Op RTL hoef je tenslotte geen intelectueel diepgaand debat te voeren.quote:Op woensdag 26 mei 2010 20:43 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Nee, hij moet gewoon wat minder "denken" voordat hij wat zegt. Dat is de fout die hij maakt.
Deels eens, want het is voornamelijk belangrijk in campagnetijd. Aan de andere kant heeft een premier natuurlijk ook regelmatig debatten in de Kamer en is enige debatvaardigheid dus best handig.quote:Op woensdag 26 mei 2010 20:41 schreef IHVK het volgende:
[..]
Hij kan niet debatteren maar dat boeit niet.
Dit is toch wat anders dan discusiëren met weinig tegenspraak, je bent toch altijd zenuwachtig als er iets nieuws isquote:Op woensdag 26 mei 2010 20:43 schreef nikk het volgende:
[..]
Hij staat niet voor de klas. De beste man is al tientallen jaren politicus. Staatssecretaris en burgemeester geweest. Sorry, maar dan faal je gewoon keihard.
Mijn schuld, niet de jouwe. Goed dat je het gedaan hebt. Ik ben altijd gewend dat LaPo het nieuwe topic maakt, maar als 1 iemand het steeds doet, is het sneller.quote:Op woensdag 26 mei 2010 20:43 schreef YoshiBignose het volgende:
[..]
Sorry, ik zag niemand maken dus deed maar snel.
Nochtans doet-ie het goed.quote:Op woensdag 26 mei 2010 20:43 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Rare sfeer met die Nieman als hardcore leider
quote:Op woensdag 26 mei 2010 20:44 schreef Strolie75 het volgende:
Balkenende is sterker dan van gisteravond.
quote:Op woensdag 26 mei 2010 20:45 schreef Citizen.Erased het volgende:
Hoewel ik niet zo snel voor het CDA zal stemmen vind ik dat Balkenende toch heel behoorlijk kan debaten.
Idd, lijkt wel alsof ze hebben afgesproken om Balkie af te zeiken. Eerst Roemer, toen Cohen, nu Rouwvoetquote:
Jup.quote:Op woensdag 26 mei 2010 20:45 schreef Mendeljev het volgende:
Rouvoet is opvallend scherp tijdens dit debat. Jammer dat hij bij de verkeerde partij zit.
Laten we wel wezen, als je goed luistert zeggen ze inhoudelijk erg weinig. Het zijn allemaal aan elkaar geplakte en ingestudeerde oneliners. Diepgaand is het zeker niet.quote:Op woensdag 26 mei 2010 20:44 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Op RTL hoef je tenslotte geen intelectueel diepgaand debat te voeren.
Die zit nu toch bij zijn scharrel thuis?quote:Op woensdag 26 mei 2010 20:44 schreef pberends het volgende:
Daar had de CDA-spindoctor niet op gerekend.
Dat zijn debatten in Nederland nooit echt.quote:Op woensdag 26 mei 2010 20:45 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Laten we wel wezen, als je goed luistert zeggen ze inhoudelijk erg weinig. Het zijn allemaal aan elkaar geplakte en ingestudeerde oneliners. Diepgaand is het zeker niet.
Tijdens zijn oppositieperiode blonk hij ook al uit in discussies.quote:Op woensdag 26 mei 2010 20:45 schreef Mendeljev het volgende:
Rouvoet is opvallend scherp tijdens dit debat. Jammer dat hij bij de verkeerde partij zit.
Van wie?quote:Op woensdag 26 mei 2010 20:45 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Ik hou niet van het-hoofd van hem
Hij is lijsttrekker voor de Tweede Kamer voor de Partij van de Arbeid. Dan moet je politiek kunnen bedrijven. Debatteren, argumenteren, scherp zijn. Als je dat niet kan, moet je geen lijsttrekker worden. Premiers of ministers kan je altijd nog invliegen als het nodig is.quote:Op woensdag 26 mei 2010 20:44 schreef dmk het volgende:
[..]
ja dat bedoel ik erg goede bestuurder waar ik veel vertrouwen in heb . Alleen zonde dat hij door veel mensen weggezet wordt als slecht omdat het debatteren op TV niet goed gaat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |