Die chick weet niet wat haar te wachten staatquote:Op dinsdag 25 mei 2010 22:15 schreef Lamon. het volgende:
[ afbeelding ]
Knappe vrouwen hosselen zonder moeite en toch nog even melden dat ik het vorige topic zwaar niet okee vond aangezien dit de leeftijd is waar ik mee date, en ik niet zit te wachten op domme beschuldigingen maakt deze post rechtmatig.
Hoe is het met yiniy gegaan?quote:Op dinsdag 25 mei 2010 22:21 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Die chick weet niet wat haar te wachten staat!!!
Als ie weer terugkomt mag jequote:Op dinsdag 25 mei 2010 22:21 schreef Skylark. het volgende:
UNLEASH ME! UNDO MY CHAINS MASTER, AND I WILL SEND THEM STRAIGHT INTO HELL
[ afbeelding ]
Oh wacht, jawel. Een 38-jarige vent die ontslagen is als manager bij een videotheek en in een flatje in wassenaar woontquote:Op dinsdag 25 mei 2010 22:21 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Die chick weet niet wat haar te wachten staat!!!
NO. YOUR TIME IS YET COMEquote:Op dinsdag 25 mei 2010 22:21 schreef Skylark. het volgende:
UNLEASH ME! UNDO MY CHAINS MASTER, AND I WILL SEND THEM STRAIGHT INTO HELL
[ afbeelding ]
Komt hij ook even langs.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 22:22 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Oh wacht, jawel. Een 38-jarige vent die ontslagen is als manager bij een videotheek en in een flatje in wassenaar woont
manager? hij werkte toch gewoon achter de kassa?quote:Op dinsdag 25 mei 2010 22:22 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Oh wacht, jawel. Een 38-jarige vent die ontslagen is als manager bij een videotheek en in een flatje in wassenaar woont
Wassenaar-Zuid dan he.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 22:22 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Topic kill.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 22:23 schreef Aron7120 het volgende:
Weten jullie wie ik mis in KLB? Seksgod, was echt zo'n AP typje
Allyy <3 Je hebt dingen gemist mangquote:
Ho ho, hij sleept nu bakken met geld binnen met zijn modellenwerk.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 22:22 schreef Japsnars het volgende:
[..]
WD is daar bij jou nog wat uitgekomen dat modellen gebeuren?quote:Op dinsdag 25 mei 2010 22:26 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ho ho, hij sleept nu bakken met geld binnen met zijn modellenwerk.
Met z'n "arbeiders" en zijn gespierde lichaam, terwijl hij maar een fucking filiaalmanager was van een Blokkerquote:Op dinsdag 25 mei 2010 22:23 schreef Aron7120 het volgende:
Weten jullie wie ik mis in KLB? Seksgod, was echt zo'n AP typje
Heldquote:Jouw moeder huilt iedere nacht in bed om jouw ongelofelijke rotkop. Ik kan het weten, ik lig ernaast.
Precies, heerlijk was het altijd wel om te lezenquote:Op dinsdag 25 mei 2010 22:27 schreef o.us het volgende:
[..]
Met z'n "arbeiders", terwijl hij fucking filiaalmanager was van een Blokker.
Ciao bellaquote:Op dinsdag 25 mei 2010 22:28 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Vertel me morgen alles. Ik ga nu chillen. Ciao.
Maar hij maakt nog wel tijd om met mensen half zo oud te praten op een internetforumquote:Op dinsdag 25 mei 2010 22:26 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ho ho, hij sleept nu bakken met geld binnen met zijn modellenwerk.
K, slaap lekkerquote:Op dinsdag 25 mei 2010 22:28 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Vertel me morgen alles. Ik ga nu chillen. Ciao.
KKKKKKK OP!quote:Op dinsdag 25 mei 2010 22:28 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Ik geloof niet dat jij erg geschikt bent als moderator eigenlijk...
Attente man is het niet?quote:Op dinsdag 25 mei 2010 22:28 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Maar hij maakt nog wel tijd om met mensen half zo oud te praten op een internetforum
Hij is zo gewoon gebleven![]()
quote:Op dinsdag 25 mei 2010 22:28 schreef Lamon. het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 25 mei 2010 22:28 schreef Lamon. het volgende:
[..]
quote:
Iemand geslagen nu gezeikquote:Op dinsdag 25 mei 2010 22:27 schreef Aron7120 het volgende:
[..]
Precies, heerlijk was het altijd wel om te lezen
Hij kan er ook niets aan doen dat jij nu eenmaal zo in elkaar zit. Ik kan hem geen ongelijk geven.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 22:28 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Hier ben ik het mee eens, hij had je al lang een enkeltje danny moeten geven..quote:Op dinsdag 25 mei 2010 22:28 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Jij niet als user.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 22:28 schreef Lamon. het volgende:
[..]
quote:
quote:
Ik zou jou weleens willen zien als moderator.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 22:28 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Ik heb al een enkeltje Danny gehad, en we konden het toch wel vinden achteraf.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 22:30 schreef Devvie het volgende:
[..]
Hier ben ik het mee eens, hij had je al lang een enkeltje danny moeten geven..
Zeg jij? Wat ben je voor een infantiel persoon? Je loopt nu gewoon een beetje kansloos te stoken, in de hoop dat er hier mensen een ban krijgen. Dat je aandacht nodig hebt omdat papa je die vroeger nooit gaf, kan ik mee leven, maar koop dan een fucking hamster ofzo.quote:
Jong, vuillakquote:Op dinsdag 25 mei 2010 22:31 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Ik heb al een enkeltje Danny gehad, en we konden het toch wel vinden achteraf.
Dat kan sowieso wel toch?quote:Op dinsdag 25 mei 2010 22:31 schreef Skylark. het volgende:
Lamon, fuck op of ik zet een mirror online met je balzakfoto en je volledige naam.
quote:Op dinsdag 25 mei 2010 22:31 schreef Lamon. het volgende:
[..]
quote:
Bluf.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 22:31 schreef Skylark. het volgende:
Lamon, fuck op of ik zet een mirror online met je balzakfoto en je volledige naam.
Dit dus.. Zal het wel even aangeven bij Danny of yvonne.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 22:28 schreef Lamon. het volgende:
[..]
OFF WITH THEIR HEADS!!!!quote:Op dinsdag 25 mei 2010 22:31 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik zou jou weleens willen zien als moderator.
quote:Op dinsdag 25 mei 2010 22:31 schreef Lamon. het volgende:
[..]
quote:
Weet Danny dat je pedofiel bent?quote:Op dinsdag 25 mei 2010 22:31 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Alicequote:
Graag, dan kan ik je aanklagen.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 22:31 schreef Skylark. het volgende:
quote:Op dinsdag 25 mei 2010 22:32 schreef AdvancedPower het volgende:
[..]
Dit dus.. Zal het wel even aangeven bij Danny of yvonne.
Mijn vader heeft vroeger met dat soort mensen gewerkt.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 22:33 schreef Chriz2k het volgende:
Lamon heeft serieus een psychose, best droevig.
Ga jij je ff druk maken om je ouder/leraar-gesprekken ofzoquote:Op dinsdag 25 mei 2010 22:32 schreef AdvancedPower het volgende:
[..]
Dit dus.. Zal het wel even aangeven bij Danny of yvonne.
quote:
quote:
Ik zocht een plaatje met die tekst erop, kon m niet vinden.quote:
Denk je dat de rechter niet stiekem zou moeten giechelen om je foto?quote:
Wat ben je voor een infantiel persoon? Je loopt nu gewoon een beetje kansloos te stoken, in de hoop dat er hier mensen een ban krijgen. Dat je aandacht nodig hebt omdat papa je die vroeger nooit gaf, kan ik mee leven, maar koop dan een fucking hamster ofzo.quote:
quote:Op dinsdag 25 mei 2010 22:33 schreef Mozy het volgende:
[..]
Mijn vader heeft vroeger met dat soort mensen gewerkt.
Even vragen wat ik het beste kan doen in geval van nood.
Kleren binnen 8 dagen binnen, waarvan ze 5 dagen bij de douane hebben gelegen.quote:
quote:Op dinsdag 25 mei 2010 22:34 schreef Aron7120 het volgende:
[..]
Wat ben je voor een infantiel persoon? Je loopt nu gewoon een beetje kansloos te stoken, in de hoop dat er hier mensen een ban krijgen. Dat je aandacht nodig hebt omdat papa je die vroeger nooit gaf, kan ik mee leven, maar koop dan een fucking hamster ofzo.
Hij begon al over: "met een stalen object ernstige schade toebrengen of het hoofd van de romp scheiden"quote:
Zal ik een foto van mijn zak maken en zijn naam erbij zetten?quote:Op dinsdag 25 mei 2010 22:34 schreef Mozy het volgende:
[..]
Waarmee dan? Jouw naam op het internet zetten is niet strafbaar, ook een foto herposten niet.
Doe het.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 22:36 schreef Devvie het volgende:
[..]
Zal ik een foto van mijn zak maken en zijn naam erbij zetten?dan denkt iedereen dat hij dat is
Okay, ik ben benieuwd. Maar is hij te kort of te strak? Die Chinezen zijn natuurlijk kk dun allemaal.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 22:35 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Kleren binnen 8 dagen binnen, waarvan ze 5 dagen bij de douane hebben gelegen.
In Europa draag ik L dus voor de zekerheid XL besteld maar die zooi is nog steeds veel te klein. Dat design shirt is dus echt aan de veel te krappe kant, die cardigan is nog wel te doen alhoewel die heel raar loopt bij de knopen (in plaats van dat de beide kanten glad op elkaar zitten, zitten er van die vage bobbels in; ik maak binnenkort wel een foto ter verduidelijking) en het vest dat ik heb besteld is verder wel prima in orde
quote:Op dinsdag 25 mei 2010 22:33 schreef Mozy het volgende:
[..]
Mijn vader heeft vroeger met dat soort mensen gewerkt.
Even vragen wat ik het beste kan doen in geval van nood.
Dat heeft hij sowieso hier!quote:* Wanen - Denkbeelden die niet overeenkomen met algemeen geaccepteerde opvattingen en of ideeën waarvan de patiënt niet af te brengen is met logisch redeneren. Vaak, maar niet altijd, is er ook sprake van paranoia; overmatige achterdocht die bijvoorbeeld leidt tot de inbeelding dat overal camera's of microfoons verstopt zijn, dat er complotten zijn, of dat de persoon in kwestie gezocht wordt door de politie of door internationale veiligheidsdiensten.
* Hallucinaties - Het waarnemen van zaken die er niet zijn, zoals stemmen in het hoofd, beelden, geuren of aanrakingen.
* Verward denken - Psychotici en hun omgeving hebben erg veel moeite elkaar te begrijpen doordat het denk- en uitdrukkingsproces veranderd is door de psychose. Het is chaotisch en of te langzaam of te snel. Het gedrag van de patiënt is door zijn omgeving vaak niet meer te plaatsen (en vice versa). De gedachtenstop, waarbij de patiënt het gevoel heeft dat zijn gedachten plotseling volledig stoppen wordt als een ernstige vorm van denkstoornis gezien.
* Verward spreken en schrijven - Zelfs als de gedachten van de patiënt samenhangend zijn kan hij problemen hebben deze in taal te uiten. Soms uit zich dit in gehaast spreken, vreemde woordkeuzes of het gebruik van neologismen. Bij grotere verwarring kunnen ook verschijnselen als echolalie, palilalie of glossolalie optreden.
* Verstoorde emoties - Een patiënt kan versterkte emoties ervaren of totaal niet bij een situatie passende, zoals lachen op een begrafenis. Ook kan iemand schijnbaar zonder reden plotseling emotioneel worden; hij of zij begint bijvoorbeeld ineens te huilen. Emoties kunnen ook afwezig lijken.
Ik waardeer hetquote:Op dinsdag 25 mei 2010 22:36 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Spijker op z'n kop, m'n waarde Aronnogwat.
De naam van die club.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 22:37 schreef WillFerrell het volgende:
http://www.spitsnieuws.nl(...)ldigd_van_uitlo.html
Wat lees ik hier.
Ik heb anders ook dingen over je gehoord mbt treiteren.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 22:40 schreef AdvancedPower het volgende:
Wat zijn jullie triest. Mensen treiteren.
Hoe is het nou om het verzonnen vriendje te zijn van <insert naam>quote:Op dinsdag 25 mei 2010 22:40 schreef AdvancedPower het volgende:
Jij was toch een e-vriend van AP?quote:Op dinsdag 25 mei 2010 22:41 schreef o.us het volgende:
[..]
Ik heb anders ook dingen over je gehoord mbt treiteren.
Wat voor aidsuser ben jij nou weer?quote:Op dinsdag 25 mei 2010 22:41 schreef Aron7120 het volgende:
[..]
Hoe is het nou om het verzonnen vriendje te zijn van <insert naam>
Altijd nog een mindere aidsuser dan jijquote:Op dinsdag 25 mei 2010 22:43 schreef AdvancedPower het volgende:
[..]
Wat voor aidsuser ben jij nou weer?
Hij post hier nog terwijl ik net op zijn gedrag had aangesproken. Kan zijn dat hij mij heeft geblokt.quote:
Hey ophoeren, lulletje.quote:
Maar jullie zijn geen e-vrienden?quote:Op dinsdag 25 mei 2010 22:44 schreef o.us het volgende:
[..]
Hij post hier nog terwijl ik net op zijn gedrag aangesproken. Kan zijn dat hij mij heeft geblokt.
hypocriet.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 22:40 schreef AdvancedPower het volgende:
Nee, zit op mijn mobiel nu.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 22:44 schreef o.us het volgende:
[..]
Hij post hier nog terwijl ik net op zijn gedrag had aangesproken. Kan zijn dat hij mij heeft geblokt.
Lengte kan er nog net mee door maar eigenlijk wel te kort, dat shirt is niet zo heel strak maar dat vest en die cardigan wel.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 22:36 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Okay, ik ben benieuwd. Maar is hij te kort of te strak? Die Chinezen zijn natuurlijk kk dun allemaal.
Hee lamon alles goed? met mij wel hoor, hoor graag van je!quote:
Aldus Adelantequote:Ja, jullie kunnen je gedrag aanpassen. Geef hem GEEN aandacht (ook niet negatief), want dan blijft ie terugkomen.
Adelante moet een keer kijken naar hoe hij doet en zich niet laten pijpen. No offence, maar ze laten hem alles flikken zonder er iets aan te doen. Like he's fucking God or so.quote:
Volgens mij heb ik je daar ooit op gewezenquote:
Tsja.... Wat doen je eraan...quote:Op dinsdag 25 mei 2010 22:48 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Adelante moet een keer kijken naar hoe hij doet en zich niet laten pijpen. No offence, maar ze laten hem alles flikken zonder er iets aan te doen. Like he's fucking God or so.
Ik ben er ook nog niet klaar mee.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 22:48 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Adelante moet een keer kijken naar hoe hij doet en zich niet laten pijpen. No offence, maar ze laten hem alles flikken zonder er iets aan te doen. Like he's fucking God or so.
quote:Op dinsdag 25 mei 2010 22:47 schreef AdvancedPower het volgende:
[..]
Ik had je meer mans verwacht. Jij gaat ook van mijn MSN af.
quote:Op dinsdag 25 mei 2010 22:48 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Het woord van de avond! Zomaar weer eens L.no die het post.
quote:
Ik kan er niet tegen dat hij zich voordoet als een schijnheilige moraalridder terwijl hij zelf dingen doet om mensen neer te halen.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 22:48 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Het woord van de avond! Zomaar weer eens L.no die het post.
quote:Op dinsdag 25 mei 2010 22:50 schreef Mozy het volgende:
Lamon. jij snapt echt niet wat voor trauma's je de mensen hier aan doet.
Ik bleef een keer bij Chai slapen, moest ze ineens heel hard huilen, dus ik troosten enzo. Als maar vragen wat er is, maar ze kon het niet zeggen.
Nadat ze 2x had overgegeven zei ze tegen me: "Elke keer als ik mijn ogen sluit, zie ik Lamon's balzak voor me, ik vind het zo eng!"
Dankjewel Lamon, dankjewel.
watquote:- Otis op MSN- says:
Lamon is lekker
quote:
quote:Op dinsdag 25 mei 2010 22:56 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Boxxy heb ik mijn sympathie gestuurd, toen haar hetzelfde onrechtmatige lot werd toegedicht, zo onterecht..
quote:Op dinsdag 25 mei 2010 22:56 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Boxxy heb ik mijn sympathie gestuurd, toen haar hetzelfde onrechtmatige lot werd toegedicht, zo onterecht..
quote:
Grote jongen, ga maar een ijsje kopenquote:Op dinsdag 25 mei 2010 22:56 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Ik ben ook bang voor Japanners. Sowieso Aziaten, brrrr.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 22:57 schreef wolvendagen het volgende:
Vriendin van sanna zegt:
*ik had al angst toen ik bij der oma thuis was en ik midden in de gang stond en alle 100 poppen me aankeken. ik ben daar echt bang voor poppen en clowns
*en japanners.
Klein, eng, seksueel gefrustreerd volk.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 22:57 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Ik ben ook bang voor Japanners. Sowieso Aziaten, brrrr.
ik las japsnarsquote:Op dinsdag 25 mei 2010 22:57 schreef wolvendagen het volgende:
Vriendin van sanna zegt:
*ik had al angst toen ik bij der oma thuis was en ik midden in de gang stond en alle 100 poppen me aankeken. ik ben daar echt bang voor poppen en clowns
*en japanners.
Ze is wel spang maar niet SUPERSUPERspang en ze irriteert me mateloos.quote:
JE MOET JE FUCKING BEK HOUDEN ZE IS WEL SUPERSUPERMOOI EN HOE KAN ZO'N MOOI LIEF MEISJE JE NOU IRRITERENquote:Op dinsdag 25 mei 2010 22:59 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Ze is wel spang maar niet SUPERSUPERspang en ze irriteert me mateloos.
Maar ze is 14quote:Op dinsdag 25 mei 2010 22:59 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Ze is wel spang maar niet SUPERSUPERspang en ze irriteert me mateloos.
stating the obviousquote:Op dinsdag 25 mei 2010 23:00 schreef KermitKikker het volgende:
Nu ik erover nadenk, al die problemen vanavond kwamen voort uit het feit dat Lamon Wolvendagen een maagd noemde.
Ergo
Don't mess with Wolvendagen
Ze wordt teveel gepost op FOK!, ze heeft rare ogen en ze praat kut. Ik word gewoon moe van haar.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 23:00 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
JE MOET JE FUCKING BEK HOUDEN ZE IS WEL SUPERSUPERMOOI EN HOE KAN ZO'N MOOI LIEF MEISJE JE NOU IRRITEREN![]()
I'm not a fucking virgin.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 23:00 schreef KermitKikker het volgende:
Nu ik erover nadenk, al die problemen vanavond kwamen voort uit het feit dat Lamon Wolvendagen een maagd noemde.
Ergo
Als je dat doet.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 23:00 schreef KermitKikker het volgende:
Ergo
Ergoquote:Op dinsdag 25 mei 2010 23:03 schreef Mozy het volgende:
[..]
Als je dat doet.
ben je niet helemaal 100.
Dat wisten we al over Lamon, toch?quote:Op dinsdag 25 mei 2010 23:03 schreef Mozy het volgende:
[..]
Als je dat doet.
ben je niet helemaal 100.
Tabbyquote:Op dinsdag 25 mei 2010 23:03 schreef Skylark. het volgende:
Tabby > Voe.
Uiterlijk is ze welquote:Op dinsdag 25 mei 2010 23:05 schreef Trollface. het volgende:
[..]
Tabbyover aandachtshoeren gesproken.
Waarheid.quote:
DIT!quote:Op dinsdag 25 mei 2010 23:06 schreef Otis2.0 het volgende:
Hoe kun je nou zeggen dat Voe je irriteert en dan wel van Tabby houden![]()
Alleen maar omdat ze grotere borsten heeft, zeker?quote:Op dinsdag 25 mei 2010 23:07 schreef Aron7120 het volgende:
Qua figuur wint Tabby het volgens mij sowieso al
gek he die voe is 12 ofzo. ;') pedos hierquote:Op dinsdag 25 mei 2010 23:07 schreef Aron7120 het volgende:
Qua figuur wint Tabby het volgens mij sowieso al
Ik kwam er pas laatst achter dat Jahr00n voor Jeroen stond.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 23:08 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
gek he die voe is 12 ofzo. ;') pedos hier
quote:Op dinsdag 25 mei 2010 23:08 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
Ja dat versta ik onder figuurquote:Op dinsdag 25 mei 2010 23:08 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Alleen maar omdat ze grotere borsten heeft, zeker?
Gewoon 15 als ik me niet vergis, en tabby 16 als ik me niet vergisquote:Op dinsdag 25 mei 2010 23:08 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
Ik mag geen Pokémon spelen van NG.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 23:09 schreef Skylark. het volgende:
Iedereen die zegt dat Voe > Tabby MOET NU GODVERDOMME OP POKEMON ONLINE KOMEN OM HET GODVERDOMME UIT TE VECHTEN
quote:Op dinsdag 25 mei 2010 23:09 schreef Skylark. het volgende:
Iedereen die zegt dat Voe > Tabby MOET NU GODVERDOMME OP POKEMON ONLINE KOMEN OM HET GODVERDOMME UIT TE VECHTEN
quote:
wtf is dit danquote:Op dinsdag 25 mei 2010 23:10 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Ik zou bijna alleen maar 18+ gaan hitten als ik nog langer naar zulke foto's kijk.
quote:Op dinsdag 25 mei 2010 23:08 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Ik kwam er pas laatst achter dat Jahr00n voor Jeroen stond.
JA GODVERDOMME VOEG ME TOE FRIEND CODE IS 3748-1946-5428-9536quote:Op dinsdag 25 mei 2010 23:09 schreef Skylark. het volgende:
http://pokemon-online.eu/downloads.phpquote:Op dinsdag 25 mei 2010 23:10 schreef Trollface. het volgende:
[..]
JA GODVERDOMME VOEG ME TOE FRIEND CODE IS 3748-1946-5428-9536
Sorry, bij dezen laat ik je op voorhand al winnen!quote:Op dinsdag 25 mei 2010 23:09 schreef Skylark. het volgende:
Thanks.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 23:11 schreef KermitKikker het volgende:
[..]
Sorry, bij dezen laat ik je op voorhand al winnen!
Btw, je top 65 is echt een ultieme opstapeling van zomermelancholie
HEY PEDO.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 23:12 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Wat mij betreft wel, ik ga geheel tegen mijn gebruikelijke muszieksmaak in voor;
Is ie er nog steedsquote:Op dinsdag 25 mei 2010 23:12 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Wat mij betreft wel, ik ga geheel tegen mijn gebruikelijke muszieksmaak in voor;
Ik zweef wel lekker tussen alletwee inquote:Op dinsdag 25 mei 2010 23:11 schreef Otis2.0 het volgende:
Haha Skylark's gezelschap voor Tabby is W_F
Mijn compagnon voor Voe is Chriz2k. Het moge duidelijk zijn wie er wint.
quote:Op dinsdag 25 mei 2010 23:12 schreef Lamon. het volgende:
[..]
quote:
quote:Op dinsdag 25 mei 2010 23:12 schreef Lamon. het volgende:
[..]
quote:
Hij is wel tof.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 23:12 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Ik vind John Mayer beter. Maar Mraz is ook goed hoor!quote:Op dinsdag 25 mei 2010 23:12 schreef Lamon. het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 25 mei 2010 23:13 schreef Chriz2k het volgende:
Negeer hem gewoon, hier wordt hij alleen maar hard van.
quote:Op dinsdag 25 mei 2010 23:13 schreef Skylark. het volgende:
http://www.youtube.com/user/tabs24x7#p/u/8/yewthSE1Su4
Tabby is wel lekker gekquote:Op dinsdag 25 mei 2010 23:13 schreef Skylark. het volgende:
http://www.youtube.com/user/tabs24x7#p/u/8/yewthSE1Su4
Neuk ja, eerste generatie Pokémonquote:
Ja, dat klopt wel ongeveerquote:Op dinsdag 25 mei 2010 23:17 schreef Lakitu het volgende:
[ afbeelding ]
2, 1, 3, 4.
5 NOOIT MAAR DAN OOK NOOIT
Ze heeft volgens mij een ganz strak kutje jaquote:
OKAY IK JIZZ ME KAPOT NU!quote:Op dinsdag 25 mei 2010 23:17 schreef Lakitu het volgende:
[ afbeelding ]
2, 1, 3, 4.
2, 2, 2, 2, 2.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 23:17 schreef Lakitu het volgende:
[ afbeelding ]
2, 1, 3, 4.
WAT!?!?! doet 5 daar uberhaupt tussen?quote:Op dinsdag 25 mei 2010 23:17 schreef Lakitu het volgende:
[ afbeelding ]
2, 1, 3, 4.
2, 4, 1, 3quote:Op dinsdag 25 mei 2010 23:17 schreef Lakitu het volgende:
[ afbeelding ]
2, 1, 3, 4.
quote:Op dinsdag 25 mei 2010 23:17 schreef Lakitu het volgende:
[ afbeelding ]
2, 1, 3, 4.
Haha wat is deze. VIER?!?!?quote:
quote:Op dinsdag 25 mei 2010 23:14 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
Ik vind John Mayer beter. Maar Mraz is ook goed hoor!
Ik vind iedereen op Voe na oprecht ranzigquote:Op dinsdag 25 mei 2010 23:17 schreef Lakitu het volgende:
[ afbeelding ]
2, 1, 3, 4.
Ja, dat dus.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 23:19 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Ik vind iedereen op Voe na oprecht ranzig.
Jij ging werk doen ofzo!quote:
Bio komt eraan.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 23:19 schreef Aron7120 het volgende:
[..]
Net zo lelijk als de Mods bezig zijn hier
QFT.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 23:20 schreef Skylark. het volgende:
Tabby is het mooiste meisje van het internet. Hands down.
Nee, dat kan niet. Dat is Voe al.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 23:20 schreef Skylark. het volgende:
Ik kreeg net een mailtje van mijn compagnon of ik ook om 9 uur wilde verschijnen (later dus), opzij geschoven mijn werk.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 23:20 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Jij ging werk doen ofzo!
Ik ook maar goed als ik ben heb ik een week verlenging gekregen. En wat doe je dan? Juist, je legt het werk opzij en doet niks.
Misschienquote:Op dinsdag 25 mei 2010 23:20 schreef Skylark. het volgende:
quote:Op dinsdag 25 mei 2010 23:20 schreef Skylark. het volgende:
Neequote:Op dinsdag 25 mei 2010 23:20 schreef Skylark. het volgende:
Gezellig, brengt 'ie thee mee?quote:
Nee, dat is wolvendagen.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 23:20 schreef Skylark. het volgende:
Ja hij is even ergens anders nog bezig met een rel.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 23:21 schreef Aron7120 het volgende:
[..]
Oke beter, ging echt nergens over in FB
Die ken ik niet, zo even luisteren.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 23:19 schreef Lamon. het volgende:
[..]
En dan het Elliott nummer wat het helemaal afmaakt;
Tutje.quote:
Per toeval wel ja.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 23:23 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Hangt er vanaf, heb je ook zo'n leren broek?
Misschien ging ze dat ook wel.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 23:24 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Tutje.
Ze is 14, ze is fucking uitgedost als een pauw die naar een galapremiere gaat.
17.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 23:24 schreef WillFerrell het volgende:
Trouwens, Otis, hoe oud was je sletje?
quote:Op dinsdag 25 mei 2010 23:22 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Doe niet zo schijnheilig, jij wenste iedereen kanker toe toen je nog een leuke user was.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |