Is soms wel lekker. Janken. Soms moet dat. Maar niet te vaak. Dus ga nu even janken en daarna fantaseren over een moooie warme dag in je kamertje in Eindhoven, frisse bloemen. Ramen open, lekker schoonmaken en daarna een flanerende jurk aan en lekker shinen met een mooie zonnebril op. Terrasje met een nieuwe vriendin en lekker alles bespreken onder het genot van een rosé.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 23:07 schreef Mexicaantje. het volgende:
Moet eigenlijk slapen maar dan ga ik janken. Alweer.
Neemanquote:Op dinsdag 25 mei 2010 23:07 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Met apres ski ook. Begint wel vroeg daar
In Oostenrijk wil je 1 uur gewoon slapen, je moet dag erna om 7 uur weer op en dan meteen sportenquote:Op dinsdag 25 mei 2010 23:09 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Neeman. In het weekend ga ik echt pas rond 12 uur normaal.
In Oss? Is dat leuk?quote:Op dinsdag 25 mei 2010 23:08 schreef Mexicaantje. het volgende:
Ik ga 4 juni naar Vive La Fête in Oss met een vriendin en dan daarna Eindhoven verkennen. Wordt ook wel memomerabel denk ik zo. En de voglende ochtend om 6.20 de trein omdat ik wil werken dan.
Jij jankt ook van tijd tot tijd?quote:Op dinsdag 25 mei 2010 23:09 schreef Renesite het volgende:
[..]
Is soms wel lekker. Janken. Soms moet dat. Maar niet te vaak. Dus ga nu even janken en daarna fantaseren over een moooie warme dag in je kamertje in Eindhoven, frisse bloemen. Ramen open, lekker schoonmaken en daarna een flanerende jurk aan en lekker shinen met een mooie zonnebril op. Terrasje met een nieuwe vriendin en lekker alles bespreken onder het genot van een rosé.
Zo gaat dat. En ja jij doet dat en lust rosé, anders ga ik boos worden.
Ja, ik ken het. Daar ben ik twee jaar geleden met carnaval geweest, was ook best tof.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 23:10 schreef Jotcha het volgende:
[..]
In Oostenrijk wil je 1 uur gewoon slapen, je moet dag erna om 7 uur weer op en dan meteen sporten
Vive La Fête is leuk en de dingen die we gaan doen ook. Want leuk.quote:
Ik jank sinds vanmiddag half vijf.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 23:09 schreef Renesite het volgende:
[..]
Is soms wel lekker. Janken. Soms moet dat. Maar niet te vaak. Dus ga nu even janken en daarna fantaseren over een moooie warme dag in je kamertje in Eindhoven, frisse bloemen. Ramen open, lekker schoonmaken en daarna een flanerende jurk aan en lekker shinen met een mooie zonnebril op. Terrasje met een nieuwe vriendin en lekker alles bespreken onder het genot van een rosé.
Nee, maar heeeeeel af en toe. Ja, dat mogen mensen met een piemel. Als je vindt van niet dan moet je maar gewoon eens doen. Als je alles wat je irriteert opkropt is ook niet goed. Probeer het eens, erg verfrissendquote:
Eensquote:Op dinsdag 25 mei 2010 23:11 schreef Renesite het volgende:
[..]
Nee, maar heeeeeel af en toe. Ja, dat mogen mensen met een piemel. Als je vindt van niet dan moet je maar gewoon eens doen. Als je alles wat je irriteert opkropt is ook niet goed. Probeer het eens, erg verfrissend
Hehe. Ik weet niet of ik volgend jaar op hogeschool vakantie heb rond die tijdquote:Op dinsdag 25 mei 2010 23:11 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Ja, ik ken het. Daar ben ik twee jaar geleden met carnaval geweest, was ook best tof.
Ja inderdaad. Paar weken voor het eerst in jaren weer gedaan.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 23:11 schreef Renesite het volgende:
[..]
Nee, maar heeeeeel af en toe. Ja, dat mogen mensen met een piemel. Als je vindt van niet dan moet je maar gewoon eens doen. Als je alles wat je irriteert opkropt is ook niet goed. Probeer het eens, erg verfrissend
Wauw!quote:Op dinsdag 25 mei 2010 23:09 schreef Renesite het volgende:
[..]
Wtfquote:Op dinsdag 25 mei 2010 23:13 schreef Mexicaantje. het volgende:
Kudo's voor Renesite. Ik krop het wel altijd op en dan heb ik één jankdag in de zoveel weken ofzo. En als ik ongesteld ben ben ik afwisselend heel vrolijk en heel chagrijnig maar ik jank dan eigenlijk nooit.
Ik hoop maar dat ik met carnaval vrij benquote:Op dinsdag 25 mei 2010 23:13 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Hehe. Ik weet niet of ik volgend jaar op hogeschool vakantie heb rond die tijdAnders ga ik weer naar Oostenrijk
Ik sta er gelukkig aardig goed voor. Het zou echt een ramp zijn als ik blijf zitten. No kidding.quote:
Dat eerste deel snap ik, maar waarom moet je nou beginnen over dat ongesteldheid.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 23:13 schreef Mexicaantje. het volgende:
Kudo's voor Renesite. Ik krop het wel altijd op en dan heb ik één jankdag in de zoveel weken ofzo. En als ik ongesteld ben ben ik afwisselend heel vrolijk en heel chagrijnig maar ik jank dan eigenlijk nooit.
Haha, poppentietenquote:
Heeeeeeeeee!quote:Op dinsdag 25 mei 2010 23:13 schreef Zeroku het volgende:
Voor een Ex-VMBO'er komt er toch best wijze praat uit je, René.
Ik merk nu pas hoe slecht ik ervoor stondquote:Op dinsdag 25 mei 2010 23:15 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Ik sta er gelukkig aardig goed voor. Het zou echt een ramp zijn als ik blijf zitten. No kidding.
Grapje. Kusjekroelquote:
quote:Op dinsdag 25 mei 2010 23:16 schreef Renesite het volgende:
[..]
Dat eerste deel snap ik, maar waarom moet je nou beginnen over dat ongesteldheid.
quote:Op dinsdag 25 mei 2010 23:16 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Whut? Mannen gaan altijd zeggen [lage stem]'zeker als je ongesteld bent huhuhu[/lage stem].
Ik sta 2 7ens zeker. Twee 6.4'en, een 6.5 wat geen 7 afgerond is, een 6.1, 5.9 en 5.2. Dus in principe moet het zeker te doen zijn. Dus het zou aardig kut zijn om nou nog te zakken.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 23:17 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Ik merk nu pas hoe slecht ik ervoor stondEn dat verwachte wiskundepunt, tsja. Het kan genoeg zijn, het kan te weinig zijn. Is 2 punten verschil he.
de TT komt niet echt overeeen met de inhoudquote:
Applequote:Op dinsdag 25 mei 2010 23:18 schreef Tazar_Yoot het volgende:
[..]
de TT komt niet echt overeeen met de inhoud
volgens het bericht gaat het voornamelijk over de WiFi opslag, terwijl Apple dit ook al gedaan heeft
Ik schrok al...quote:Op dinsdag 25 mei 2010 23:18 schreef Tazar_Yoot het volgende:
[..]
volgens het bericht gaat het voornamelijk over de WiFi opslag, terwijl Apple dit ook al gedaan heeft
Kijk eens naar de auteur.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 23:18 schreef Tazar_Yoot het volgende:
[..]
Maakt niet uit. Google wil gewoon geen geld en tijdrovende rechtszaak voeren. Ook al zouden ze het winnen.quote:volgens het bericht gaat het voornamelijk over de WiFi opslag, terwijl Apple dit ook al gedaan heeft
Doei doeiquote:Op dinsdag 25 mei 2010 23:20 schreef Mexicaantje. het volgende:
Syo ik ga slapen. Trusten und succes!
Trustenquote:Op dinsdag 25 mei 2010 23:20 schreef Mexicaantje. het volgende:
't is maar 1 vak dat je mag herkansenquote:Op dinsdag 25 mei 2010 23:19 schreef Mexicaantje. het volgende:
Joootch als je zakt heb je de herkansing nog. En voor jou is die in juni alweer dus komt vast wel goedddd.
Nou, jij gaat gewoon later een pimp worden in een striptent. Of zo.quote:
quote:Op dinsdag 25 mei 2010 23:20 schreef Mexicaantje. het volgende:
Ik stond een 7.4, een 6.5, een 6.4, een 6.0, een 5.9, een 5.6 en een 4.8.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 23:18 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Ik sta 2 7ens zeker. Twee 6.4'en, een 6.5 wat geen 7 afgerond is, een 6.1, 5.9 en 5.2. Dus in principe moet het zeker te doen zijn. Dus het zou aardig kut zijn om nou nog te zakken.
Joa, denk ook wel dat het goedkomtquote:Op dinsdag 25 mei 2010 23:22 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ik stond een 7.4, een 6.5, een 6.4, een 6.0, een 5.9, een 5.6 en een 4.8.
En ik heb het ook gehaald. Dus het is te doen hoor
Huh wat.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 23:21 schreef Renesite het volgende:
[..]
Nou, jij gaat gewoon later een pimp worden in een striptent. Of zo.
Een jurkje zal jou simpelweg niet passen.
En nu ben je vakkenvuller?quote:Op dinsdag 25 mei 2010 23:22 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ik stond een 7.4, een 6.5, een 6.4, een 6.0, een 5.9, een 5.6 en een 4.8.
En ik heb het ook gehaald. Dus het is te doen hoor
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |