Commentaar geven op alles wat ik vertel in de pauze bijv; ik: mooi klote weer vandaag, hij: ja als je van suiker bent misschienquote:
Je bent dus gewoon een mietje.quote:Op donderdag 10 december 2009 21:12 schreef Seksgod het volgende:
[..]
Commentaar geven op alles wat ik vertel in de pauze bijv; ik: mooi klote weer vandaag, hij: ja als je van suiker bent misschien
en dat altijd
Sommige arbeiders in mn bedrijf zijn het met mij eens en zeggen dattie het verdient maar de rest vindt dat ik niet geschikt ben om leiding te gevenquote:Op donderdag 10 december 2009 21:12 schreef Netsplitter het volgende:
Actie - reactie - concequenties.
Wanneer jij een leidinggevende functie of rol hebt ben je idd niet geschikt voor die rol.quote:Op donderdag 10 december 2009 21:14 schreef Seksgod het volgende:
[..]
Sommige arbeiders in mn bedrijf zijn het met mij eens en zeggen dattie het verdient maar de rest vindt dat ik niet geschikt ben om leiding te gevenen de sfeer is dus goed bedorven..
Blokker was het toch?quote:Op donderdag 10 december 2009 21:14 schreef Seksgod het volgende:
[..]
Sommige arbeiders in mn bedrijf zijn het met mij eens en zeggen dattie het verdient maar de rest vindt dat ik niet geschikt ben om leiding te gevenen de sfeer is dus goed bedorven..
Zit 'ie toch ook?quote:Op donderdag 10 december 2009 21:15 schreef Droomert het volgende:
TS denkt dat hij nog op school zit.
quote:ik wordt
Die gast =quote:Op donderdag 10 december 2009 21:12 schreef Seksgod het volgende:
[..]
Commentaar geven op alles wat ik vertel in de pauze bijv; ik: mooi klote weer vandaag, hij: ja als je van suiker bent misschien
en dat altijd
Je geeft dan ook niet echt het goede voorbeeldquote:Op donderdag 10 december 2009 21:14 schreef Seksgod het volgende:
[..]
Les choristes gezien ja?quote:Op donderdag 10 december 2009 21:12 schreef Netsplitter het volgende:
Actie - reactie - concequenties.
Want daar iemand een mep verkopen is normaal.quote:Op donderdag 10 december 2009 21:15 schreef Droomert het volgende:
TS denkt dat hij nog op school zit.
quote:Op donderdag 10 december 2009 21:30 schreef Aestivate het volgende:
[..]
Want daar iemand een mep verkopen is normaal.MBO-ert of lager.
Wel waar TS op school heeft gezeten.quote:Op donderdag 10 december 2009 21:30 schreef Aestivate het volgende:
[..]
Want daar iemand een mep verkopen is normaal.MBO-ert of lager.
quote:Op donderdag 10 december 2009 21:48 schreef Seksgod het volgende:
Hij heeft vanavond ook gebeld om even door te geven dattie me nog wel zou pakken, dus het verhaal krijgt waarschijnlijk ook nog een staartje..
Ja dusquote:Op donderdag 10 december 2009 21:46 schreef Agiath het volgende:
Poteniteel vervolgdeel popcorn topic
quote:Op donderdag 10 december 2009 21:42 schreef Seksgod het volgende:
Ik ben gewoon zo verschikkelijk bang.
En hier moeten we nog serieus op ingaan?quote:Op donderdag 10 december 2009 21:42 schreef Seksgod het volgende:
Ik ben gewoon zo verschikkelijk bang.
Ik werk niet bij de mc donalds, ik heb een goeie functie en wordt door alle retailers hier gerespecteerd voor mijn beleid, wat heb jij bereikt? Ik ben gewoon verschikkelijk bang dat de arbeiders zich ineens tegen mij keren en mij eruit gaan werken.. Ik kan dit gewoon echt niet gebruiken nu...quote:Op donderdag 10 december 2009 21:52 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
Ga huilen bij je mammie, faalfietser. Als jij je niet in kan houden ben je gewoon een triest mannetje. En leiding-gevende nog wel..Maar ja als ze je eruit schoppen bij McDonalds kan je altijd nog terecht bij de KFC toch ?
Hoe bedoel je?quote:Op donderdag 10 december 2009 21:54 schreef Gaspedaal het volgende:
[..]
En hier moeten we nog serieus op ingaan?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |