Mja maar het erge is dat er echt maar een persoon op de hele aarde is die ik echt niet kan uitstaan, en dat is hij. En dat wordt 100 keer verergerd doordat ik hem elke fucking dag zie.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 22:55 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ach joh, jij weet beter. Jij doet straks de universiteit en hoeft ze straks niet elke dag meer te zien. Tijd voor je eigen leventje. Bouw daar op.
Studeer desnoods in de bibliotheek van Deventer. Werkt prima!
Ik snap echt niet dat je zulke uitspraken kunt doen.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 22:57 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ja of je krijgt te horen dat je pa eigenlijk geen kinderen wou...
Jaweeel, als je je een beetje open stelt. Vaak gaat het via je huisgenoten waar je vervolgens ook wel een seen praatje maakt met diens vrienden. Verder op je studie. Je moet beetje flexibel zijn.quote:
Ja zoiets had ik ook. Weet niet meer precies hoe dat zat want dat is 6 jaar geleden ofzo maar weet nog wel precies waar ik toen was enzo.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 22:57 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Pfoe, zulke problemen zitten er ook tussen mijn oom, die ik verder slechts 1 keer heb gezien, en mijn 2 nichtjes.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 22:57 schreef DeLuna het volgende:
[..]
True.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 22:58 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Ik snap echt niet dat je zulke uitspraken kunt doen.
Alleen is dat de andere kant van Nederlandquote:Op dinsdag 25 mei 2010 23:00 schreef Jotcha het volgende:
[..]
In Brabant zeker. Open dagen geweest, heel relaxte sfeer
Mijne was laatst zo over de zeik dat ik serieus schrok en dacht dat ze uit elkaar zouden gaanquote:Op dinsdag 25 mei 2010 22:58 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Hij zei het ook niet tegen mij. Maar mijn tante (een van zijn vele zussen) zei dus dat hij eigenlijk geen kinderen wou. En ik geloof haar wel, zij was altijd mijn lievelingstante.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 22:58 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Ik geloof dat zolang je buiten de randstad zit het wel goed te doen isquote:Op dinsdag 25 mei 2010 23:00 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Alleen is dat de andere kant van Nederland.
Waar ik heenga.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 23:00 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Alleen is dat de andere kant van Nederland.
Daar schrik ik niet meer van.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 23:01 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Mijne was laatst zo over de zeik dat ik serieus schrok en dacht dat ze uit elkaar zouden gaan
Mwa, hier zijn wel eens ruzies. Maar mijn ouders gaan niet rap uit elkaar. Dan moet het wel echt ECHT erg zijn.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 23:01 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Mijne was laatst zo over de zeik dat ik serieus schrok en dacht dat ze uit elkaar zouden gaan
Mja, dat is zo mogelijk nog erger. Achter jouw rug om zulke dingen zeggen.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 23:01 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Hij zei het ook niet tegen mij. Maar mijn tante (een van zijn vele zussen) zei dus dat hij eigenlijk geen kinderen wou. En ik geloof haar wel, zij was altijd mijn lievelingstante.
Wat moet ik in Brabant manquote:Op dinsdag 25 mei 2010 23:00 schreef Jotcha het volgende:
[..]
In Brabant zeker. Open dagen geweest, heel relaxte sfeer
Dat komt hier niet voor normaal. Maar 't is toen goedgekomen enzo. Kan me trouwens niet voorstellen wat er dan gebeurt als ze uit elkaar gaanquote:Op dinsdag 25 mei 2010 23:01 schreef Renesite het volgende:
[..]
Daar schrik ik niet meer van.
Ik zei gisteren nog: 'En nu, gaan jullie scheiden of hoe zit dat?'
Ik denk wel eens dat het beter zou zijn voor mij als ze uit elkaar zouden gaan.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 23:01 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Oh, daar heb ik volgens mij wel iets van gehoord. Dat is ook in Eindhoven toch?quote:Op dinsdag 25 mei 2010 23:01 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Waar ik heenga.Heb me ook net ingeschreven voor de Na Examen Dagen, als daar niets aan is ga ik gewoon in m'n eigen kamer slapen.
30 euro voor 3 dagen incl ontbijt/lunch/avondeten en slaapplaats.
Ik was zoooo blij dat mijn ouders gingen scheidenquote:Op dinsdag 25 mei 2010 23:01 schreef Renesite het volgende:
[..]
Daar schrik ik niet meer van.
Ik zei gisteren nog: 'En nu, gaan jullie scheiden of hoe zit dat?'
Nee, ik weet precies wat je bedoelt. Mijn vader is vrachtwagenchauffeur (quote:Op dinsdag 25 mei 2010 23:03 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Ik denk wel eens dat het beter zou zijn voor mij als ze uit elkaar zouden gaan.Is vast niet zo want moeilijk moeilijk en hakt erin (dus mensen met gescheiden ouders, alsjeblieft niet gaan bitchen), maar als mijn vader een week weg is hebben mijn moeder en ik het zo gezellig altijd. En als hij er wel is zit ik altijd op mijn kamer en spreek ik mijn ouders nooit.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |