Hij valt op 12 jarige meisjes?quote:
Jij doet het met tijgertje? Aaah, weer wat geleerd.quote:
36 notes.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 21:09 schreef Hyman het volgende:
Ik heb 30 notes, en ik heb geen idee hoe die laatste erbij komt
, vast omdat ik een lapo maakte
quote:"Je hebt 53 notes gekregen van onze moderators."
nee, ze is nu 15, bijna 16quote:
hoe kom je daar nou weer bijquote:Op dinsdag 25 mei 2010 21:08 schreef Ned_Bigby het volgende:
[..]
Jij doet het met tijgertje? Aaah, weer wat geleerd.
ik heb er ook 1quote:
Ik blijf maagd tot het huwelijk.einzquote:Op dinsdag 25 mei 2010 21:10 schreef mstr het volgende:
[..]
Jullie hebben het nog steeds niet gedaan?
Dat zal het zijn.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 21:11 schreef Tazar_Yoot het volgende:
[..]
Ik blijf maagd tot het huwelijk.einz
quote:Op dinsdag 25 mei 2010 21:11 schreef Tazar_Yoot het volgende:
[..]
Ik blijf maagd totdat ik 40 ben, en ik in de film kan spelen
Ouch.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 21:10 schreef mstr het volgende:
[..]
Jullie hebben het nog steeds niet gedaan?
Hoe weet je adt?quote:Op dinsdag 25 mei 2010 21:12 schreef Tazar_Yoot het volgende:
Je hebt 23 notes gekregen van onze moderators.
Jij wel Heimquote:
Hij is stiekem admin.quote:
Ik maak er een trilogie vanquote:Op dinsdag 25 mei 2010 21:13 schreef Tazar_Yoot het volgende:
[..]
goeie garp.
maar die film bestaat al
Hahaquote:Op dinsdag 25 mei 2010 21:15 schreef Tazar_Yoot het volgende:
Ik keek laats roomraiders.
en 1 van die gasten had een opblaaspop!
quote:Op dinsdag 25 mei 2010 21:15 schreef Tazar_Yoot het volgende:
Ik keek laats roomraiders.
en 1 van die gasten had een opblaaspop!
quote:
Dat klinkt niet echt geweldig, doe mij dan maar:quote:
Die clip blijft episch :")quote:Op dinsdag 25 mei 2010 21:19 schreef Ned_Bigby het volgende:
[..]
Dat klinkt niet echt geweldig, doe mij dan maar:![]()
![]()
.
Geniale shit ja, en dat nummer is ook niet verkeerdquote:
120 keer zelfsquote:Op dinsdag 25 mei 2010 21:20 schreef Hyman het volgende:
$6000 voor een realdollkan je beter naar de hoeren
quote:Op dinsdag 25 mei 2010 21:21 schreef Tazar_Yoot het volgende:
[..]
mijne kost
Standard RealDoll 2 Female
(includes all 3 entries)
Price: $5,999.00
quote:*** This Month's Specials ***
* Order a RealDoll, RealDoll2 or Male RealDoll2 for only $5,499 (plus shipping)!!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.!!!
Op zondag 23 mei 2010 15:06 schreef Crack_ het volgende:
Ned_bigby :~ :~ :~.
quote:Op dinsdag 25 mei 2010 21:23 schreef Ned_Bigby het volgende:NooohSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.!!!
(╯°□°)╯︵ ¡ʞoɟ
Is dat het programma op Ned 3? Ik zit hier een of ander heel gay iets van de EO te kijken maar ik heb eigenlijk geen idee watquote:Op dinsdag 25 mei 2010 21:27 schreef mstr het volgende:
Wat een zachte dweil bij '40 dagen zonder jou'
Ja.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 21:29 schreef Ned_Bigby het volgende:
[..]
Is dat het programma op Ned 3? Ik zit hier een of ander heel gay iets van de EO te kijken maar ik heb eigenlijk geen idee wat
LaPo.quote:
Jaja.quote:
Beter.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 21:48 schreef tubacloud het volgende:
het onweer boven frankrijk komt niet hier heen
quote:Op dinsdag 25 mei 2010 21:56 schreef mstr het volgende:
[..]
Oh, als dat al verdacht is, dan is het maar goed dat ik geen notes krijg in m'n echte leven.
Eigenlijk had je gewoon moeten weigeren.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 21:57 schreef Renesite het volgende:
Ik kreeg vanmorgen al een smsje van een collega;
'Wie werkt er vanavond'
Ik sms terug: 'hoezo, ik denk S.'
Zij: 'Ow, dan wil ik niet werken, C. is ziek namelijk'
Ik kom om 12:00 op het werk: 'Je kan werken tot 20:15?'
Ik: 'Ow... euhhh heb wel nog wat te doen vanavond'
Baas: 'Erm... jij bent de enige die ik nog kan vragen'
Overgewerkt!
Tjaquote:Op dinsdag 25 mei 2010 21:58 schreef mstr het volgende:
[..]
Seks voor het huwelijk: NOTE!
5 km/u te hard rijden: NOTE!
Etc.
Vraag dat in EXA.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 22:02 schreef Jotcha het volgende:
Waar vind ik de geschatte normering van de examens?
Pffff, hier heb ik 1 positieve note, maar in RL zal dat anders zijn.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 21:58 schreef mstr het volgende:
[..]
Etc.
Heb wel gezegd:quote:Op dinsdag 25 mei 2010 22:01 schreef mstr het volgende:
[..]
Ja, maar nu vertrouwt ie de volgende keer weer op je.
GEEN HTC HD2!!!!!!!!!!!!!!quote:Op dinsdag 25 mei 2010 22:02 schreef Jotcha het volgende:
Waar vind ik de geschatte normering van de examens?
Die note is vast: Dikke tieten.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 22:03 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Pffff, hier heb ik 1 positieve note, maar in RL zal dat anders zijn.
Dan is het goed.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 22:03 schreef Renesite het volgende:
[..]
Heb wel gezegd:
'Je kan echt niemand anders vinden'
Hij: 'Nee... echt niet, je moet natuurlijk wel een goede indruk maken op je nieuwe baas he'
Ik: 'Ja, natuurlijk, daarom doe ik het ook!'
Nee, sowieso nietquote:Op dinsdag 25 mei 2010 22:04 schreef mstr het volgende:
[..]
Dan is het goed.
Niet dat ie het elke keer gaat flikken.
Oh, 2x pas.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 21:58 schreef mstr het volgende:
[..]
Etc.
71.quote:
kun je te veel notes hebben eigenlijk? En wat gebeurt er dan??quote:
Mwa. Beetje je oeuvre, en als je wat fout doet kijken ze daar of je het al eerder hebt gedaan etc.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 22:18 schreef tubacloud het volgende:
[..]
kun je te veel notes hebben eigenlijk? En wat gebeurt er dan??
ah, dus in feite zeggen die dingen nies zolang je niets "strafbaars" doet?quote:Op dinsdag 25 mei 2010 22:19 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Mwa. Beetje je oeuvre, en als je wat fout doet kijken ze daar of je het al eerder hebt gedaan etc.
Ja, maar ook positieve notes staan er in.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 22:20 schreef tubacloud het volgende:
[..]
ah, dus in feite zeggen die dingen nies zolang je niets "strafbaars" doet?
Ik heb er 126quote:
Oké, lijstje tijd:quote:
wat staat er uberhaupt in een positieve note?quote:Op dinsdag 25 mei 2010 22:20 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ja, maar ook positieve notes staan er in.
quote:Op dinsdag 25 mei 2010 22:21 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Oké, lijstje tijd:
iPhone 3 4GS ----> sowieso 4gs omdat 3gs rommel is.
Blackberry Storm,
Blackberry Curve,
Blackberry Tour,
Blackberry Bold, -------> weinig poespas, erg degelijk, tegenwoordig gehyped en daarom wil ik hem niet, eigenlijk. Was wel een optie voor mij. Duur(der) abonnement met die blackberry pushmail
HTC HD2,
HTC Desire,-------------> heb ik
HTC Touch 2,
HTC Nexus One, ------> heb ik 'in feite' omdat ^^^^
Motorola Milestone, ---> toetsenbord![]()
Nokia N900,
Nokia N97,
SE Xperia X2,
SE Xperia X1i.
Welke zou je kiezen?
N900quote:Op dinsdag 25 mei 2010 22:21 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Oké, lijstje tijd:
iPhone 3GS
Blackberry Storm,
Blackberry Curve,
Blackberry Tour,
Blackberry Bold,
HTC HD2,
HTC Desire,
HTC Touch 2,
HTC Nexus One,
Motorola Milestone,
Nokia N900,
Nokia N97,
SE Xperia X2,
SE Xperia X1i.
Welke zou je kiezen?
Dat je iets goed heb gedaan.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 22:21 schreef tubacloud het volgende:
[..]
wat staat er uberhaupt in een positieve note?
quote:
Abbo kopen.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 22:23 schreef Ned_Bigby het volgende:
Hoe weet ik of ik een positieve note heb?
Zie reactieeditquote:Op dinsdag 25 mei 2010 22:22 schreef Jotcha het volgende:
En natuurlijk waarom!
Ik heb een positieve note btw
Niet. Tenzij je betaalt. Of mod wordt.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 22:23 schreef Ned_Bigby het volgende:
Hoe weet ik of ik een positieve note heb?
die zit er ook een bij ons in de tuinquote:
Wie ben jij nu danquote:Op dinsdag 25 mei 2010 22:25 schreef Ned_Bigby het volgende:
Oh, ik had destijds een abbo en gedraagde mij zo nu en dan heel goed maar van mijn 48 notes was er destijds geen enkele positief! En ik had zelfs dubbele notes voor dingen en dat kwam allemaal door die Nijnja
Hoeft ook nietquote:Op dinsdag 25 mei 2010 22:25 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ik ga niet die overige 71 doorspitten, hoor.
Dat postcountrecordquote:Op dinsdag 25 mei 2010 22:25 schreef DeLuna het volgende:
Ik heb 1 note, van BrandX, en ik hoef niet te kijken wat er in staat want hij is positief
Chillquote:Op dinsdag 25 mei 2010 22:26 schreef Mexicaantje. het volgende:
Gezellig weer hier. Lekker ruzie enzo. Echt. Mijn vader kan opkankeren.
Ik heb een keer een egel doodgereden met de fiets. Reed over z'n kop heen.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 22:25 schreef tubacloud het volgende:
[..]
die zit er ook een bij ons in de tuinsuperlieve beesten alleen je ziet ze niet als het donker is
ik dacht eerst dat ik op een egel was gaan staan
Ik wil ook weten!quote:Op dinsdag 25 mei 2010 22:26 schreef Jotcha het volgende:
Enneh. Hoe zijn de touchscreens van al die dingen, weet iemand dat?Ik blijf erbij dat het iPhone touchscreen fijn is
Dan heb je de desire nog niet gehad. Mennus dat werkt echt super! En dat zweer ik.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 22:26 schreef Jotcha het volgende:
Enneh. Hoe zijn de touchscreens van al die dingen, weet iemand dat?Ik blijf erbij dat het iPhone touchscreen fijn is
Dunno. Ff naar buiten ofzo.quote:
Een van de katten deed spastisch in de vensterbank, dus ik ging even uit het raam kijken wat er nu weer zat. Was het een egelquote:Op dinsdag 25 mei 2010 22:25 schreef tubacloud het volgende:
[..]
die zit er ook een bij ons in de tuinsuperlieve beesten alleen je ziet ze niet als het donker is
ik dacht eerst dat ik op een egel was gaan staan
quote:Op dinsdag 25 mei 2010 22:27 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Ik heb een keer een egel doodgereden met de fiets. Reed over z'n kop heen.
quote:Op dinsdag 25 mei 2010 22:26 schreef Mexicaantje. het volgende:
Gezellig weer hier. Lekker ruzie enzo. Echt. Mijn vader kan opkankeren.
Had-ie zijn kop er maar bij moeten houden.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 22:27 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Ik heb een keer een egel doodgereden met de fiets. Reed over z'n kop heen.
Euhhhhh wat helpt bij mij is: Emeryquote:Op dinsdag 25 mei 2010 22:29 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Loop ik gezellig jankend op straat.
Ja, ben je wel ff uit dat gestress en geruzie. Moet zelf weten hoorquote:Op dinsdag 25 mei 2010 22:29 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Loop ik gezellig jankend op straat.
Jamaar ik moet leren.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 22:29 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Ja, ben je wel ff uit dat gestress en geruzie. Moet zelf weten hoor, maar zoiets helpt bij mij vaak wel.
Ja, schijt aan dat leren nu. Zoals je nu overkomt (niet verkeerd bedoeld) zal je echt niet geconcentreerd kunnen leren.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 22:30 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Jamaar ik moet leren.: )
KLRJ:WIL FKLAS FKL:AKf kankerzooi. Misschien doe ik het wel even idd, het is wel lekker koel buiten.
Ga dan fietsen! Lekker een stukkie hard fietsen in de frisse nacht is heeeerlijkquote:Op dinsdag 25 mei 2010 22:30 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Jamaar ik moet leren.: )
KLRJ:WIL FKLAS FKL:AKf kankerzooi. Misschien doe ik het wel even idd, het is wel lekker koel buiten.
Herkenbaarquote:Op dinsdag 25 mei 2010 22:33 schreef Ned_Bigby het volgende:
Niet als je steeds door je ketting heen trapt
Boh. Dat is wel echt kut, als je nachtrust zo steeds wordt afgenomenquote:Op dinsdag 25 mei 2010 22:32 schreef Mexicaantje. het volgende:
Hij kan er niets aan doen dat ik wakker word van hem ELKE NACHT, zelfs als ik oordopjes draag. Nee tuurlijk niet, je kan ook niet zachter doen ofzo. En hij wil zijn leven niet aanpassen want het is zijn huis!!! Ga dan verdomme niet smiddags als hij niet werkt of savonds na het avondeten ofzoiets als hij wel werkt op de bank liggen slapen. En dan boos worden als ik hem wakker maak. En smijten met de deuren enzo snachts. 100 keer op en neer lopen omdat hij weer eens is vergeten de verwarming/ventilatie uit te zetten. En het is allemaal mijn schuld! Hoe weet ik ook niet.
Nou:quote:Op dinsdag 25 mei 2010 22:32 schreef Mexicaantje. het volgende:
Hij kan er niets aan doen dat ik wakker word van hem ELKE NACHT, zelfs als ik oordopjes draag. Nee tuurlijk niet, je kan ook niet zachter doen ofzo. En hij wil zijn leven niet aanpassen want het is zijn huis!!! Ga dan verdomme niet smiddags als hij niet werkt of savonds na het avondeten ofzoiets als hij wel werkt op de bank liggen slapen. En dan boos worden als ik hem wakker maak. En smijten met de deuren enzo snachts. 100 keer op en neer lopen omdat hij weer eens is vergeten de verwarming/ventilatie uit te zetten. En het is allemaal mijn schuld! Hoe weet ik ook niet.
Nee dat klopt. Het is ook altijd in de toetsweek. Zal ik ongetwijfeld ook wat mee te maken hebben. Maar echt. Kanker op (jij niet dus he). Zla morgen bij scheikunde wel weer gezellig in janken uitbarsten.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 22:31 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Ja, schijt aan dat leren nu. Zoals je nu overkomt (niet verkeerd bedoeld) zal je echt niet geconcentreerd kunnen leren.
Ik heb geen 24 versnellingen fiets, derhalve nooit last vanquote:Op dinsdag 25 mei 2010 22:33 schreef Ned_Bigby het volgende:
Niet als je steeds door je ketting heen trapt
Pfff, het is niet makkelijkquote:Op dinsdag 25 mei 2010 22:35 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Nee dat klopt. Het is ook altijd in de toetsweek. Zal ik ongetwijfeld ook wat mee te maken hebben. Maar echt. Kanker op (jij niet dus he). Zla morgen bij scheikunde wel weer gezellig in janken uitbarsten.
Dat is ook niet zozeer het probleem, de ketting zit gewoon niet zo strak om de tandwielen bij mijn trapper (ook het verwijderen van schakels helpt niet heel veel). Binnenkort toch maar eens langs de fietsenmakerquote:Op dinsdag 25 mei 2010 22:35 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ik heb geen 24 versnellingen fiets, derhalve nooit last van
Mja, dat het gebeurd is kut. Maar dan ook tijdens je eindexamen is zo mogelijk nog 10 keer kutter. Ik heb gelukkig ouders die me zeker rond deze tijd wel met rust laten, en als ik het zo hoor mag ik daar best blij mee zijn.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 22:35 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Nee dat klopt. Het is ook altijd in de toetsweek. Zal ik ongetwijfeld ook wat mee te maken hebben. Maar echt. Kanker op (jij niet dus he). Zla morgen bij scheikunde wel weer gezellig in janken uitbarsten.
En datquote:
quote:Mijn forumvriendjes gebaseerd op het jaar 2010:
mstr
Surveillance-Fiets
Zeroku
Renesite
Jotcha
tliciouz
Bravebart
-SG-
RenRen-
Hyman
MarkM
Mexicaantje.
Sjoegerd
Heroinjunk
nijnja
Rauw.
Tijgertje.
BurnaBoy
DeLuna
Schieganger
the_legend_killer
suikertaartje
Trevland
Desunoto
Antony1989
TwyLight
Daniane
naatje_1
Juicyhil
Blaxje
Meddo
Marco001
Smijn.
Biogarde
Puala
Mr.DD
tubacloud
Paul
o.us
RacerDKB
Cat22
pumpkinsoup
porsche1
Onorgineel
Trollface.
PiRANiA
Ame_thyst
Myraela
Twizu
Dark_Angelus
Ja mijn moeder doet dat ook, die laat me gewoon uitrazen en negeert em verder en dan is't gewoon goed. Maar mijn vader moet altijd even zijn woordje doen en dat escalleert want als ik niets zeg moet ik niet zo arrogant doen en als ik wel wat zeg wil ik altijd het laatste woord hebben (dat zegt hij dan altidj, dus wie wil dat nou vraag ik me af). Maarja ik ben alweer blij gemaakt dus het gaat wel weer.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 22:38 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Mja, dat het gebeurd is kut. Maar dan ook tijdens je eindexamen is zo mogelijk nog 10 keer kutter. Ik heb gelukkig ouders die me zeker rond deze tijd wel met rust laten, en als ik het zo hoor mag ik daar best blij mee zijn.
[..]
En dat
Haha je wilt niet weten hoe goed ik mijn vader kan uitlullen maar hij gaat schreeuwen of hij wil niet in discussie of hij zegt dat ik arrogant ben etc etc. Dus dat werkt niet. En het draait niet allemaal om mij jwt.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 22:35 schreef Renesite het volgende:
[..]
Nou:
'Pap, weetje, als we het nog eventjes volwassen en leuk houden tot eind zomervakantie dan ben ik het huis uit. Waarom moet je het nu nog zo vervelend voor iedereen maken? Of wacht, ik pas mij aan omdat ík het iedereen vervelend maak natuurlijk. Maar als iedereen nou eens elkaar wat gaan dogen dan komen we een heel end!'
Of zo.
Ik ben altijd zo goed in discussies en leuke oneliners
Mja ik riep ook 'ga dan op zijn minst deze dagen vroeg naar bed, ik heb examens verdomme'. Maar hij gaat zich niet aanpassen aan mij! Maar mams heeft er ook last van. Maar dat maakt al helemaal niet uit!quote:Op dinsdag 25 mei 2010 22:39 schreef Renesite het volgende:
Maare, Noor. Het is overal hetzelfde. Bij mij ook altijd in de tentamenperiodes.
Ik ben ze tegenwoordig wel voor:
'IK HEB TENTAMENS DUS HEB GEEN ZIN. BEWAAR DIT EVENTJES VOOR NA MIJN TENTAMENS, IK GA NU LEREN!'
En daar gaat het omquote:Op dinsdag 25 mei 2010 22:48 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Ja mijn moeder doet dat ook, die laat me gewoon uitrazen en negeert em verder en dan is't gewoon goed. Maar mijn vader moet altijd even zijn woordje doen en dat escalleert want als ik niets zeg moet ik niet zo arrogant doen en als ik wel wat zeg wil ik altijd het laatste woord hebben (dat zegt hij dan altidj, dus wie wil dat nou vraag ik me af). Maarja ik ben alweer blij gemaakt dus het gaat wel weer.
WTFquote:Op dinsdag 25 mei 2010 22:51 schreef Mexicaantje. het volgende:
"Ja ik heb me genoeg aangepast de afgelopen 17 jaar.'
Succes met Scheikundequote:Op dinsdag 25 mei 2010 22:53 schreef Mexicaantje. het volgende:
Oh en dankjullie wel mensen, als het nodig is zijn jullie wel heel lief.
Och er zijn wel ergere dingen gezegd en gedaan. Maar nu ga ik nog even leren.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 22:52 schreef Zeroku het volgende:
[..]
WTF. Ook een lekker uitspraak om te horen als kind.
Ach joh, jij weet beter. Jij doet straks de universiteit en hoeft ze straks niet elke dag meer te zien. Tijd voor je eigen leventje. Bouw daar op.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 22:53 schreef Mexicaantje. het volgende:
Oh en dankjullie wel mensen, als het nodig is zijn jullie wel heel lief.
Is goed, succes ermeequote:Op dinsdag 25 mei 2010 22:55 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Och er zijn wel ergere dingen gezegd en gedaan. Maar nu ga ik nog even leren.
In Eindhoven en omstreken maak je echt snel vrienden. En dat is serieus. Ze zijn hier echt gemoedelijk.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 22:55 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ach joh, jij weet beter. Jij doet straks de universiteit en hoeft ze straks niet elke dag meer te zien. Tijd voor je eigen leventje. Bouw daar op.
Studeer desnoods in de bibliotheek van Deventer. Werkt prima!
Ja of je krijgt te horen dat je pa eigenlijk geen kinderen wou...quote:Op dinsdag 25 mei 2010 22:52 schreef Zeroku het volgende:
[..]
WTF. Ook een lekker uitspraak om te horen als kind.
True. Groningen minder. In Brabant was ik laatst nog, normaal spreek je minder snel met mensen en dergelijke - maar daar gaat gewoon iemand hele verhalen met je houdenquote:Op dinsdag 25 mei 2010 22:56 schreef Zeroku het volgende:
[..]
In Eindhoven en omstreken maak je echt snel vrienden. En dat is serieus. Ze zijn hier echt gemoedelijk.
Mja maar het erge is dat er echt maar een persoon op de hele aarde is die ik echt niet kan uitstaan, en dat is hij. En dat wordt 100 keer verergerd doordat ik hem elke fucking dag zie.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 22:55 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ach joh, jij weet beter. Jij doet straks de universiteit en hoeft ze straks niet elke dag meer te zien. Tijd voor je eigen leventje. Bouw daar op.
Studeer desnoods in de bibliotheek van Deventer. Werkt prima!
Ik snap echt niet dat je zulke uitspraken kunt doen.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 22:57 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ja of je krijgt te horen dat je pa eigenlijk geen kinderen wou...
Jaweeel, als je je een beetje open stelt. Vaak gaat het via je huisgenoten waar je vervolgens ook wel een seen praatje maakt met diens vrienden. Verder op je studie. Je moet beetje flexibel zijn.quote:
Ja zoiets had ik ook. Weet niet meer precies hoe dat zat want dat is 6 jaar geleden ofzo maar weet nog wel precies waar ik toen was enzo.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 22:57 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Pfoe, zulke problemen zitten er ook tussen mijn oom, die ik verder slechts 1 keer heb gezien, en mijn 2 nichtjes.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 22:57 schreef DeLuna het volgende:
[..]
True.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 22:58 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Ik snap echt niet dat je zulke uitspraken kunt doen.
Alleen is dat de andere kant van Nederlandquote:Op dinsdag 25 mei 2010 23:00 schreef Jotcha het volgende:
[..]
In Brabant zeker. Open dagen geweest, heel relaxte sfeer
Mijne was laatst zo over de zeik dat ik serieus schrok en dacht dat ze uit elkaar zouden gaanquote:Op dinsdag 25 mei 2010 22:58 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Hij zei het ook niet tegen mij. Maar mijn tante (een van zijn vele zussen) zei dus dat hij eigenlijk geen kinderen wou. En ik geloof haar wel, zij was altijd mijn lievelingstante.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 22:58 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Ik geloof dat zolang je buiten de randstad zit het wel goed te doen isquote:Op dinsdag 25 mei 2010 23:00 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Alleen is dat de andere kant van Nederland.
Waar ik heenga.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 23:00 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Alleen is dat de andere kant van Nederland.
Daar schrik ik niet meer van.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 23:01 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Mijne was laatst zo over de zeik dat ik serieus schrok en dacht dat ze uit elkaar zouden gaan
Mwa, hier zijn wel eens ruzies. Maar mijn ouders gaan niet rap uit elkaar. Dan moet het wel echt ECHT erg zijn.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 23:01 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Mijne was laatst zo over de zeik dat ik serieus schrok en dacht dat ze uit elkaar zouden gaan
Mja, dat is zo mogelijk nog erger. Achter jouw rug om zulke dingen zeggen.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 23:01 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Hij zei het ook niet tegen mij. Maar mijn tante (een van zijn vele zussen) zei dus dat hij eigenlijk geen kinderen wou. En ik geloof haar wel, zij was altijd mijn lievelingstante.
Wat moet ik in Brabant manquote:Op dinsdag 25 mei 2010 23:00 schreef Jotcha het volgende:
[..]
In Brabant zeker. Open dagen geweest, heel relaxte sfeer
Dat komt hier niet voor normaal. Maar 't is toen goedgekomen enzo. Kan me trouwens niet voorstellen wat er dan gebeurt als ze uit elkaar gaanquote:Op dinsdag 25 mei 2010 23:01 schreef Renesite het volgende:
[..]
Daar schrik ik niet meer van.
Ik zei gisteren nog: 'En nu, gaan jullie scheiden of hoe zit dat?'
Ik denk wel eens dat het beter zou zijn voor mij als ze uit elkaar zouden gaan.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 23:01 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Oh, daar heb ik volgens mij wel iets van gehoord. Dat is ook in Eindhoven toch?quote:Op dinsdag 25 mei 2010 23:01 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Waar ik heenga.Heb me ook net ingeschreven voor de Na Examen Dagen, als daar niets aan is ga ik gewoon in m'n eigen kamer slapen.
30 euro voor 3 dagen incl ontbijt/lunch/avondeten en slaapplaats.
Ik was zoooo blij dat mijn ouders gingen scheidenquote:Op dinsdag 25 mei 2010 23:01 schreef Renesite het volgende:
[..]
Daar schrik ik niet meer van.
Ik zei gisteren nog: 'En nu, gaan jullie scheiden of hoe zit dat?'
Nee, ik weet precies wat je bedoelt. Mijn vader is vrachtwagenchauffeur (quote:Op dinsdag 25 mei 2010 23:03 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Ik denk wel eens dat het beter zou zijn voor mij als ze uit elkaar zouden gaan.Is vast niet zo want moeilijk moeilijk en hakt erin (dus mensen met gescheiden ouders, alsjeblieft niet gaan bitchen), maar als mijn vader een week weg is hebben mijn moeder en ik het zo gezellig altijd. En als hij er wel is zit ik altijd op mijn kamer en spreek ik mijn ouders nooit.
Dat heb ik minder extreem met m'n maquote:Op dinsdag 25 mei 2010 23:03 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Ik denk wel eens dat het beter zou zijn voor mij als ze uit elkaar zouden gaan.Is vast niet zo want moeilijk moeilijk en hakt erin (dus mensen met gescheiden ouders, alsjeblieft niet gaan bitchen), maar als mijn vader een week weg is hebben mijn moeder en ik het zo gezellig altijd. En als hij er wel is zit ik altijd op mijn kamer en spreek ik mijn ouders nooit.
Yesh, voor Eindhovenaren. Voor studenten van Fontys, TU/e en nog twee dingen daar dacht ik.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 23:03 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Oh, daar heb ik volgens mij wel iets van gehoord. Dat is ook in Eindhoven toch?
Gaan ze je gebruiken om tegen elkaar uit te spelenquote:Op dinsdag 25 mei 2010 23:03 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Dat komt hier niet voor normaal. Maar 't is toen goedgekomen enzo. Kan me trouwens niet voorstellen wat er dan gebeurt als ze uit elkaar gaan
Volgens mij is dat best tofquote:Op dinsdag 25 mei 2010 23:04 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Yesh, voor Eindhovenaren. Voor studenten van Fontys, TU/e en nog twee dingen daar dacht ik.
Nee, dat nooit. Als die uit elkaar gaan is het tussen 6 plankenquote:Op dinsdag 25 mei 2010 23:04 schreef Renesite het volgende:
[..]
Gaan ze je gebruiken om tegen elkaar uit te spelen
Mijn moeder is net als ik. Snel happen en echt overal best lomp en direct op reageren. En mijn vader vindt alles wel goed, en is na 5 minuten al vergeten dat hij ruzie had.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 23:05 schreef Renesite het volgende:
Maar goed. Mijn ouders vlammen heel snel maar doen daarna weer lief! Wij zijn allemaal kort voor de kop, heethoofden en nogal furieus in discussies
Kroegentochtenquote:Op dinsdag 25 mei 2010 23:05 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Volgens mij is dat best tof. Sowieso die kroegentocht
Met carnaval is dat zó vet altijd.quote:
Eindhovenquote:Op dinsdag 25 mei 2010 23:04 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Yesh, voor Eindhovenaren. Voor studenten van Fontys, TU/e en nog twee dingen daar dacht ik.
Ja de leuke dingen zijn echt opquote:Op dinsdag 25 mei 2010 23:07 schreef Mexicaantje. het volgende:
Moet eigenlijk slapen maar dan ga ik janken. Alweer.
Is soms wel lekker. Janken. Soms moet dat. Maar niet te vaak. Dus ga nu even janken en daarna fantaseren over een moooie warme dag in je kamertje in Eindhoven, frisse bloemen. Ramen open, lekker schoonmaken en daarna een flanerende jurk aan en lekker shinen met een mooie zonnebril op. Terrasje met een nieuwe vriendin en lekker alles bespreken onder het genot van een rosé.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 23:07 schreef Mexicaantje. het volgende:
Moet eigenlijk slapen maar dan ga ik janken. Alweer.
Neemanquote:Op dinsdag 25 mei 2010 23:07 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Met apres ski ook. Begint wel vroeg daar
In Oostenrijk wil je 1 uur gewoon slapen, je moet dag erna om 7 uur weer op en dan meteen sportenquote:Op dinsdag 25 mei 2010 23:09 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Neeman. In het weekend ga ik echt pas rond 12 uur normaal.
In Oss? Is dat leuk?quote:Op dinsdag 25 mei 2010 23:08 schreef Mexicaantje. het volgende:
Ik ga 4 juni naar Vive La Fête in Oss met een vriendin en dan daarna Eindhoven verkennen. Wordt ook wel memomerabel denk ik zo. En de voglende ochtend om 6.20 de trein omdat ik wil werken dan.
Jij jankt ook van tijd tot tijd?quote:Op dinsdag 25 mei 2010 23:09 schreef Renesite het volgende:
[..]
Is soms wel lekker. Janken. Soms moet dat. Maar niet te vaak. Dus ga nu even janken en daarna fantaseren over een moooie warme dag in je kamertje in Eindhoven, frisse bloemen. Ramen open, lekker schoonmaken en daarna een flanerende jurk aan en lekker shinen met een mooie zonnebril op. Terrasje met een nieuwe vriendin en lekker alles bespreken onder het genot van een rosé.
Zo gaat dat. En ja jij doet dat en lust rosé, anders ga ik boos worden.
Ja, ik ken het. Daar ben ik twee jaar geleden met carnaval geweest, was ook best tof.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 23:10 schreef Jotcha het volgende:
[..]
In Oostenrijk wil je 1 uur gewoon slapen, je moet dag erna om 7 uur weer op en dan meteen sporten
Vive La Fête is leuk en de dingen die we gaan doen ook. Want leuk.quote:
Ik jank sinds vanmiddag half vijf.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 23:09 schreef Renesite het volgende:
[..]
Is soms wel lekker. Janken. Soms moet dat. Maar niet te vaak. Dus ga nu even janken en daarna fantaseren over een moooie warme dag in je kamertje in Eindhoven, frisse bloemen. Ramen open, lekker schoonmaken en daarna een flanerende jurk aan en lekker shinen met een mooie zonnebril op. Terrasje met een nieuwe vriendin en lekker alles bespreken onder het genot van een rosé.
Nee, maar heeeeeel af en toe. Ja, dat mogen mensen met een piemel. Als je vindt van niet dan moet je maar gewoon eens doen. Als je alles wat je irriteert opkropt is ook niet goed. Probeer het eens, erg verfrissendquote:
Eensquote:Op dinsdag 25 mei 2010 23:11 schreef Renesite het volgende:
[..]
Nee, maar heeeeeel af en toe. Ja, dat mogen mensen met een piemel. Als je vindt van niet dan moet je maar gewoon eens doen. Als je alles wat je irriteert opkropt is ook niet goed. Probeer het eens, erg verfrissend
Hehe. Ik weet niet of ik volgend jaar op hogeschool vakantie heb rond die tijdquote:Op dinsdag 25 mei 2010 23:11 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Ja, ik ken het. Daar ben ik twee jaar geleden met carnaval geweest, was ook best tof.
Ja inderdaad. Paar weken voor het eerst in jaren weer gedaan.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 23:11 schreef Renesite het volgende:
[..]
Nee, maar heeeeeel af en toe. Ja, dat mogen mensen met een piemel. Als je vindt van niet dan moet je maar gewoon eens doen. Als je alles wat je irriteert opkropt is ook niet goed. Probeer het eens, erg verfrissend
Wauw!quote:Op dinsdag 25 mei 2010 23:09 schreef Renesite het volgende:
[..]
Wtfquote:Op dinsdag 25 mei 2010 23:13 schreef Mexicaantje. het volgende:
Kudo's voor Renesite. Ik krop het wel altijd op en dan heb ik één jankdag in de zoveel weken ofzo. En als ik ongesteld ben ben ik afwisselend heel vrolijk en heel chagrijnig maar ik jank dan eigenlijk nooit.
Ik hoop maar dat ik met carnaval vrij benquote:Op dinsdag 25 mei 2010 23:13 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Hehe. Ik weet niet of ik volgend jaar op hogeschool vakantie heb rond die tijdAnders ga ik weer naar Oostenrijk
Ik sta er gelukkig aardig goed voor. Het zou echt een ramp zijn als ik blijf zitten. No kidding.quote:
Dat eerste deel snap ik, maar waarom moet je nou beginnen over dat ongesteldheid.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 23:13 schreef Mexicaantje. het volgende:
Kudo's voor Renesite. Ik krop het wel altijd op en dan heb ik één jankdag in de zoveel weken ofzo. En als ik ongesteld ben ben ik afwisselend heel vrolijk en heel chagrijnig maar ik jank dan eigenlijk nooit.
Haha, poppentietenquote:
Heeeeeeeeee!quote:Op dinsdag 25 mei 2010 23:13 schreef Zeroku het volgende:
Voor een Ex-VMBO'er komt er toch best wijze praat uit je, René.
Ik merk nu pas hoe slecht ik ervoor stondquote:Op dinsdag 25 mei 2010 23:15 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Ik sta er gelukkig aardig goed voor. Het zou echt een ramp zijn als ik blijf zitten. No kidding.
Grapje. Kusjekroelquote:
quote:Op dinsdag 25 mei 2010 23:16 schreef Renesite het volgende:
[..]
Dat eerste deel snap ik, maar waarom moet je nou beginnen over dat ongesteldheid.
quote:Op dinsdag 25 mei 2010 23:16 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Whut? Mannen gaan altijd zeggen [lage stem]'zeker als je ongesteld bent huhuhu[/lage stem].
Ik sta 2 7ens zeker. Twee 6.4'en, een 6.5 wat geen 7 afgerond is, een 6.1, 5.9 en 5.2. Dus in principe moet het zeker te doen zijn. Dus het zou aardig kut zijn om nou nog te zakken.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 23:17 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Ik merk nu pas hoe slecht ik ervoor stondEn dat verwachte wiskundepunt, tsja. Het kan genoeg zijn, het kan te weinig zijn. Is 2 punten verschil he.
de TT komt niet echt overeeen met de inhoudquote:
Applequote:Op dinsdag 25 mei 2010 23:18 schreef Tazar_Yoot het volgende:
[..]
de TT komt niet echt overeeen met de inhoud
volgens het bericht gaat het voornamelijk over de WiFi opslag, terwijl Apple dit ook al gedaan heeft
Ik schrok al...quote:Op dinsdag 25 mei 2010 23:18 schreef Tazar_Yoot het volgende:
[..]
volgens het bericht gaat het voornamelijk over de WiFi opslag, terwijl Apple dit ook al gedaan heeft
Kijk eens naar de auteur.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 23:18 schreef Tazar_Yoot het volgende:
[..]
Maakt niet uit. Google wil gewoon geen geld en tijdrovende rechtszaak voeren. Ook al zouden ze het winnen.quote:volgens het bericht gaat het voornamelijk over de WiFi opslag, terwijl Apple dit ook al gedaan heeft
Doei doeiquote:Op dinsdag 25 mei 2010 23:20 schreef Mexicaantje. het volgende:
Syo ik ga slapen. Trusten und succes!
Trustenquote:Op dinsdag 25 mei 2010 23:20 schreef Mexicaantje. het volgende:
't is maar 1 vak dat je mag herkansenquote:Op dinsdag 25 mei 2010 23:19 schreef Mexicaantje. het volgende:
Joootch als je zakt heb je de herkansing nog. En voor jou is die in juni alweer dus komt vast wel goedddd.
Nou, jij gaat gewoon later een pimp worden in een striptent. Of zo.quote:
quote:Op dinsdag 25 mei 2010 23:20 schreef Mexicaantje. het volgende:
Ik stond een 7.4, een 6.5, een 6.4, een 6.0, een 5.9, een 5.6 en een 4.8.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 23:18 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Ik sta 2 7ens zeker. Twee 6.4'en, een 6.5 wat geen 7 afgerond is, een 6.1, 5.9 en 5.2. Dus in principe moet het zeker te doen zijn. Dus het zou aardig kut zijn om nou nog te zakken.
Joa, denk ook wel dat het goedkomtquote:Op dinsdag 25 mei 2010 23:22 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ik stond een 7.4, een 6.5, een 6.4, een 6.0, een 5.9, een 5.6 en een 4.8.
En ik heb het ook gehaald. Dus het is te doen hoor
Huh wat.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 23:21 schreef Renesite het volgende:
[..]
Nou, jij gaat gewoon later een pimp worden in een striptent. Of zo.
Een jurkje zal jou simpelweg niet passen.
En nu ben je vakkenvuller?quote:Op dinsdag 25 mei 2010 23:22 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ik stond een 7.4, een 6.5, een 6.4, een 6.0, een 5.9, een 5.6 en een 4.8.
En ik heb het ook gehaald. Dus het is te doen hoor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |