Ho ho, hij sleept nu bakken met geld binnen met zijn modellenwerk.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 22:22 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Oh wacht, jawel. Een 38-jarige vent die ontslagen is als manager bij een videotheek en in een flatje in wassenaar woont
WD is daar bij jou nog wat uitgekomen dat modellen gebeuren?quote:Op dinsdag 25 mei 2010 22:26 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ho ho, hij sleept nu bakken met geld binnen met zijn modellenwerk.
Met z'n "arbeiders" en zijn gespierde lichaam, terwijl hij maar een fucking filiaalmanager was van een Blokkerquote:Op dinsdag 25 mei 2010 22:23 schreef Aron7120 het volgende:
Weten jullie wie ik mis in KLB? Seksgod, was echt zo'n AP typje
Heldquote:Jouw moeder huilt iedere nacht in bed om jouw ongelofelijke rotkop. Ik kan het weten, ik lig ernaast.
Precies, heerlijk was het altijd wel om te lezenquote:Op dinsdag 25 mei 2010 22:27 schreef o.us het volgende:
[..]
Met z'n "arbeiders", terwijl hij fucking filiaalmanager was van een Blokker.
Ciao bellaquote:Op dinsdag 25 mei 2010 22:28 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Vertel me morgen alles. Ik ga nu chillen. Ciao.
Maar hij maakt nog wel tijd om met mensen half zo oud te praten op een internetforumquote:Op dinsdag 25 mei 2010 22:26 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ho ho, hij sleept nu bakken met geld binnen met zijn modellenwerk.
K, slaap lekkerquote:Op dinsdag 25 mei 2010 22:28 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Vertel me morgen alles. Ik ga nu chillen. Ciao.
KKKKKKK OP!quote:Op dinsdag 25 mei 2010 22:28 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Ik geloof niet dat jij erg geschikt bent als moderator eigenlijk...
Attente man is het niet?quote:Op dinsdag 25 mei 2010 22:28 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Maar hij maakt nog wel tijd om met mensen half zo oud te praten op een internetforum
Hij is zo gewoon gebleven![]()
quote:Op dinsdag 25 mei 2010 22:28 schreef Lamon. het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 25 mei 2010 22:28 schreef Lamon. het volgende:
[..]
quote:
Iemand geslagen nu gezeikquote:Op dinsdag 25 mei 2010 22:27 schreef Aron7120 het volgende:
[..]
Precies, heerlijk was het altijd wel om te lezen
Hij kan er ook niets aan doen dat jij nu eenmaal zo in elkaar zit. Ik kan hem geen ongelijk geven.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 22:28 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Hier ben ik het mee eens, hij had je al lang een enkeltje danny moeten geven..quote:Op dinsdag 25 mei 2010 22:28 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Jij niet als user.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 22:28 schreef Lamon. het volgende:
[..]
quote:
quote:
Ik zou jou weleens willen zien als moderator.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 22:28 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Ik heb al een enkeltje Danny gehad, en we konden het toch wel vinden achteraf.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 22:30 schreef Devvie het volgende:
[..]
Hier ben ik het mee eens, hij had je al lang een enkeltje danny moeten geven..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |