Mja, het is een beetje zielig,quote:Op woensdag 26 mei 2010 20:40 schreef Taurus het volgende:
Oooh ik durf niet zo goed te kijken. Ik vind het zo jammer dat Cohen zo stottert, brrr, wat is dat toch. Toch wel credits want ik was al huilend weggelopen.
Sorry, ik zag niemand maken dus deed maar snel.quote:Op woensdag 26 mei 2010 20:40 schreef timmmmm het volgende:
Even OP gefixed. Ik zal nieuwe topics klaarzetten in het vervolg
In de huidige verkiezingsstrijd moet je je in debatten toch goed kunnen profileren in de media.quote:Op woensdag 26 mei 2010 20:42 schreef IHVK het volgende:
[..]
Hij kan niet debatteren, maar is wel een goed bestuurder.
Moest ook wel, afgelopen zondag was een rampquote:Op woensdag 26 mei 2010 20:41 schreef Abraracadabra het volgende:
Ik vind de debatleiding nu al tien keer beter dan 't vorige debat. Zodra ze off topic gaan worden ze afgekapt
Hij staat niet voor de klas. De beste man is al tientallen jaren politicus. Staatssecretaris en burgemeester geweest. Sorry, maar dan faal je gewoon keihard.quote:Op woensdag 26 mei 2010 20:41 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Wat zou jij zijn, als je voor de 3e keer voor de klas stond?
Behalve de volgende generatiequote:Op woensdag 26 mei 2010 20:42 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Iedereen gaat er bij het programma van de SP in koopkracht op vooruit.
Nee, hij moet gewoon wat minder "denken" voordat hij wat zegt. Dat is de fout die hij maakt.quote:Op woensdag 26 mei 2010 20:42 schreef Taurus het volgende:
Pfeeeew dat ging goed, voor 't eerst. Misschien moet ie snuiven of iets dergelijks, net als iedereen.
Zwaar irritant dat de stream meer dan een minuut achterlooptquote:Op woensdag 26 mei 2010 20:42 schreef Taurus het volgende:
Pfeeeew dat ging goed, voor 't eerst. Misschien moet ie snuiven of iets dergelijks, net als iedereen.
quote:Op woensdag 26 mei 2010 20:42 schreef Thomas B. het volgende:
Cohen is een staatsman
En zonder marktwerking geen goede managers in de zorg... Zo simpel is de realiteit. Het mes snijdt aan 2 kanten.quote:Op woensdag 26 mei 2010 20:42 schreef Ryan3 het volgende:
Marktwerking in de zorg is niet goed idd, dan willen die managers nog meer verdienen o.a.
ja dat bedoel ik erg goede bestuurder waar ik veel vertrouwen in heb . Alleen zonde dat hij door veel mensen weggezet wordt als slecht omdat het debatteren op tv niet goed gaat.quote:Op woensdag 26 mei 2010 20:42 schreef IHVK het volgende:
[..]
Hij kan niet debatteren, maar is wel een goed bestuurder.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |