Dat heb ik minder extreem met m'n maquote:Op dinsdag 25 mei 2010 23:03 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Ik denk wel eens dat het beter zou zijn voor mij als ze uit elkaar zouden gaan.Is vast niet zo want moeilijk moeilijk en hakt erin (dus mensen met gescheiden ouders, alsjeblieft niet gaan bitchen), maar als mijn vader een week weg is hebben mijn moeder en ik het zo gezellig altijd. En als hij er wel is zit ik altijd op mijn kamer en spreek ik mijn ouders nooit.
Yesh, voor Eindhovenaren. Voor studenten van Fontys, TU/e en nog twee dingen daar dacht ik.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 23:03 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Oh, daar heb ik volgens mij wel iets van gehoord. Dat is ook in Eindhoven toch?
Gaan ze je gebruiken om tegen elkaar uit te spelenquote:Op dinsdag 25 mei 2010 23:03 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Dat komt hier niet voor normaal. Maar 't is toen goedgekomen enzo. Kan me trouwens niet voorstellen wat er dan gebeurt als ze uit elkaar gaan
Volgens mij is dat best tofquote:Op dinsdag 25 mei 2010 23:04 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Yesh, voor Eindhovenaren. Voor studenten van Fontys, TU/e en nog twee dingen daar dacht ik.
Nee, dat nooit. Als die uit elkaar gaan is het tussen 6 plankenquote:Op dinsdag 25 mei 2010 23:04 schreef Renesite het volgende:
[..]
Gaan ze je gebruiken om tegen elkaar uit te spelen
Mijn moeder is net als ik. Snel happen en echt overal best lomp en direct op reageren. En mijn vader vindt alles wel goed, en is na 5 minuten al vergeten dat hij ruzie had.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 23:05 schreef Renesite het volgende:
Maar goed. Mijn ouders vlammen heel snel maar doen daarna weer lief! Wij zijn allemaal kort voor de kop, heethoofden en nogal furieus in discussies
Kroegentochtenquote:Op dinsdag 25 mei 2010 23:05 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Volgens mij is dat best tof. Sowieso die kroegentocht
Met carnaval is dat zó vet altijd.quote:
Eindhovenquote:Op dinsdag 25 mei 2010 23:04 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Yesh, voor Eindhovenaren. Voor studenten van Fontys, TU/e en nog twee dingen daar dacht ik.
Ja de leuke dingen zijn echt opquote:Op dinsdag 25 mei 2010 23:07 schreef Mexicaantje. het volgende:
Moet eigenlijk slapen maar dan ga ik janken. Alweer.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |