Zeg jij? Wat ben je voor een infantiel persoon? Je loopt nu gewoon een beetje kansloos te stoken, in de hoop dat er hier mensen een ban krijgen. Dat je aandacht nodig hebt omdat papa je die vroeger nooit gaf, kan ik mee leven, maar koop dan een fucking hamster ofzo.quote:
Jong, vuillakquote:Op dinsdag 25 mei 2010 22:31 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Ik heb al een enkeltje Danny gehad, en we konden het toch wel vinden achteraf.
Dat kan sowieso wel toch?quote:Op dinsdag 25 mei 2010 22:31 schreef Skylark. het volgende:
Lamon, fuck op of ik zet een mirror online met je balzakfoto en je volledige naam.
quote:Op dinsdag 25 mei 2010 22:31 schreef Lamon. het volgende:
[..]
quote:
Bluf.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 22:31 schreef Skylark. het volgende:
Lamon, fuck op of ik zet een mirror online met je balzakfoto en je volledige naam.
Dit dus.. Zal het wel even aangeven bij Danny of yvonne.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 22:28 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Ik geloof niet dat jij erg geschikt bent als moderator eigenlijk...
OFF WITH THEIR HEADS!!!!quote:Op dinsdag 25 mei 2010 22:31 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik zou jou weleens willen zien als moderator.
quote:Op dinsdag 25 mei 2010 22:31 schreef Lamon. het volgende:
[..]
quote:
Weet Danny dat je pedofiel bent?quote:Op dinsdag 25 mei 2010 22:31 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Alicequote:
Graag, dan kan ik je aanklagen.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 22:31 schreef Skylark. het volgende:
quote:Op dinsdag 25 mei 2010 22:32 schreef AdvancedPower het volgende:
[..]
Dit dus.. Zal het wel even aangeven bij Danny of yvonne.
Mijn vader heeft vroeger met dat soort mensen gewerkt.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 22:33 schreef Chriz2k het volgende:
Lamon heeft serieus een psychose, best droevig.
Ga jij je ff druk maken om je ouder/leraar-gesprekken ofzoquote:Op dinsdag 25 mei 2010 22:32 schreef AdvancedPower het volgende:
[..]
Dit dus.. Zal het wel even aangeven bij Danny of yvonne.
quote:
quote:
Ik zocht een plaatje met die tekst erop, kon m niet vinden.quote:
Denk je dat de rechter niet stiekem zou moeten giechelen om je foto?quote:
Wat ben je voor een infantiel persoon? Je loopt nu gewoon een beetje kansloos te stoken, in de hoop dat er hier mensen een ban krijgen. Dat je aandacht nodig hebt omdat papa je die vroeger nooit gaf, kan ik mee leven, maar koop dan een fucking hamster ofzo.quote:
quote:Op dinsdag 25 mei 2010 22:33 schreef Mozy het volgende:
[..]
Mijn vader heeft vroeger met dat soort mensen gewerkt.
Even vragen wat ik het beste kan doen in geval van nood.
Kleren binnen 8 dagen binnen, waarvan ze 5 dagen bij de douane hebben gelegen.quote:
quote:Op dinsdag 25 mei 2010 22:34 schreef Aron7120 het volgende:
[..]
Wat ben je voor een infantiel persoon? Je loopt nu gewoon een beetje kansloos te stoken, in de hoop dat er hier mensen een ban krijgen. Dat je aandacht nodig hebt omdat papa je die vroeger nooit gaf, kan ik mee leven, maar koop dan een fucking hamster ofzo.
Hij begon al over: "met een stalen object ernstige schade toebrengen of het hoofd van de romp scheiden"quote:
Zal ik een foto van mijn zak maken en zijn naam erbij zetten?quote:Op dinsdag 25 mei 2010 22:34 schreef Mozy het volgende:
[..]
Waarmee dan? Jouw naam op het internet zetten is niet strafbaar, ook een foto herposten niet.
Doe het.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 22:36 schreef Devvie het volgende:
[..]
Zal ik een foto van mijn zak maken en zijn naam erbij zetten?dan denkt iedereen dat hij dat is
Okay, ik ben benieuwd. Maar is hij te kort of te strak? Die Chinezen zijn natuurlijk kk dun allemaal.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 22:35 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Kleren binnen 8 dagen binnen, waarvan ze 5 dagen bij de douane hebben gelegen.
In Europa draag ik L dus voor de zekerheid XL besteld maar die zooi is nog steeds veel te klein. Dat design shirt is dus echt aan de veel te krappe kant, die cardigan is nog wel te doen alhoewel die heel raar loopt bij de knopen (in plaats van dat de beide kanten glad op elkaar zitten, zitten er van die vage bobbels in; ik maak binnenkort wel een foto ter verduidelijking) en het vest dat ik heb besteld is verder wel prima in orde
quote:Op dinsdag 25 mei 2010 22:33 schreef Mozy het volgende:
[..]
Mijn vader heeft vroeger met dat soort mensen gewerkt.
Even vragen wat ik het beste kan doen in geval van nood.
Dat heeft hij sowieso hier!quote:* Wanen - Denkbeelden die niet overeenkomen met algemeen geaccepteerde opvattingen en of ideeën waarvan de patiënt niet af te brengen is met logisch redeneren. Vaak, maar niet altijd, is er ook sprake van paranoia; overmatige achterdocht die bijvoorbeeld leidt tot de inbeelding dat overal camera's of microfoons verstopt zijn, dat er complotten zijn, of dat de persoon in kwestie gezocht wordt door de politie of door internationale veiligheidsdiensten.
* Hallucinaties - Het waarnemen van zaken die er niet zijn, zoals stemmen in het hoofd, beelden, geuren of aanrakingen.
* Verward denken - Psychotici en hun omgeving hebben erg veel moeite elkaar te begrijpen doordat het denk- en uitdrukkingsproces veranderd is door de psychose. Het is chaotisch en of te langzaam of te snel. Het gedrag van de patiënt is door zijn omgeving vaak niet meer te plaatsen (en vice versa). De gedachtenstop, waarbij de patiënt het gevoel heeft dat zijn gedachten plotseling volledig stoppen wordt als een ernstige vorm van denkstoornis gezien.
* Verward spreken en schrijven - Zelfs als de gedachten van de patiënt samenhangend zijn kan hij problemen hebben deze in taal te uiten. Soms uit zich dit in gehaast spreken, vreemde woordkeuzes of het gebruik van neologismen. Bij grotere verwarring kunnen ook verschijnselen als echolalie, palilalie of glossolalie optreden.
* Verstoorde emoties - Een patiënt kan versterkte emoties ervaren of totaal niet bij een situatie passende, zoals lachen op een begrafenis. Ook kan iemand schijnbaar zonder reden plotseling emotioneel worden; hij of zij begint bijvoorbeeld ineens te huilen. Emoties kunnen ook afwezig lijken.
Ik waardeer hetquote:Op dinsdag 25 mei 2010 22:36 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Spijker op z'n kop, m'n waarde Aronnogwat.
De naam van die club.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 22:37 schreef WillFerrell het volgende:
http://www.spitsnieuws.nl(...)ldigd_van_uitlo.html
Wat lees ik hier.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |