Whehe, ik dacht echt dat jij wel in de zaal zou zitten.quote:Op woensdag 26 mei 2010 20:59 schreef I.R.Baboon het volgende:
Hé, stem dan gewoon piratenpartij! Kejje lachen.
Daar noem je er nog eentje jaquote:Op woensdag 26 mei 2010 21:02 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
[..]
Fred Teeven en Hans van Baalen eruit en dan hebben ze weer kans op mijn stem.
Nederland is juist een belastingparadijs voor bedrijven. De inkomstenbelasting ligt dan wel weer gemiddeld hoog, maar daar krijg je in Nederland dan ook erg veel voor terug. Als én onze welvaart bij de top van de wereld hoort én onze belastingdruk bij de top van de wereld hoort, dan is belasting blijkbaar goed hè.quote:Op woensdag 26 mei 2010 21:00 schreef F-Bravo het volgende:
[..]
En dat mag wel in een land met een belastingklimaat waar menig wereldbewoner gewoonweg van schrikt als je erover verteld. Lekker handhaven die hap.
Des te beter, want beloven en vervolgens niet doen kan echt niet, wees realistisch zou ik zeggenquote:
Koop een digitale ontvanger...quote:Op woensdag 26 mei 2010 21:02 schreef Mendeljev het volgende:
Die stream loopt wel gigantisch achter zeg. Ik hoor die vuilnisman nu pas.
Ahja, die opgeschoten eeuwig (dronken) student.quote:Op woensdag 26 mei 2010 21:02 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
[..]
Fred Teeven en Hans van Baalen eruit en dan hebben ze weer kans op mijn stem.
Goed voor zijn zelfvertrouwen.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |