Commentaar geven op alles wat ik vertel in de pauze bijv; ik: mooi klote weer vandaag, hij: ja als je van suiker bent misschienquote:
Je bent dus gewoon een mietje.quote:Op donderdag 10 december 2009 21:12 schreef Seksgod het volgende:
[..]
Commentaar geven op alles wat ik vertel in de pauze bijv; ik: mooi klote weer vandaag, hij: ja als je van suiker bent misschien
en dat altijd
Sommige arbeiders in mn bedrijf zijn het met mij eens en zeggen dattie het verdient maar de rest vindt dat ik niet geschikt ben om leiding te gevenquote:Op donderdag 10 december 2009 21:12 schreef Netsplitter het volgende:
Actie - reactie - concequenties.
Wanneer jij een leidinggevende functie of rol hebt ben je idd niet geschikt voor die rol.quote:Op donderdag 10 december 2009 21:14 schreef Seksgod het volgende:
[..]
Sommige arbeiders in mn bedrijf zijn het met mij eens en zeggen dattie het verdient maar de rest vindt dat ik niet geschikt ben om leiding te gevenen de sfeer is dus goed bedorven..
Blokker was het toch?quote:Op donderdag 10 december 2009 21:14 schreef Seksgod het volgende:
[..]
Sommige arbeiders in mn bedrijf zijn het met mij eens en zeggen dattie het verdient maar de rest vindt dat ik niet geschikt ben om leiding te gevenen de sfeer is dus goed bedorven..
Zit 'ie toch ook?quote:Op donderdag 10 december 2009 21:15 schreef Droomert het volgende:
TS denkt dat hij nog op school zit.
quote:ik wordt
Die gast =quote:Op donderdag 10 december 2009 21:12 schreef Seksgod het volgende:
[..]
Commentaar geven op alles wat ik vertel in de pauze bijv; ik: mooi klote weer vandaag, hij: ja als je van suiker bent misschien
en dat altijd
Je geeft dan ook niet echt het goede voorbeeldquote:Op donderdag 10 december 2009 21:14 schreef Seksgod het volgende:
[..]
Les choristes gezien ja?quote:Op donderdag 10 december 2009 21:12 schreef Netsplitter het volgende:
Actie - reactie - concequenties.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |