedereen op fok bij elkaardus wat iedereen hem zit af te zeiken is me een raadsel
Dat wilde ik dus zeggenquote:Op woensdag 26 mei 2010 21:06 schreef Eenskijken het volgende:
cohen kan 100x beter debatteren dan iedereen op fok bij elkaardus wat iedereen hem zit af te zeiken is me een raadsel
Nee, het is een man.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |