Ik heb anders ook dingen over je gehoord mbt treiteren.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 22:40 schreef AdvancedPower het volgende:
Wat zijn jullie triest. Mensen treiteren.
Hoe is het nou om het verzonnen vriendje te zijn van <insert naam>quote:Op dinsdag 25 mei 2010 22:40 schreef AdvancedPower het volgende:
Jij was toch een e-vriend van AP?quote:Op dinsdag 25 mei 2010 22:41 schreef o.us het volgende:
[..]
Ik heb anders ook dingen over je gehoord mbt treiteren.
Wat voor aidsuser ben jij nou weer?quote:Op dinsdag 25 mei 2010 22:41 schreef Aron7120 het volgende:
[..]
Hoe is het nou om het verzonnen vriendje te zijn van <insert naam>
Altijd nog een mindere aidsuser dan jijquote:Op dinsdag 25 mei 2010 22:43 schreef AdvancedPower het volgende:
[..]
Wat voor aidsuser ben jij nou weer?
Hij post hier nog terwijl ik net op zijn gedrag had aangesproken. Kan zijn dat hij mij heeft geblokt.quote:
Hey ophoeren, lulletje.quote:
Maar jullie zijn geen e-vrienden?quote:Op dinsdag 25 mei 2010 22:44 schreef o.us het volgende:
[..]
Hij post hier nog terwijl ik net op zijn gedrag aangesproken. Kan zijn dat hij mij heeft geblokt.
hypocriet.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 22:40 schreef AdvancedPower het volgende:
Nee, zit op mijn mobiel nu.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 22:44 schreef o.us het volgende:
[..]
Hij post hier nog terwijl ik net op zijn gedrag had aangesproken. Kan zijn dat hij mij heeft geblokt.
Lengte kan er nog net mee door maar eigenlijk wel te kort, dat shirt is niet zo heel strak maar dat vest en die cardigan wel.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 22:36 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Okay, ik ben benieuwd. Maar is hij te kort of te strak? Die Chinezen zijn natuurlijk kk dun allemaal.
Hee lamon alles goed? met mij wel hoor, hoor graag van je!quote:
Aldus Adelantequote:Ja, jullie kunnen je gedrag aanpassen. Geef hem GEEN aandacht (ook niet negatief), want dan blijft ie terugkomen.
Adelante moet een keer kijken naar hoe hij doet en zich niet laten pijpen. No offence, maar ze laten hem alles flikken zonder er iets aan te doen. Like he's fucking God or so.quote:
Volgens mij heb ik je daar ooit op gewezenquote:
Tsja.... Wat doen je eraan...quote:Op dinsdag 25 mei 2010 22:48 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Adelante moet een keer kijken naar hoe hij doet en zich niet laten pijpen. No offence, maar ze laten hem alles flikken zonder er iets aan te doen. Like he's fucking God or so.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |