Zeg jij? Wat ben je voor een infantiel persoon? Je loopt nu gewoon een beetje kansloos te stoken, in de hoop dat er hier mensen een ban krijgen. Dat je aandacht nodig hebt omdat papa je die vroeger nooit gaf, kan ik mee leven, maar koop dan een fucking hamster ofzo.quote:
Jong, vuillakquote:Op dinsdag 25 mei 2010 22:31 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Ik heb al een enkeltje Danny gehad, en we konden het toch wel vinden achteraf.
Dat kan sowieso wel toch?quote:Op dinsdag 25 mei 2010 22:31 schreef Skylark. het volgende:
Lamon, fuck op of ik zet een mirror online met je balzakfoto en je volledige naam.
quote:Op dinsdag 25 mei 2010 22:31 schreef Lamon. het volgende:
[..]
quote:
Bluf.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 22:31 schreef Skylark. het volgende:
Lamon, fuck op of ik zet een mirror online met je balzakfoto en je volledige naam.
Dit dus.. Zal het wel even aangeven bij Danny of yvonne.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 22:28 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Ik geloof niet dat jij erg geschikt bent als moderator eigenlijk...
OFF WITH THEIR HEADS!!!!quote:Op dinsdag 25 mei 2010 22:31 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik zou jou weleens willen zien als moderator.
quote:Op dinsdag 25 mei 2010 22:31 schreef Lamon. het volgende:
[..]
quote:
Weet Danny dat je pedofiel bent?quote:Op dinsdag 25 mei 2010 22:31 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Alicequote:
Graag, dan kan ik je aanklagen.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 22:31 schreef Skylark. het volgende:
quote:Op dinsdag 25 mei 2010 22:32 schreef AdvancedPower het volgende:
[..]
Dit dus.. Zal het wel even aangeven bij Danny of yvonne.
Mijn vader heeft vroeger met dat soort mensen gewerkt.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 22:33 schreef Chriz2k het volgende:
Lamon heeft serieus een psychose, best droevig.
Ga jij je ff druk maken om je ouder/leraar-gesprekken ofzoquote:Op dinsdag 25 mei 2010 22:32 schreef AdvancedPower het volgende:
[..]
Dit dus.. Zal het wel even aangeven bij Danny of yvonne.
quote:
quote:
Ik zocht een plaatje met die tekst erop, kon m niet vinden.quote:
Denk je dat de rechter niet stiekem zou moeten giechelen om je foto?quote:
Wat ben je voor een infantiel persoon? Je loopt nu gewoon een beetje kansloos te stoken, in de hoop dat er hier mensen een ban krijgen. Dat je aandacht nodig hebt omdat papa je die vroeger nooit gaf, kan ik mee leven, maar koop dan een fucking hamster ofzo.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |