Die chick weet niet wat haar te wachten staatquote:Op dinsdag 25 mei 2010 22:15 schreef Lamon. het volgende:
[ afbeelding ]
Knappe vrouwen hosselen zonder moeite en toch nog even melden dat ik het vorige topic zwaar niet okee vond aangezien dit de leeftijd is waar ik mee date, en ik niet zit te wachten op domme beschuldigingen maakt deze post rechtmatig.
Hoe is het met yiniy gegaan?quote:Op dinsdag 25 mei 2010 22:21 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Die chick weet niet wat haar te wachten staat!!!
Als ie weer terugkomt mag jequote:Op dinsdag 25 mei 2010 22:21 schreef Skylark. het volgende:
UNLEASH ME! UNDO MY CHAINS MASTER, AND I WILL SEND THEM STRAIGHT INTO HELL
[ afbeelding ]
Oh wacht, jawel. Een 38-jarige vent die ontslagen is als manager bij een videotheek en in een flatje in wassenaar woontquote:Op dinsdag 25 mei 2010 22:21 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Die chick weet niet wat haar te wachten staat!!!
NO. YOUR TIME IS YET COMEquote:Op dinsdag 25 mei 2010 22:21 schreef Skylark. het volgende:
UNLEASH ME! UNDO MY CHAINS MASTER, AND I WILL SEND THEM STRAIGHT INTO HELL
[ afbeelding ]
Komt hij ook even langs.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 22:22 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Oh wacht, jawel. Een 38-jarige vent die ontslagen is als manager bij een videotheek en in een flatje in wassenaar woont
manager? hij werkte toch gewoon achter de kassa?quote:Op dinsdag 25 mei 2010 22:22 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Oh wacht, jawel. Een 38-jarige vent die ontslagen is als manager bij een videotheek en in een flatje in wassenaar woont
Wassenaar-Zuid dan he.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 22:22 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Topic kill.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 22:23 schreef Aron7120 het volgende:
Weten jullie wie ik mis in KLB? Seksgod, was echt zo'n AP typje
Allyy <3 Je hebt dingen gemist mangquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |