Ik heb anders ook dingen over je gehoord mbt treiteren.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 22:40 schreef AdvancedPower het volgende:
Wat zijn jullie triest. Mensen treiteren.
Hoe is het nou om het verzonnen vriendje te zijn van <insert naam>quote:Op dinsdag 25 mei 2010 22:40 schreef AdvancedPower het volgende:
Jij was toch een e-vriend van AP?quote:Op dinsdag 25 mei 2010 22:41 schreef o.us het volgende:
[..]
Ik heb anders ook dingen over je gehoord mbt treiteren.
Wat voor aidsuser ben jij nou weer?quote:Op dinsdag 25 mei 2010 22:41 schreef Aron7120 het volgende:
[..]
Hoe is het nou om het verzonnen vriendje te zijn van <insert naam>
Altijd nog een mindere aidsuser dan jijquote:Op dinsdag 25 mei 2010 22:43 schreef AdvancedPower het volgende:
[..]
Wat voor aidsuser ben jij nou weer?
Hij post hier nog terwijl ik net op zijn gedrag had aangesproken. Kan zijn dat hij mij heeft geblokt.quote:
Hey ophoeren, lulletje.quote:
Maar jullie zijn geen e-vrienden?quote:Op dinsdag 25 mei 2010 22:44 schreef o.us het volgende:
[..]
Hij post hier nog terwijl ik net op zijn gedrag aangesproken. Kan zijn dat hij mij heeft geblokt.
hypocriet.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 22:40 schreef AdvancedPower het volgende:
Nee, zit op mijn mobiel nu.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 22:44 schreef o.us het volgende:
[..]
Hij post hier nog terwijl ik net op zijn gedrag had aangesproken. Kan zijn dat hij mij heeft geblokt.
Lengte kan er nog net mee door maar eigenlijk wel te kort, dat shirt is niet zo heel strak maar dat vest en die cardigan wel.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 22:36 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Okay, ik ben benieuwd. Maar is hij te kort of te strak? Die Chinezen zijn natuurlijk kk dun allemaal.
Hee lamon alles goed? met mij wel hoor, hoor graag van je!quote:
Aldus Adelantequote:Ja, jullie kunnen je gedrag aanpassen. Geef hem GEEN aandacht (ook niet negatief), want dan blijft ie terugkomen.
Adelante moet een keer kijken naar hoe hij doet en zich niet laten pijpen. No offence, maar ze laten hem alles flikken zonder er iets aan te doen. Like he's fucking God or so.quote:
Volgens mij heb ik je daar ooit op gewezenquote:
Tsja.... Wat doen je eraan...quote:Op dinsdag 25 mei 2010 22:48 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Adelante moet een keer kijken naar hoe hij doet en zich niet laten pijpen. No offence, maar ze laten hem alles flikken zonder er iets aan te doen. Like he's fucking God or so.
Ik ben er ook nog niet klaar mee.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 22:48 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Adelante moet een keer kijken naar hoe hij doet en zich niet laten pijpen. No offence, maar ze laten hem alles flikken zonder er iets aan te doen. Like he's fucking God or so.
quote:Op dinsdag 25 mei 2010 22:47 schreef AdvancedPower het volgende:
[..]
Ik had je meer mans verwacht. Jij gaat ook van mijn MSN af.
quote:Op dinsdag 25 mei 2010 22:48 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Het woord van de avond! Zomaar weer eens L.no die het post.
quote:
Ik kan er niet tegen dat hij zich voordoet als een schijnheilige moraalridder terwijl hij zelf dingen doet om mensen neer te halen.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 22:48 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Het woord van de avond! Zomaar weer eens L.no die het post.
quote:Op dinsdag 25 mei 2010 22:50 schreef Mozy het volgende:
Lamon. jij snapt echt niet wat voor trauma's je de mensen hier aan doet.
Ik bleef een keer bij Chai slapen, moest ze ineens heel hard huilen, dus ik troosten enzo. Als maar vragen wat er is, maar ze kon het niet zeggen.
Nadat ze 2x had overgegeven zei ze tegen me: "Elke keer als ik mijn ogen sluit, zie ik Lamon's balzak voor me, ik vind het zo eng!"
Dankjewel Lamon, dankjewel.
watquote:- Otis op MSN- says:
Lamon is lekker
quote:
quote:Op dinsdag 25 mei 2010 22:56 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Boxxy heb ik mijn sympathie gestuurd, toen haar hetzelfde onrechtmatige lot werd toegedicht, zo onterecht..
quote:Op dinsdag 25 mei 2010 22:56 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Boxxy heb ik mijn sympathie gestuurd, toen haar hetzelfde onrechtmatige lot werd toegedicht, zo onterecht..
quote:
Grote jongen, ga maar een ijsje kopenquote:Op dinsdag 25 mei 2010 22:56 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Ik ben ook bang voor Japanners. Sowieso Aziaten, brrrr.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 22:57 schreef wolvendagen het volgende:
Vriendin van sanna zegt:
*ik had al angst toen ik bij der oma thuis was en ik midden in de gang stond en alle 100 poppen me aankeken. ik ben daar echt bang voor poppen en clowns
*en japanners.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |